Google

עידן נתנאל מזרחי - שרביט ביטוחים בע"מ

פסקי דין על עידן נתנאל מזרחי | פסקי דין על שרביט ביטוחים בע"מ

25871-02/14 א     11/06/2017




א 25871-02/14 עידן נתנאל מזרחי נ' שרביט ביטוחים בע"מ








בית המשפט המחוזי בירושלים



ת"א 25871-02-14 מזרחי נ' שרביט ביטוחים בעמ




תיק חיצוני: מספר תיק חיצוני




התובע
:
עידן נתנאל מזרחי
ע"י ב"כ עו"ד דוד בן עוליאל


- נ ג ד -

הנתבעת
:
שרביט ביטוחים בע"מ
ע"י ב"כ עו"ד גבריאל ראובינוף

החלטה

נוכח החלטתי מיום 11.4.2017 ובהיעדר הודעה אחרת,

ייקבע המשך הדיון להגשת תצהירי עדות ראשית במועדים כדלקמן:

1.
התובעים יגישו תצהירי עדות ראשית עד ליום 12.7.2017. העתקי התצהירים יומצאו במסירה אישית ישירות לב"כ הנתבע, הנתבע יגיש תצהירי עדות ראשית עד ליום 13.8.2017. העתקי התצהירים יומצאו במסירה אישית לצד שכנגד. שום דבר מהאמור בתצהירי הצדדים לא יחרוג מגדר העובדות שהמצהירים יכולים להעיד עליהם מידיעתם האישית. הצדדים לא יהיו רשאים להעיד עדים, שבעניינם לא הוגש תצהיר, אלא בתנאים שנקבעו בתקנה 168(ב) לתקנות סדר הדין האזרחי, התשמ"ד-1984.

2.
במקביל להגשת התצהירים, יגישו הצדדים תיקי מוצגים, ערוכים, ממוספרים בסדר עולה ומסומנים בדגלונים. הנתבע ימספר את תיק המוצגים שלו בהמשך למספור תיק המוצגים של התובעים. לתיקי המוצגים יצורפו אך ורק מסמכים רלוונטיים לתובענה, ובכלל זה חוות דעת מומחים ותעודות עובד ציבור, שבדעת הצדדים לסמוך עליהם במהלך הדיון, ואלה יתקבלו כראיות קבילות בתובענה, אלא אם כן תעלה, בתחילת הדיון הראשון שלאחר הגשתם, טענה כנגד קבילותן. תצהירי חוקרים יוגשו במעטפה נפרדת ואולם, הצדדים יהיו רשאים לטעון לעניין משקלם של המסמכים שיצורפו לתצהיריהם, בסיכומיהם. הצדדים יהיו מנועים להגיש מסמך אשר לא צורף לתיק המוצגים.


הצדדים יגישו עותק פיזי של התצהירים ותיקי המוצגים לתיק בית המשפט
.

3.

צד הסבור שבתצהירי הצד שכנגד נכללו הצהרות בניגוד לדיני הראיות, או שיש בהם שינוי חזית או כל טענה אחרת, יהיה רשאי לטעון בעניינם, במסגרת סיכומיו ולא ייחשב כמוותר על זכות לעשות כן, אם במהלך שמיעת הראיות ימנע מחקירת עדי הצד שכנגד, בקשר להצהרות שהובאו בתצהיריהם.

4.

צד שיבקש להביא עדויות של עדים או מומחים שלא באמצעות תצהיר או חוות דעת, יגיש בקשה מנומקת, נתמכת בתצהיר, בתוך המועד הקבוע להגשת תצהירי העדות מטעמו ויפרט במסגרתה את הסיבה לזימונם ובעיקר, מדוע לא ניתן היה לקבל את העדות באמצעות תצהיר ויצרף לבקשתו התחייבות להבטחת הוצאות העד. לא הוגשה בקשה עד למועד שנקבע, לא יזומנו עדים לבקשת צד מעוניין, אלא מטעמים מיוחדים, שיפורטו.

5.


המשך הדיון נקבע לקדם משפט מסכם ביום 11.9.2017בשעה 11:30.



6.
במסגרת קדם המשפט המסכם, יידרשו ב"כ הצדדים להעריך את פרק הזמן שיידרש לצורך חקירותיהם הנגדיות של כל אחד ואחד מהעדים, וכן עשויה להתבקש הסכמתם להסדרים דיוניים שונים, לרבות ויתור על חקירתם של העדים או חלק מהם. ב"כ הצדדים נדרשים להגיע לקדם המשפט המסכם כשהם מצוידים במידע ובסמכויות בהתאם.





ניתנה היום, י"ז סיוון תשע"ז, 11 יוני 2017, בהעדר הצדדים.










א בית משפט מחוזי 25871-02/14 עידן נתנאל מזרחי נ' שרביט ביטוחים בע"מ (פורסם ב-ֽ 11/06/2017)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים