Google

עזרא נג'אתי - מיכה אבוטבול, אריאלה אבוטבול, שזור מושב עובדים להתיישבות חקלאית שיתופית בע"מ ואח'

פסקי דין על עזרא נג'אתי | פסקי דין על מיכה אבוטבול | פסקי דין על אריאלה אבוטבול | פסקי דין על שזור מושב עובדים להתיישבות חקלאית שיתופית ואח' |

13702-06/15 עא     19/06/2017




עא 13702-06/15 עזרא נג'אתי נ' מיכה אבוטבול, אריאלה אבוטבול, שזור מושב עובדים להתיישבות חקלאית שיתופית בע"מ ואח'








בית המשפט המחוזי בחיפה בשבתו כבית-משפט לערעורים אזרחיים
ע"א 13702-06-15 נג'אתי נ' אבוטבול ואח'
19 יוני 2017



בקשה מס' 14

בפני

כב' השופט יגאל גריל
, שופט בכיר

המערער:
עזרא נג'אתי
ע"י ב"כ עו"ד רועי גמליאל


נגד

המשיבים:
1. מיכה אבוטבול
2. אריאלה אבוטבול

ע"י ב"כ עו"ד יעקב סופר


3. שזור מושב עובדים להתיישבות חקלאית שיתופית בע"מ
מושב שזור

4. מינהל מקרקעין ישראל
ע"י ב"כ עו"ד הראל טיקטין



החלטה

א.
בפני
י בקשת ב"כ המשיבים מס' 1 ומס' 2 מיום 21.5.2017 להורות לגזברות בית המשפט להעביר את הפיקדון שהפקיד המערער בבית משפט זה לידי ב"כ המשיבים מס' 1 ומס' 2, וכן לחייב את המערער בהוצאות משפט, שכר טרחת עורך דין, וזאת משום שהמערער לא קיים את פסק דינו של בית משפט השלום בעכו מיום 27.4.2015, כמו גם את פסק הדין שניתן בעניין זה בבית משפט זה ביום 10.11.2015.

ב.
אין זו הבקשה הראשונה המוגשת בעניין הפיקדון שהפקיד המערער בתיק זה.


בהחלטה קודמת שניתנה על ידי ההרכב ביום 5.1.2016 נקבע, שלא ניתן להורות על השבת הפיקדון למערער, משום שקיימת מחלוקת בין הצדדים האם המגרש נשוא הדיון פונה, האם לאו, ונוכח המחלוקת שבין הצדדים נקבע באותה החלטה, שהפיקדון יישאר מופקד בקופת בית המשפט, וכן הוספנו וציינו שאין מקום להיעתר לבקשת המשיבים מס' 1 ומס' 2 להורות למערער לפנות את המגרש בתוך 48 שעות, הואיל והמחלוקת העובדתית הקיימת בין הצדדים אין מקומה להתברר בערכאת הערעור שסיימה את מלאכתה עם מתן פסק הדין בתאריך 10.11.2015.

ג.
בדומה לכך, ציינתי בהחלטתי מיום 6.7.2016, שנוכח המחלוקת הקיימת בין הצדדים בשאלה האם פונה המגרש נשוא הדיון, אם לאו, יישאר הפיקדון מופקד בבית המשפט, ושוב חזרתי וציינתי שאין מקום להורות על מינוי מודד במסגרת בית משפט זה, הואיל וערכאת הערעור סיימה את מלאכתה עם מתן פסק הדין מתאריך 10.11.2015, ולכן בירור המחלוקת העובדתית בין הצדדים אין מקומו במסגרת ערכאה זו.

ד.
עתה הוגשה בקשה נוספת מטעם המשיבים מס' 1 ומס' 2 להורות על העברת הפיקדון שהפקיד המערער לידי בא כוח המשיבים מס' 1 ומס' 2, משום שהמערער לא פינה את המגרש, בעוד שב"כ המערער טוען בתגובתו שהמערער פעל לפינוי בהתאם להבנתוֹ, ועל פי הוראות גורמים אובייקטיביים, כגון וועד האגודה והמודד מטעמה, אך המחלוקת לא מצאה את פתרונה.

כמו כן טוען ב"כ המערער, שנפלה טעות במדידה שבוצעה על ידי מומחית שנתמנתה על ידי בית משפט השלום בעכו (במסגרת בקשה לפי פקודת ביזיון בית המשפט), ד"ר ופא אליאס, וכי זכותו של המערער להציג לה שאלות הבהרה, וכן לדרוש את חקירתה בפני
בית משפט קמא.

ה.
עולה מן האמור לעיל, שעדיין אין הכרעה במחלוקת בין הצדדים בשאלה האם פינה המערער את המגרש, אם לאו. בסוגיה זו אני מבין שמתקיים הליך בין הצדדים בבית משפט השלום בעכו, אשר כאמור טרם הוכרע, ולכן לא ניתן לעת הזו להורות על העברת הפיקדון.

לכשיסתיים ההליך התלוי ועומד בין הצדדים בבית משפט השלום בעכו, יודיעו על כך הצדדים לבית משפט זה.

ו.
לפיכך, ועד מתן החלטה אחרת יישאר הפיקדון מופקד בבית משפט זה.

המזכירות מתבקשת להמציא את העתקי ההחלטה אל ב"כ המערער, עו"ד רועי גמליאל
, ואל ב"כ המשיבים, עו"ד יעקב סופר
.

ניתנה היום,
כ"ה סיוון תשע"ז, 19 יוני 2017, בהעדר הצדדים.








עא בית משפט מחוזי 13702-06/15 עזרא נג'אתי נ' מיכה אבוטבול, אריאלה אבוטבול, שזור מושב עובדים להתיישבות חקלאית שיתופית בע"מ ואח' (פורסם ב-ֽ 19/06/2017)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים