Google

דוד יפתח, אמסטרדם פרייז - עובד עובדיה, סמי לוי

פסקי דין על דוד יפתח | פסקי דין על אמסטרדם פרייז | פסקי דין על עובד עובדיה | פסקי דין על סמי לוי |

39663-07/17 הפ     19/07/2017




הפ 39663-07/17 דוד יפתח, אמסטרדם פרייז נ' עובד עובדיה, סמי לוי








בית משפט השלום בתל אביב - יפו



ה"פ 39663-07-17 יפתח ואח' נ' עובדיה ואח'






מספר בקשה:

1
לפני
כבוד השופט יגאל נמרודי

ה
מבקשים:
1
.
דוד יפתח
ע"י ב"כ עו"ד

2
.
אמסטרדם פרייז
ע"י ב"כ עו"ד


נגד

ה
משיבים:
1. עובד עובדיה
2. סמי לוי





החלטה

לפניי בקשה למתן צו מניעה האוסר על המשיבים לפעול לפינוי המבקשים מהנכס, מכוח

פסק דין
שניתן ביום 6.10.2014 (כנגד אחרים). ביום 18.7.2017 ניתנה החלטה לפיה הצו אינו נדרש, היות ופסק הדין לא ניתן כנגדם. עתה הוצגה החלטה של כב' רשמת ההוצאה לפועל, לפיה אין בהחלטה שהוצגה כדי לשנות את הוראות פסק הדין או את צו הפינוי שניתן בתיק.
צו הפינוי לא הוצג. על כן, לא ניתן להסיק כי הוא אכן נקבע למחר (20.7.2017) ושהוא אמנם הוצא כנגד המבקשים (בהחלטה שהוצגה מוגדר המבקש 2 בהליך הנוכחי כ"מבקש" ולא כחייב (שאמור להתפנות), כאשר גם מתמצית הבקשה עולה שהמבקש הוא צד ג'.
הוגשה תגובה, לפיה קיימות החלטות של ביהמ"ש המחוזי וביהמ"ש העליון. עיון בהחלטות מעלה שהן ניתנו בעניינו של אחר – בני ברונו יפתח.
הבקשה והתצהיר התומך בה אינם מפורטים כדבעי. ראשית, לא מצוין מהו המועד בו נודע למבקשים על פסק הדין (נטענה טענה כללית לפיה הדבר נודע להם), ומתי הסתבר להם שהוא אמור להיות מופעל כנגדם (או צו הפינוי מופנה אליהם – היה מקום להציג אסמכתה המעידה על מועד המסירה); בהיעדר נתון זה, המסקנה היא שהבקשה הוגשה בשיהוי, אשר פועל לחובת המבקשים, במיוחד כשהבקשה מוגשת ערב הפינוי (כך נטען, לא הוכח), בלא שישנה אפשרות לבחון באופן נרחב מהי עמדת הצד שכנגד (המשיבים אמנם הגיעו תגובה, טרם שניתנה החלטה המורה להם להגיב, אולם התגובה אינה מפורטת, היא מפנה להחלטות שניתנו בעניינו של אחר – בני ברונו יפתח, והיא מחייבת התייחסות משלימה). שנית ועיקר, הבקשה אינה מפרטת מתי תפסו המבקשים חזקה במקום, מהו מעמדם בנכס, מהו המקור לזכויותיהם במקום, מה הקשר שלהם אל הנתבעים בפסק הדין וכיוצא באלה נתונים עובדתיים רלוונטיים. בהיעדר טיעון פרטני המבסס למבקשים זכויות עצמאיות בנכס, אין עילה להורות על מתו הצו המבוקש על ידם.
בנסיבות כאמור, איני נעתר לבקשה.
המזכירות תודיע לצדדים.






ניתנה היום, כ"ה תמוז תשע"ז, 19 יולי 2017, בהעדר הצדדים.










הפ בית משפט שלום 39663-07/17 דוד יפתח, אמסטרדם פרייז נ' עובד עובדיה, סמי לוי (פורסם ב-ֽ 19/07/2017)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים