Google

אילנית גלעדי, רמי גלעדי - החטיבה להתיישבות של ההסתדרות הציונית העולמית, חיננית - אגודה שיתופית להתיישבות קהילתית חקלאית ותעשייתית בע"מ

פסקי דין על אילנית גלעדי | פסקי דין על רמי גלעדי | פסקי דין על החטיבה להתיישבות של ההסתדרות הציונית העולמית | פסקי דין על חיננית - אגודה שיתופית להתיישבות קהילתית חקלאית ותעשייתית |

12395-12/16 הפ     13/12/2017




הפ 12395-12/16 אילנית גלעדי, רמי גלעדי נ' החטיבה להתיישבות של ההסתדרות הציונית העולמית, חיננית - אגודה שיתופית להתיישבות קהילתית חקלאית ותעשייתית בע"מ








בית משפט השלום בחיפה


ה"פ 12395-12-16 גלעדי ואח' נ' החטיבה להתיישבות של ההסתדרות הציונית העולמית
ואח'




תיק חיצוני: מספר תיק חיצוני





בפני

כבוד השופט
אבישי רובס


תובעים

1
.
אילנית גלעדי

2
.
רמי גלעדי


נגד

נתבעים
1. החטיבה להתיישבות של ההסתדרות הציונית


העולמית
2. חיננית - אגודה שיתופית להתיישבות קהילתית


חקלאית ותעשייתית בע"מ



החלטה

1.
התובעים הגישו בקשה במסגרתה עתרו לאפשר להם להגיש סיכומי תשובה, להשלים ראיות ולחילופין, להורות על מחיקת סעיפים מסיכומי המשיבות, בשל הרחבת חזית.

2.
הבקשה הועברה לתגובת המשיבים, המבקשים לא הגישו תשובה לתגובות ומכאן החלטתי.

3.
באשר לסיכומי התשובה - בהתאם לסמכותי לפי סעיף 158(א)(6) לתקנות סדר הדין האזרחי, התשמ"ד - 1984 אני מתיר לתובעים להגיש סיכומי תשובה לסיכומי הנתבעות. סיכומי התשובה לא יעלו על שני עמודים (בפורמט המקובל), הם יתייחסו אך לטענות שהועלו בסיכומי הנתבעות, הנזכרים בבקשה ומובהר, כי אין בכך כדי לאפשר לתובעים להרחיב חזית.

4.
באשר להגשת ראיה נוספת - הצדדים הגיעו לידי הסדר דיוני על בסיס התצהירים שהוגשו. היה בידי התובעים לבקש לצרף את היתר הבניה בשלב מוקדם ואין מקום להתיר להם לעשות זאת בשלב זה של ההליך. מנגד, רשאים התובעים להשיב בנושא זה במסגרת סיכומי התשובה.

5.
אין מקום למחיקת סעיפים בסיכומי הנתבעות. מנגד, רשמתי לפני כי התובעים מתנגדים לכל הרחבת חזית והעניין ידון לבטח בפסק הדין. ככל שאסבור כי אילו מטענות הנתבעות מהווה הרחבת חזית, תינתן לכך התייחסות מתאימה בפסק הדין.

6.
סיכומי תשובה, כמפורט לעיל, יוגשו בתוך 15 ימים.

7.
עיון ליום 2.1.2018.

המזכירות תמציא העתקים מההחלטה לצדדים.

ניתנה היום, כ"ה כסלו תשע"ח, 13 דצמבר 2017, בהעדר הצדדים.










הפ בית משפט שלום 12395-12/16 אילנית גלעדי, רמי גלעדי נ' החטיבה להתיישבות של ההסתדרות הציונית העולמית, חיננית - אגודה שיתופית להתיישבות קהילתית חקלאית ותעשייתית בע"מ (פורסם ב-ֽ 13/12/2017)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים