Google

מאיה יחזקאל - שגיא טבעון, יעקב פרמן

פסקי דין על מאיה יחזקאל | פסקי דין על שגיא טבעון | פסקי דין על יעקב פרמן |

7747-07/14 א     12/01/2016




א 7747-07/14 מאיה יחזקאל נ' שגיא טבעון, יעקב פרמן








בית משפט השלום בירושלים



ת"א 7747-07-14 יחזקאל נ' טבעון ואח'


תיק חיצוני:


בפני

כבוד השופט
דוד גדעוני


תובעים

מאיה יחזקאל


נגד


נתבעים

1.שגיא טבעון

2.יעקב פרמן




פסק דין


הצדדים בתיק זה, הסכימו והסמיכו את בית המשפט לפסוק בתובענה דנן על פי שיקול דעתו, לפי סעיף 79א לחוק בתי המשפט [נוסח משולב] התשמ"ד- 1984, ללא נימוקים, ובלבד שהסכום שייפסק לא יעלה על סך של 20,000 ₪.

עיינתי בכלל המסמכים שבתיק בית המשפט. בכלל זה עיינתי בכתב התביעה על נספחיו ובכתבי ההגנה. עיינתי גם במסמכים שהוגשו מטעם התובעת לאחר הגשת כתבי הטענות ובעקבות החלטות בית המשפט. בחנתי, בין היתר, את המסמכים שהוגשו מן ההליך הפלילי שהתנהל נגד הנתבעים ושבגדרו הורשעו. שמעתי את דברי הצדדים בדיון היום. נתתי דעתי לטענות הצדדים ביחס למצב הרכב קודם לאירוע נושא התביעה ולפרק הזמן במהלכו עמד בצד הדרך קודם לאירוע, לטענת כל אחד מהצדדים. שקלתי את טענות התובעת ביחס לעלות התיקון כמו גם לנזקים שנגרמו לה בשל השבתת הרכב, והבאתי בחשבון את התשובות שניתנו לשאלות שהוצגו, ולסימני שאלה מסוימים שהתעוררו. שקלתי גם את סוגיית הקטנת הנזק, בשים לב בין היתר, לעלות התיקון הנטענת ולשיעור הנזקים שנתבעו. נתתי דעתי גם לפרק הזמן, הבלתי מבוטל, שחלף עד להגשת התביעה ולדברים שאמרה התובעת בהקשר זה. הבאתי בחשבון את דברי הנתבעים במהלך הדיון ואת התשובות שניתנו על ידם לשאלות שנשאלו. הבאתי בחשבון את הפיצוי שנפסק לתובעת בגדרי ההליך הפלילי. נתתי דעתי לראשי הנזק שנתבעו ולאסמכתאות שהוצגו, ושלא הוצגו, ביחס אליהם. שקלתי גם את עוגמת הנפש ובהקשר זה נתתי דעתי גם לאופן שבו נגרם הנזק, ולהשלכה שלו לעניין עוגמת הנפש. בחנתי את כלל הנסיבות.

על יסוד התמונה הכוללת שהובאה לפני בית המשפט אני מורה כי הנתבע 1 ישלם לתובעת סך של 2,000 ₪
והנתבע 2 ישלם לתובעת סך של 2,000 ₪. הסכומים האמורים ישולמו בתוך 30 ימים מהיום שאם לא כן יישאו הפרשי הצמדה וריבית מהיום ועד ליום התשלום בפועל. בנסיבות העניין, לא ראיתי לעשות צו להוצאות.
החזר אגרה לתובעת – בהתאם לתקנות ובשים לב לכך שההליכים הסתיימו על דרך הפשרה בישיבת קדם משפט ראשונה.

המזכירות תמציא לצדדים.

ניתן היום,
ב' שבט תשע"ו, 12 ינואר 2016, בהעדר הצדדים.










א בית משפט שלום 7747-07/14 מאיה יחזקאל נ' שגיא טבעון, יעקב פרמן (פורסם ב-ֽ 12/01/2016)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים