Google

יעקב שניאור, אייסטורי - קלאסיקה אשר יבוא והפצה בע"מ, מאיר אשר, שרה אהרון ואח'

פסקי דין על יעקב שניאור | פסקי דין על אייסטורי | פסקי דין על קלאסיקה אשר יבוא והפצה | פסקי דין על מאיר אשר | פסקי דין על שרה אהרון ואח' |

43836-12/14 א     22/12/2015




א 43836-12/14 יעקב שניאור, אייסטורי נ' קלאסיקה אשר יבוא והפצה בע"מ, מאיר אשר, שרה אהרון ואח'








בית משפט השלום בירושלים



ת"א 43836-12-14 שניאור ואח'
נ' קלאסיקה אשר יבוא והפצה בע"מ
ואח'


תיק חיצוני:


בפני

כבוד השופט
דוד גדעוני


תובעים

1.יעקב שניאור

2.אייסטורי


נגד


נתבעים

1.קלאסיקה אשר יבוא והפצה בע"מ

2.מאיר אשר

3.שרה אהרון

4.טלי חנן




פסק דין


1.
בהסכמת התובעים נמחקת התובעת 2 ונמחקים הנתבעים 2-4.

2.
הצדדים הסכימו והסמיכו את בית המשפט לפסוק
בתובענה דנן על פי שיקול דעתו, לפי סעיף 79א לחוק בתי המשפט [נוסח משולב] התשמ"ד- 1984, ללא נימוקים, ובלבד שהסכום שייפסק לא יעלה על סך של 35,000 ₪, וזאת על יסוד כלל החומרים שבתיק בית המשפט ולאחר שמיעת דברי התובע והנתבע 2 בדיון היום.

3.
עיינתי בכלל המסמכים בתיק בית המשפט. בכלל זה בחנתי את כתבי הטענות על נספחיהם. שקלי את טענות הצדדים ביחס למה שהוסכם או שלא הוסכם בקשר עם החזרת המוצרים שסופקו לתובע. נתתי דעתי להתנהלות הצדדים מאז שהתובע חדל להזמין מוצרים מאת הנתבעת ועד למועד שבו נעשתה, לפי הטענה, ההסכמה בקשר עם החזרת המוצרים. בחנתי את מסמכי הזיכוי החלקי שהוצאו. שקלתי את טענות הצדדים בקשר לכך ונתתי דעתי לקשיים כאלה ואחרים שהתעוררו. שמעתי את דברי הצדדים בדיון היום ואת התשובות שנתנו לשאלות שנשאלו על ידי בית המשפט. בחנתי את רשימת המוצרים שנערכה מטעם התובע והכוללת, לטענתו, את כלל המוצרים שהוחזרו בפועל לנתבעת. בחנתי את טענותיו ביחס לרשימה שהוכנה מטעם הנתבעת ולפערים הנטענים בין הרשימות. שקלתי את טענות הנתבעת באשר לשווי המוצרים ולתמורה ששולמו עבורם לכתחילה על ידי התובע. שקלתי את הטענות ביחס למצב המוצרים שהוחזרו. הבאתי בחשבון כי בסופו של יום הנתבעת מכרה את המוצרים ואת שנאמר בקשר עם התמורה שקיבלה. נתתי דעתי לכלל האסמכתאות שהוצגו כמו גם להעדרן של אסמכתאות לתמיכה בחלק מהטענות שהועלו על ידי שני הצדדים. שקלתי את מכלול הנסיבות.

4.
על יסוד התמונה הכוללת שהובאה לפני בית המשפט אני מורה כי על הנתבעת 1 לשלם לתובע סך של 22,000 ₪ בתוספות הוצאות משפט ושכ"ט עו"ד בסך כולל של 3,000 ₪.

5.
החזר אגרה לתובעת – בהתאם לתקנות ובשים לב לכך שההליכים הסתיימו על דרך הפשרה בישיבת קדם משפט ראשונה.

6.
המזכירות תמציא לצדדים.


ניתן היום,
י' טבת תשע"ו, 22 דצמבר 2015, בהעדר הצדדים.










א בית משפט שלום 43836-12/14 יעקב שניאור, אייסטורי נ' קלאסיקה אשר יבוא והפצה בע"מ, מאיר אשר, שרה אהרון ואח' (פורסם ב-ֽ 22/12/2015)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים