Google

יוסף סייד - כח חי בנייני יוסף בע"מ

פסקי דין על יוסף סייד | פסקי דין על כח חי בנייני יוסף בע"מ

22930-02/17 תק     15/05/2017




תק 22930-02/17 יוסף סייד נ' כח חי בנייני יוסף בע"מ








בית משפט לתביעות קטנות בתל אביב - יפו



ת"ק 22930-02-17 סייד נ' כח חי בנייני יוסף בע"מ






לפני
כבוד הרשמת בכירה ורדה שוורץ

ה
תובע:
יוסף סייד


נגד

ה
נתבעת:
כח חי בנייני יוסף בע"מ




החלטה

עיון בתיק מעלה כי הנתבעת לא קיבלה את כתב התביעה והזימון לדין מאחר ואינה ידועה במען שצויין בכתב התביעה. בנסיבות אלה, לא ניתן לקדם את שמיעת התיק או לתת

פסק דין
.

התובע יפעל במדויק לפי ההוראות הבאות:

1. מאחר ועולה מנספח התביעה כי כתובת הנתבעת ברשם החברות הינה הכתובת שדווחה ככתובתה על התובע לגשת למזכירות בית המשפט ולקבל עותק מכתב התביעה וזימון לדיון שנקבע לצורך ביצוע מסירה אישית.

2. בשלב הבא תיגש לכתובת הרשומה ויבדוק אם הנתבעת בכל זאת מצויה שם. אם התשובה חיובית - ימסור את כתב התביעה ואת הזימון לדיון. אם התשובה שלילית, ידביק את כתב התביעה ואת הזימון לדיון בכתובת הזו ויתעד זאת בתצלום. ניתן לבצע את המסירה ואת ההדבקה באמצעות אדם אחר (אין הכרח שהתובע יעשה זאת בעצמו).

3. לאחר ביצוע המסירה או ההדבקה, ימתין התובע 30 ימים, ויתקשר למרכז המידע של בית המשפט כדי לברר אם הוגש כתב הגנה. אם התשובה חיובית - יש להתייצב לדיון; אם התשובה שלילית (כלומר, לא הוגש כתב הגנה), יגיש התובע בקשה למתן

פסק דין
בהיעדר הגנה.

5. יש לפעול לפי הוראות אלו במדויק, שכן אם התובע יגיע לישיבה הבאה מבלי שביצע את כל האמור, לא בנקל ייקבע דיון נוסף והתביעה עשויה להימחק מחוסר מעש.

המזכירות תיידע את התובע באמצעות הטלפון על קיומה של החלטה זו ותוכנה ותציין באוזני התובע כי כתובתו כפי שנמסרה בתיק בית המשפט אף היא אינה ידועה בדואר ועליו לעדכנה.





ניתנה היום, י"ט אייר תשע"ז, 15 מאי 2017, בהעדר הצדדים.











תק בית משפט לתביעות קטנות 22930-02/17 יוסף סייד נ' כח חי בנייני יוסף בע"מ (פורסם ב-ֽ 15/05/2017)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים