Google

קריסטינה בר סלע, גדעון בר סלע - מכבי שירותי בריאות

פסקי דין על קריסטינה בר סלע | פסקי דין על גדעון בר סלע | פסקי דין על מכבי שירותי בריאות

60864-09/14 א     04/07/2017




א 60864-09/14 קריסטינה בר סלע, גדעון בר סלע נ' מכבי שירותי בריאות








בית המשפט המחוזי בירושלים


ת"א 60864-09-14 בר סלע ואח' נ' בריאות




תיק חיצוני: מספר תיק חיצוני





בפני

כבוד השופט
משה בר-עם


תובעים

1
.
קריסטינה בר סלע

2
.
גדעון בר סלע


נגד


נתבעת

מכבי שירותי בריאות



החלטה

בהמשך להחלטתי מיום 28.6.2017, הנני ממנה בעניינה של התובעת 1 (להלן-
התובעת
) את פרופ' עמוס כץ (מנהל המערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי "ברזילי" באשקלון, דואר אלקטרוני:
[email protected]
;
[email protected]
), כמומחה רפואי בתחום האלקטרופיזיולוגיה.

המומחה מתבקש להודיע לבית המשפט, מיד עם קבלת כתב המינוי, אם ישנה מניעה כלשהיא בקבלת המינוי ובכלל זה, אם קיימים קשרי עבודה מקצועיים בין המומחה לאחד הצדדים, או באי כוחם, או בקשר לתנאים שנקבעו בהחלטה ובכלל זה לעניין המועד שנקבע להגשת חוות הדעת.

המומחה יעיין במסמכים הרפואיים, אשר יומצאו לו ע"י ב"כ בעלי-הדין, לרבות חוות הדעת מטעמם, יבדוק את התובעת ויקבע ממצאים ויקבע ממצאים וסברות מקצועיות על פי מומחיותו, בגין הטיפול בתובעת והמעקב הרפואי שהתנהל בנתבעת, החל מחודש יולי 2012, בעקבות פנייה לרופא המשפחה לקבלת אישור לביצוע פעילות גופנית בחדר-כושר, ולאחר שנתקבלו ממצאי בדיקת א.ק.ג בחודש נובמבר 2012 , זאת לעניין אבחון מצב התובעת והטיפול שצריך היה להינתן, אם בכלל, נוכח מצבה, על פי הפרקטיקה הרפואית המקובלת נכון לאותה העת.




ב"כ בעלי-הדין ימציאו למומחה הרפואי את כל המסמכים בדבר הטיפול הרפואי שניתן לתובעת ובדבר הבדיקות שנבדקה לצורך אותו טיפול, הנוגעים לעניין שבמחלוקת והמצויים תחת ידיהם ובכלל זה חוות הדעת הרפואיות. התובעים ימציאו המסמכים תוך 20 ימים, הנתבעת תמציא מסמכים תוך 20 ימים מקבלת מסמכי התובעים.

עם קבלת כתב המינוי, ימציא המומחה לצדדים את חשבונו או הערכתו בדבר שכרו והוצאותיו לגבי כל שלבי עבודתו. השכר יהיה בהתאם לחשבון המומחה, אלא אם כן יחליט בית המשפט אחרת לפי בקשה של מי מהצדדים שתוגש בטרם החל המומחה בעבודתו.

הצדדים יישאו בשלב זה בחלקים שווים בעלות שכר טרחת המומחה. הצדדים יעבירו התשלום, ישירות למומחה, בתוך 30 יום ועם ביצוע התשלום, ימסרו הצדדים הודעה בעניין לבית המשפט. המומחה לא ימסור את חוות דעתו, עד אשר ישולם לו שכר טרחתו במלואו. בפסק הדין ייקבע בית המשפט מי יישא בשכר טרחת המומחה ואופן חלוקתו.

ב"כ התובעים יפנה למומחה ויעביר לו העתק מהחלטתי זו באופן מידי ובמקביל יתאם עמו מועד לבדיקת התובעת, לאחר המועד שנקבע להגשת המסמכים הרפואיים, ויודיע לב"כ הנתבעת את המועד שנקבע. במידה שהתובעת לא תתייצב במועד שנקבע לבדיקה, יודיע על כך המומחה לבית המשפט.

המומחה יגיש לבית המשפט את חוות דעתו תוך 60 ימים, מיום שהגיעו לידיו כל המסמכים ותוצאות הבדיקות שדרש, בצירוף בקשה לתשלום שכ"ט. ככל שלא תוגש חוות הדעת במועדה, יעדכן ב"כ התובעים את בית המשפט במצב חוות הדעת ובמועד המשוער להגשתה.

הצדדים יהיו רשאים לפנות בשאלות הבהרה למומחה תוך 14 יום מיום קבלת חוות דעת, או להודיע עד לאותו מועד, כי אין בכוונתם לשלוח שאלות הבהרה למומחה. המומחה מתבקש להשיב על שאלות ההבהרה תוך 14 יום מיום קבלתן. צד שלא יודיע דבר, תוך המועד האמור לעניין שאלות ההבהרה, יראה כמי שוויתר על משלוח שאלות הבהרה.

עיון 30.11.2017


ניתנה היום, י' תמוז תשע"ז, 04 יולי 2017, בהעדר הצדדים.











א בית משפט מחוזי 60864-09/14 קריסטינה בר סלע, גדעון בר סלע נ' מכבי שירותי בריאות (פורסם ב-ֽ 04/07/2017)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים