Google

אורנה דנון, יהודית בורסי - טיטאן בניה בע"מ, שחר מזרחי, דניאל הולדינג קורפוריישן חברה זרה ואח'

פסקי דין על אורנה דנון | פסקי דין על יהודית בורסי | פסקי דין על טיטאן בניה | פסקי דין על שחר מזרחי | פסקי דין על דניאל הולדינג קורפוריישן חברה זרה ואח' |

220202/02 א     26/02/2018




א 220202/02 אורנה דנון, יהודית בורסי נ' טיטאן בניה בע"מ, שחר מזרחי, דניאל הולדינג קורפוריישן חברה זרה ואח'








בית משפט השלום בתל אביב - יפו

ת"א 220202-02 נאי נ' דנון ואח'







מספר בקשה:

42
לפני כבוד השופט עמית יריב

ה
מבקשים:
1
.
אורנה דנון

2
.
יהודית בורסי

3
.
יהודית בורסי


נגד

ה
משיבים:
1. טיטאן בניה בע"מ
2. שחר מזרחי
3. דניאל הולדינג קורפוריישן חברה זרה
4. יונתן קינן רפאל
5. עדה נאי
6. ירון דיסקין
7. כרמי מיקי (מרסה מרים)
8. דודי פרחיה
9. שחר מזרחי






החלטה

1.
לפניי בקשה להורות למשיב 6 – מר ירון דיסקין (להלן: "דיסקין") – להתיר כניסת עובדי המשיבה 1 – טיטאן בניה בע"מ
(להלן: "היזם")– ליחידות שבבעלות דיסקין, על מנת לאפשר עריכת ביקורת מערכות החשמל והעבודות המוקדמות הכרוכות בה.
2.
בשל קוצר הזמן – עובדה היא כי ביקורת החשמל נקבעה ליום 27.2.2018 – ניתנת הכרעתי זו באופן תמציתי וקצר. יוער, כי בהסכמת הצדדים, מונה מפקח בניה בהחלטתי מיום 19.2.2018, והחלטה זו באה רק ליתן מענה לסוגיה קונקרטית, טרם ייכנס המפקח שמונה לתפקידו.
3.
לאחר עיון בבקשה ובתשובת דיסקין, כמו גם בעמדת היזם ובבקשה שהגיש דיסקין למחוק את עמדת היזם, נחה דעתי כי יש להורות לדיסקין להתיר ליזם ביצוע עבודת חשמל בלבד, ורק עבודות הקשורות לביקורת החשמל הקבועה ליום 27.2.2018 (וככל שתידחה – למועד הנדחה).
4.
הטעם לכך, בתמצית, נעוץ בכך שאף שאין בהסכם הנחיה מפורשת המחייבת את דיסקין לאפשר כניסה ליחידותיו, עיון בעמדות הכונסים והיזם שכנע אותי, כי ביצוע עבודות כמו גם ביצוע ביקורת ביחידות דיסקין הוא חיוני על מנת לקדם את המיזם כולו, וכן העובדה שהתהיות שהעלה דיסקין – והדרישות שהציב על מנת להתיר את הכניסה – אינן קשורות, בעיקרן לביצוע העבודות, אלא למחלוקות שונות שיש לו עם היזם – מחלוקות שאינני רואה הצדקה של ממש לאפשר להן לעכב את המיזם כולו.
5.
בנסיבות אלה, אני מורה לדיסקין להתיר כניסת עובדי היזם לביצוע עבודות הכנה לביקורת החשמל – ובשלב זה עבודות אלה בלבד. ככל שיהיה דיסקין מעוניין בכך, יהיה הוא רשאי להיות נוכח בעת ביצוע העבודות, ואף רשאי למנות נציג מטעמו (בין איש מקצוע ובין כל אדם אחר). עם זאת, אין באמור כדי לגרוע מן ההנחיה הכללית לאפשר את ביצוע עבודות החשמל הנחוצות לשם ביקורת החשמל.
6.
על מנת להבטיח, שככל שייגרם נזק ליחידות דיסקין יהיה מקור להיפרע ממנו, יפקיד היזם בידיהם הנאמנות של הכונסים סך 10,000 ₪ - במזומן או בערבות בנקאית עצמאית ערוכה לטובת דיסקין – בטרם הכניסה ליחידות דיסקין.

ניתנה היום, י"א אדר תשע"ח, 26 פברואר 2018, בהעדר הצדדים.










א בית משפט שלום 220202/02 אורנה דנון, יהודית בורסי נ' טיטאן בניה בע"מ, שחר מזרחי, דניאל הולדינג קורפוריישן חברה זרה ואח' (פורסם ב-ֽ 26/02/2018)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים