Google

פורמאליות:, רות (סלה) גיסלר, עיזבון המנוח יעקב גולדמן ז"ל ואח' - רון גרוזברד, אמיר גרוזברד

פסקי דין על פורמאליות: | פסקי דין על רות (סלה) גיסלר | פסקי דין על עיזבון המנוח יעקב גולדמן ז"ל ואח' | פסקי דין על רון גרוזברד | פסקי דין על אמיר גרוזברד |

66698-03/16 א     02/07/2017




א 66698-03/16 פורמאליות:, רות (סלה) גיסלר, עיזבון המנוח יעקב גולדמן ז"ל ואח' נ' רון גרוזברד, אמיר גרוזברד








בית משפט השלום בתל אביב - יפו



ת"א 66698-03-16 שדרות רוטשילד 93 בעמ ואח'
נ' גרוזברד ואח'




לפני
כבוד השופט יאיר דלוגין


התובעים
:





תובעות פורמאליות:

1. שדרות רוטשילד 93 בע"מ

2. רות (סלה) גיסלר
3. עיזבון המנוח יעקב גולדמן ז"ל
באמצעות יורשתו היחידה הגב' רחל גולדמן
ע"י ב"כ עו"ד דן רינגל

4. אסתר מרגוט גרוזברד
5. אורית רוטמן


נגד

הנתבעים
:
1.רון גרוזברד
2.אמיר גרוזברד
ע"י ב"כ עו"ד עמית שניצר





פסק דין


בישיבת הקדם של היום, בה השתתפו באי כוח הצדדים וכן הגב' איריס גייסלר, מר גיל גולדמן, התובעת הפורמלית 4 והנתבעים, הגיעו הנ"ל להסדר המפורט להלן, אשר נרשם בפרוטוקול:

"אנו מסכימים כי חברת שד' רוטשילד 93 בע"מ תשלם לנתבעים מר אמיר ורון גרוזברד
סכום של 245,000 ₪ (כולל מע"מ) וזאת בגין המימון של עבודות השיפוץ, כאשר הנתבע 2 מצהיר כי יש בידיו חשבוניות מס כדין וקבלות כדין ובנוסף אסמכתאות אחרות כגון אישורים של בעלי מקצוע בכתב יד על קבלת סכומים, כאשר כל האסמכתאות משני הסוגים יחד מגיעים יחדיו לסכום של 245,000 ₪ כולל מע"מ. כמו כן, אנו מסכימים כי בית המשפט יקבע ב

פסק דין
בפשרה ללא נימוקים, לאיזו תקופה יהיה רשאי הנתבע 2 להמשיך ולהתגורר בדירה שבה הוא מתגורר בבניין נשוא התביעה. מוסכם כי בית המשפט יהיה רשאי לקבוע תקופה מינימאלית של 4 חודשים מיום מתן פסק הדין או תקופה מקסימאלית של שנה מיום מתן פסק הדין או כל תקופה אחרת שבין התקופות הנ"ל. מוסכם כי בתקופה הנ"ל שבה יתגורר הנתבע 2 בדירה החל מיום מתן פסק הדין, הוא ישלם שכ"ד של 2,500 ₪ לחודש מדי חודש. כמו כן, מוסכם כי בית המשפט יחליט מהו הסכום אשר החברה תשלם לנתבע 2 עבור שעות העבודה שהקדיש לצורך השיפוץ. בעניין זה בית המשפט יהיה רשאי לקבוע כי הנתבע 2 יקבל 120,000 ₪ (אם ימציא חשבונית מס כדין יקבל 120,000 ₪ + מע"מ). לחילופין בית המשפט יהיה רשאי לקבוע כי הסכום שיקבל בגין שעות העבודה הנ"ל יעמוד על 85,000 ₪ (לא כולל מע"מ). לחילופין בית המשפט יהיה רשאי לקבוע סכום אחר שבין שני הסכומים הנ"ל היינו שבין 85,000 ₪ ל – 120,000 ₪. כמו כן, מוסכם כי הגב' רות גייסלר בסיוע ביתה הגב' איריס גייסלר וכן הגב' מרגוט גרוזברד יעבירו מתוך החשבונות שנפתחו על ידן בקשר לחברה, את כל הסכומים שנמצאים בחשבון כיום, אל חשבון בנק חדש שהחברה תפתח בסניף הבנק לב דיזינגוף של בנק לאומי. מוסכם כי זכויות החתימה בחשבון החדש יהיו כדלקמן: חתימת הגב' רות גייסלר או חתימת הגב' רחל גולדמן מצד אחד יחד עם חתימת הגב' מרגוט גרוזברד או חתימת הגב' אורית רוטמן מצד שני. ביחס לסכום של עד 5,000 ₪, מספיקה חתימה אחת של מי מארבעת בעלות זכות החתימה הנזכרות לעיל וזאת לצרכים שוטפים של תחזוקת הנכס. כמו כן מוסכם כי כל אחד מהצדדים הנ"ל יעביר לחשבון הבנק החדש של החברה כל סכום שנכנס לחשבונות הנפרדים הנ"ל ואשר והוצא ממנו מיום פתיחתו, למעט אם מדובר בסכומים שהוצאו לצורך תחזוקת הבניין. כמו כן מוסכם כי אם בחשבון החברה לאחר שיועברו אליו הכספים מהחשבונות הנפרדים, לא ימצא סכום מספיק כדי לכסות את הסכומים שעל החברה לשלם לנתבעים בגין השיפוץ ולנתבע 2 בגין שעות העבודה שלו, כי אז כל אחד מבעלי המניות הגב' רות גייסלר, הגב' מרגוט גרוזברד, הגב' אורית רוטמן והיורשת הגב' רחל גולדמן, יוסיפו כל אחד את ההפרש באופן שווה ביניהן. אם הגב' אורית רוטמן שלא נמצאת באולם ולא מיוצגת בדיון של היום, לא תסכים להוסיף את ההפרש הנ"ל, כי אז הצדדים מצהירים שהם יפעלו לכך שהחברה תיטול הלוואה לצורך תשלום ההפרש והחברה תהיה רשאית לדרוש מגב' רוטמן שיפוי מגב' רוטמן בגין חלקה.
בית המשפט יקבע במסגרת פסק הדין את לוחות הזמנים בקשר לביצוע כל הנדרש במסגרת ההסדר הנזכר לעיל. בית המשפט ביחס למועד התשלום לנתבעים הן בקשר להוצאות השיפוץ והן בקשר לשעות העבודה של הנתבע 2, לא יקבע לוחות זמנים ביחס לתשלום הסכומים הנ"ל העולים על 15 ימים לאחר שהועברו לחשבון החברה החדש כל הכספים שעל פי ההסדר יש להעביר לחשבון החברה. ביחס ללוחות הזמנים הנוגעים לפתיחת החשבון החדש להעברת הסכומים אליו וכד', בית המשפט יקבע זאת לפי שיקול דעתו. הצדדים מצהירים כי ההסדר הנ"ל הינו לסילוק סופי ומוחלט של כל הטענות שבין הצדדים היינו בין בעלי המניות בינם לבין עצמם לרבות בין החברה לבין בעלי המניות וכן בין החברה ולבין הנתבעים כמו גם בין הנתבעים ולבין בעלי המניות וזאת בקשר לתביעה ולכל נושא שקשור לתביעה גם אם לא הוזכר בו. עוד מוסכם כי כל צד יישא בהוצאותיו".

אני נותן, אפוא, תוקף של

פסק דין
להסדר הנ"ל. כמו כן, אני נותן את ההוראות הבאות:

1.
הצדדים יפתחו את חשבון הבנק החדש של התובעת 1 עד יום 12.7.17.

2.
עד יום 26.7.17, יעביר כל צד לחשבון החדש הנ"ל את הכספים אשר לפי ההסדר נקבע כי עליו להעביר לחשבון.

3.
עד יום 10.8.17 ובכפוף לכך שבוצע האמור בסעיף 2 לעיל, תעביר התובעת 1 אל הנתבעים, מתוך חשבון הבנק החדש, סכום של 245,000 ₪ (כולל מע"מ) עבור השיפוץ וכן, לאחר שנתתי דעתי לטענות הצדדים ולחומר שלפני בעניין זה, עד למועד הנ"ל ובכפוף לכך שבוצע האמור בסעיף 2 לעיל, תעביר התובעת 1 אל הנתבע 2, מתוך החשבון הנ"ל, סכום של 85,000 ₪ וזאת עבור שעות העבודה שהשקיע בקשר לפיקוח וניהול של השיפוץ. אם ינפיק הנתבע 2 לתובעת 1 חשבונית מס כדין בגין התשלום הנ"ל, כי אז יתווסף לסכום מע"מ כחוק.

4.
אם בחשבון הבנק של התובעת 1, לאחר שהועברו אליו כל הכספים שהצדדים התחייבו להעביר לפי ההסדר, לא יימצא סכום שיספיק לצורך ביצוע התשלומים הנ"ל לנתבעים, כי אז התובעת 1 תעביר עד יום 10.8.17, את הסכומים הנמצאים בחשבון אל הנתבעים ועד יום 17.8.17 תעביר כל אחת מבעלי המניות בחברה, היינו, הגב' רות גייסלר, הגב' מרגוט גרוזברד, הגב' אורית רוטמן והיורשת הגב' רחל גולדמן, אל הנתבעים או הנתבע 2 לפי העניין, 1/4 מסכום ההפרש שבין הסכומים המגיעים לנתבעים לפי ההסדר ולבין הסכום שהתובעת 1 העבירה להם מתוך החשבון החדש. לא תסכים הגב' רוטמן לשלם את חלקה מתוך סכום ההפרש, כי אז תיטול התובעת 1 עד יום 1.9.17 הלוואה לצורך העברת ההפרש אל הנתבעים או הנתבע 2 לפי העניין, העברה אשר תעשה עד יום 7.9.17 והחברה תהא רשאית, כמפורט בהסדר, לדרוש שיפוי מהגב' רוטמן על חלקה מתוך סכום ההפרש שלא שולם על ידה.

5.
בכל הנוגע להמשך המגורים של הנתבע 2 בדירה, לאחר שנתתי דעתי לטענות הצדדים ולחומר שלפני בעניין זה, אני קובע כי הנתבע 2 יפנה את הדירה עד יום 31.5.18.

6.
לבסוף, יש לברך את הצדדים ובאי כוחם, שהשכילו להגיע להסדר, חרף המחלוקות הקשות ביניהם.

ניתן היום,
ח' תמוז תשע"ז, 02 יולי 2017, בלשכתי.













א בית משפט שלום 66698-03/16 פורמאליות:, רות (סלה) גיסלר, עיזבון המנוח יעקב גולדמן ז"ל ואח' נ' רון גרוזברד, אמיר גרוזברד (פורסם ב-ֽ 02/07/2017)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים