Google

ועדה מקומית לתכנון ובנייה משגב - חוסיין מוחמד חוסיין סואעד, סאלח מוחמד חוסיין סואעד

פסקי דין על ועדה מקומית לתכנון ובנייה משגב | פסקי דין על חוסיין מוחמד חוסיין סואעד | פסקי דין על סאלח מוחמד חוסיין סואעד |

13952-07/16 תוב     20/07/2017




תוב 13952-07/16 ועדה מקומית לתכנון ובנייה משגב נ' חוסיין מוחמד חוסיין סואעד, סאלח מוחמד חוסיין סואעד




לך



בית משפט השלום בעכו
תו"ב 13952-07-16 ועדה מקומית לתכנון ובנייה משגב
נ' סואעד ואח'

20 יולי 2017

לפני כבוד השופט עמית רוזינס




המאשימה



ועדה מקומית לתכנון ובנייה משגב

נגד

הנאשמים

.1

חוסיין מוחמד חוסיין סואעד

.2

סאלח מוחמד חוסיין סואעד


<#1#>
נוכחים:
ב"כ המאשימה – עו"ד אורטל שפיר
הנאשמים 1, 2– בעצמם
החלטה
בישיבה שהתקיימה ביום 22.5.17 הסברתי לנאשמים על זכותם לקבל ייצוג מיעם הסניגוריה הציבורית והם ביקשו לדחות את הדיון על מנת להביא עו"ד פרטי מטעמם. בהחלטה שניתנה בנוכחותם רשמתי במפורש שלא אאפשר דחיית דיונים שוב ושוב וכי עליהם להסדיר לעצמם ייצוג משפטי בדחיפות, באופן שלא יצריך דחית הדיון הבא ואף רשמתי במפורש "זאת בין אם על ידי עורך דין פרטי ובין אם על ידי פנייה לסניגוריה הציבורית". עוד הודעתי לנאשמים בהחלטה הנ"ל כי אם יידחו דיונים שלא לצורך ממשי, אשקול לחייבם בתשלום הוצאות לטובת אוצר המדינה.

היום, כשלושה חודשים לאחר הדיון הקודם, מופיעים הנאשמים ומוסרים כי לא הצליחו להסדיר לעצמם ייצוג פרטי ולא פנו לסניגוריה הציבורית, כי חשבו שבית משפט צריך למנות להם סניגור.

מכיוון שב"כ המאשימה הודיעה שהמאשימה לא תעתור לעונש הכולל מאסר בפועל, אין עוד חובת מינוי סניגור מטעם הסניגוריה הציבורית והנאשמים יהיו זכאים לייצוג אם יעמדו בקריטריונים שקבועים בדין.

נוכח חומרת העבירות המיוחסות לנאשמים, אני רואה לנכון לאפשר להם לפנות לסניגוריה הציבורית ולדחות את ההקראה שנקבעה להיום, לצורך זה.

עם זאת בגין דחיית הדיון היום, אשר נגרמה בשל התנהלות הנאשמים, על אף התראות מפורשות של בית המשפט, אני רואה לנכון לחייב כל אחד מהנאשמים לשלם הוצאות לאוצר המדינה, בסך של 300 ₪, בתוך 30 יום מהיום
.

מובהר לנאשמים כי אם לא יפעלו ביעילות להסדיר לעצמם ייצוג, בין אם על ידי הסניגוריה הציבורית ובין אם באופן פרטי, לא יידחה הדיון פעם נוספת ואם ייגרמו דחיות בלית ברירה בגין התנהלות הנאשמים, הם עשויים להיות מחויבים בהוצאות גבוהות יותר.

נקבע להקראת כתב האישום ליום 17.10.17 שעה 10.45.

על הנאשמים ועל עורך הדין מטעמם להיות מוכנים לדיון, לפעול לצלם את כל חומר החקירה ולבצע את כל ההליכים לפני הדיון הבא וכן עליהם להיות מוכנים למסור תשובה מפורטת לכל עובדות כתב האישום ולהתייחס לקבילות מסמכים ומוצגים בהתאם לסעיף 144 לחסד"פ.

בית משפט מודיע לנאשמים שאם לא יתייצבו לישיבה הבאה או לכל אחת מהישיבות הבאות בתיק זה ניתן יהיה לשפוט אותם בהעדרם, לפי סעיף 130 לחסד"פ.

בישיבה הבאה, אם הנאשמים יכפרו בעובדות כתב אישום, הם יידרשו לפרט את הכפירה באופן מלא.
<#3#>

ניתנה והודעה היום כ"ו תמוז תשע"ז,
20/07/2017
במעמד הנוכחים.


עמית רוזינס
, שופט









תוב בית משפט שלום 13952-07/16 ועדה מקומית לתכנון ובנייה משגב נ' חוסיין מוחמד חוסיין סואעד, סאלח מוחמד חוסיין סואעד (פורסם ב-ֽ 20/07/2017)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים