Google

קונסטנטין פניברטוב, המוסד לביטוח לאומי סניף ירושלים - אפוקול שירותי צביעה בע"מ, הראל חברה לביטוח בע"מ, ל.מ.עולם של כח אדם בע"מ ואח'

פסקי דין על קונסטנטין פניברטוב | פסקי דין על המוסד לביטוח לאומי סניף ירושלים | פסקי דין על אפוקול שירותי צביעה | פסקי דין על הראל חברה לביטוח | פסקי דין על ל.מ.עולם של כח אדם ואח' |

46909-09/14 א     18/01/2017




א 46909-09/14 קונסטנטין פניברטוב, המוסד לביטוח לאומי סניף ירושלים נ' אפוקול שירותי צביעה בע"מ, הראל חברה לביטוח בע"מ, ל.מ.עולם של כח אדם בע"מ ואח'








בית משפט השלום ברחובות


ת"א 46909-09-14 פניברטוב ואח' נ' אפוקול שירותי צביעה בע"מ ואח'













בפני

כבוד השופטת
רנה הירש


תובעים

1
.
קונסטנטין פניברטוב

2
.
המוסד לביטוח לאומי סניף ירושלים


נגד


נתבעים

1. אפוקול שירותי צביעה בע"מ
2. הראל חברה לביטוח בע"מ
3. ל.מ. עולם של כח אדם בע"מ
4. לכיש תעשיות בע"מ



החלטה

1.
באשר לתאונה הראשונה:
התובעים מסרו הסכמתם, ולא ניתנה עמדת הנתבעות 1-3, חרף חלוף המועד שנקבע לשם כך.
על הנתבעות 1-2 להסביר מהי הסיבה למחדל ולהבהיר כיצד בדעתו להמשיך לנהל את התיק, בנוגע לתאונה זו. הודעה תוגש עד ליום 24.01.17.
ככל שלא תהיה הסכמה, יש לפעול בהתאם להוראות שיובאו להלן, בנוגע לתאונה השנייה.
2.
באשר לתאונה השנייה:
לא הושגה הסכמה. לפיכך,
יגישו הצדדים תצהירי עדות ראשית כדלקמן:
תצהירי התובעת יוגשו עד ליום
20.03.17.
תצהירי הנתבעות יוגשו עד ליום 27.04.17.
לתצהירים יצורף תיק מוצגים, ובו מלוא המסמכים הרלוונטיים אשר כל צד מבקש להסתמך עליהם, לרבות חוות דעת, ותעודות עובד ציבור. לא תותר הגשת מסמך שלא נכלל בתיק המוצגים, אלא ברשות בית המשפט ולאחר הגשת בקשה כדין.
3.
עד 14 ימים לפני מועד הדיון, יגיש כל אחד מהצדדים עותק נוסף של התצהירים ו/או תיק המוצגים מטעמם, כרוך ומדוגל, למזכירות בית המשפט, לצורך הבאתו ללשכתי. כל מסמך שיצורף לעותק הראיות ימוספר במספר סידורי רץ (כל עמוד ועמוד), לצורך הפניה - במהלך דיון או בסיכומים.

4.
תצהירי חוקרים ודו"חות חקירה, לגביהם מבוקש לדחות את מועד חשיפתם, יוגשו במסגרת המועדים שנקבעו במעטפה סגורה למזכירות, לצורך הבאתה ללשכתי, שאם לא כן, לא תותר הגשתם.

5.
לא תישמע עדות של עד שלא נתן תצהיר, אלא ברשות בית המשפט ולאחר הגשת בקשה כדין. היה ויסרב עד לתת תצהיר יגיש הצד המעוניין בקשה במועד האמור לעיל, להעידו ללא תצהיר עדות, יצרף תמצית העדות, ויפרט את המאמצים שנעשו לקבלת תצהיר העד והסיבה לסירוב העד למסור תצהיר.
6.
הודעה על התנגדות להגשת המסמך ללא חקירת עורכו תימסר לצד שכנגד תוך 10 ימים ממועד קבלת התצהיר, שאם לא כן, יהיה בכך הסכמה להגשת המסמך (גם אם אינו מסכים לתוכנו).
7.
כל המסמכים והבקשות יועברו הדדית במישרין לצדדים האחרים, במקביל להגשתם לבית המשפט. יש לוודא קבלתם במועד אצל ב"כ הצד שכנגד.
8.
כל בקשה מקדמית והנוגעת להליכי הדיון תוגש תוך 30 יום מהיום, ותועבר במישרין לצד שכנגד שיגיש תגובתו תוך 20 יום ממועד קבלתה. העדר תגובה במועד תיחשב הסכמה לבקשה. בקשה למתן החלטה תוגש בחלוף המועד להגיש תגובה, בצירוף אישור מסירה מתאים.
9.
ישיבת קדם המשפט תתקיים לאחר הגשת הראיות, ביום 21.05.17 בשעה 09:00.
ב"כ הצדדים יצוידו בסמכויות לסיום התיק במועד הדיון. במקרה הצורך יתייצבו הצדדים עצמם, או לחלופין, יהיו זמינים טלפונית לצורך מתן סמכויות כאמור.

ניתנה היום, כ' טבת תשע"ז, 18 ינואר 2017, בהעדר הצדדים.










א בית משפט שלום 46909-09/14 קונסטנטין פניברטוב, המוסד לביטוח לאומי סניף ירושלים נ' אפוקול שירותי צביעה בע"מ, הראל חברה לביטוח בע"מ, ל.מ.עולם של כח אדם בע"מ ואח' (פורסם ב-ֽ 18/01/2017)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים