Google

סבוי ביצוע פרויקטים וסחר בע"מ - אילנה שלו, נציגות ועד הבית המשותף ברחוב חנקין 42 חולון-אצל גב' דינה אפריאט

פסקי דין על סבוי ביצוע פרויקטים וסחר בע"מ | פסקי דין על אילנה שלו | פסקי דין על נציגות ועד הבית המשותף ברחוב חנקין 42 חולון-אצל גב' דינה אפריאט |

32542-09/14 תאמ     05/03/2017




תאמ 32542-09/14 סבוי ביצוע פרויקטים וסחר בע"מ נ' אילנה שלו, נציגות ועד הבית המשותף ברחוב חנקין 42 חולון-אצל גב' דינה אפריאט








בית משפט השלום בתל אביב - יפו



תא"מ 32542-09-14 סבוי ביצוע פרויקטים וסחר בע"מ
נ' שלו ואח'

תא"מ 15093-05-16 סבוי ביצוע פרויקטים וסחר בע"מ
ואח' נ' נציגות ועד הבית המשותף ברח' חנקין 42 חולון ואח'

תיק חיצוני
:



בפני

כב' הרשם הבכיר אבי כהן


תובעים

סבוי ביצוע פרויקטים וסחר בע"מ


נגד


נתבעים

1. אילנה שלו
2. נציגות ועד הבית המשותף ברחוב חנקין 42 חולון-אצל גב' דינה אפריאט



החלטה

רגע לפני כתיבת פסה"ד, לאחר שקראתי את כל מסמכי התיק ונתתי דעתי לראיות ולטענות ולסיכומי הצדדים, אני מוצא, באופן מיוחד וכהזדמנות אחרונה, להציע ולהמליץ לצדדים להסכים להסמיך אותי להכריע בגורל שתי התביעות המאוחדות, לפי הוראות סעיף 79א לחוק בתי המשפט, ללא נימוקים ובגבולות הבאים: גבול תחתון של 20% מסכומי התביעות (בצירוף הוצאות ושכ"ט עו"ד מקובלים לפי שיקול דעתי) וגבול עליון של 60%
מסכומי התביעות (בצירוף הוצאות ושכ"ט עו"ד מקובלים לפי שיקול דעתי).

מובהר, כי עפ"י הצעתי, התביעה תתקבל (באופן חלקי ובמתחם הגבולות הנ"ל) נגד נציגות הבית המשותף בלבד, ותידחה (ללא צו להוצאות) נגד גב' שליו.

לטעמי ולהבנתי, כל הצדדים, כולל כולם, יצאו נשכרים מאוד מכך שלא יינתן פס"ד מנומק, שבו לא יהיה מנוס מניתוח מכלול הראיות שהוצגו ואלה הרבות שלא הוצגו, והכל באופן שעלול לא להיות מחמיא ואולי אף לא נעים לרובם ככולם של שמונת העדים שהעידו וממילא גם לבעלי הדין.

מובהר, כי הצעתי זו מגלמת בהחלט שיקולים שונים (גם של צדק ושל יעילות), כאשר אם ההצעה לא תתקבל, היא תפקע מאליה ואז יינתן פס"ד מנומק, שבו הכל יהיה אפשרי, לרבות קבלה מלאה של התביעות או דחייתן, בצירוף הוצאות ריאליות כמובן.

כמובן, שרק אם כל בעלי הדין ימסרו את הסכמתם להצעתי זו, יוכרעו התביעות עפ"י ההצעה, כאשר די בכך שאחד מבעלי הדין לא יסכים להצעה, כדי להפקיעה.

מצופה מב"כ הצדדים להבהיר היטב לבעלי הדין על אודות הצעה זו, כך שהחלטה בעלי הדין שתתקבל תהיה מושכלת ככל האפשר.

מאחר שאני ערוך לכתיבת פסה"ד ומבקש להימנע מהשהיית הכתיבה (במידה שלא יהיה מנוס ממנה), אני מקציב לצדדים זמן קצר למסירת עמדתם – עד יום 7.3.17 בשעה 16:00.

הצדדים ממש לא אמורים להסביר ולנמק את עמדתם, אלא רק למסור אם הם מסכימים להצעה (כפי שהיא), אם לאו.

תז"פ ביום 8.3.17

המזכירות
מתבקשת לשלוח ההחלטה לכל ב"כ הצדדים, בפקס ידני + וידוא טלפוני.

ניתנה היום, ז' אדר תשע"ז, 05 מרץ 2017, בהעדר הצדדים.









תאמ בית משפט שלום 32542-09/14 סבוי ביצוע פרויקטים וסחר בע"מ נ' אילנה שלו, נציגות ועד הבית המשותף ברחוב חנקין 42 חולון-אצל גב' דינה אפריאט (פורסם ב-ֽ 05/03/2017)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים