Google

מזל בן ששון - נחום רז, אפרים נחום, גדעון נחום ואח'

פסקי דין על מזל בן ששון | פסקי דין על נחום רז | פסקי דין על אפרים נחום | פסקי דין על גדעון נחום ואח' |

45220-11/15 א     18/03/2018




א 45220-11/15 מזל בן ששון נ' נחום רז, אפרים נחום, גדעון נחום ואח'








בית משפט השלום בחדרה


18 מרץ 2018
ת"א 45220-11-15 בן ששון נ' רז ואח'


בפני
כב' השופטת קרן אניספלד





תובעת
מזל בן ששון

ע"י עו"ד הילה שמש


נגד


נתבעים



1. נחום רז
(ניתן פסק-דין)

2. אפרים נחום
(ניתן פסק-דין)

3. גדעון נחום (ניתן פסק-דין)
4. שלמה נחום
נתבע 4 ע"י עו"ד אהרון כהן
5. מרדי נחום (ניתן פסק-דין)
6. רות קטן (ניתן פסק-דין)
7. שמחה מזון (ניתן פסק-דין)







החלטה


1.
התובעת הגישה תובענה לפירוק שיתוף במקרקעין בהתייחס לדירה כהגדרתה להלן, ולמתן סעד כספי. התביעה נותרה לבירור בין התובעת לבין נתבע 4, אשר רשומים ו/או זכאים להירשם כבעלי הזכויות בדירה, כל אחד על-פי חלקו היחסי בה.

2.
בהמשך להחלטה מיום 7.12.2017, ולאחר שלא הוגשה הודעה בדבר הסכמה שגובשה בין הצדדים מחוץ לכתלי בית-המשפט בתוך התקופה שנקצבה לכך, אני ממנה את עו"ד אופיר דידי [רחוב הבנקים 3 חיפה, טל' 04-8555563 פקס' 04-8555564] ככונס נכסים לנכס שעליו נסב הליך זה –דירה שהזכויות בה הן זכויות חכירה ממינהל מקרקעי ישראל אשר מצויה ברחוב דרך צרפת 28 בחיפה וידועה כחלקה 202/9 בגוש 10906 (להלן הדירה). ניתנות לכונס הנכסים הוראות כלהלן.

3.
כונס הנכסים יפנה לשמאי מקרקעין מוסמך ויקבל שומה בהתייחס לשווי הדירה במכירת מלוא זכויותיהם של התובעת ונתבע 4 (להלן הנתבע) בה, במכר ממוכר מרצון לקונה מרצון אשר יבוצע באמצעות כונס הנכסים ועל-פי החלטה זו (להלן השומה).

4.
בתכוף לאחר קבלת השומה יפרסם כונס הנכסים את הדירה בעיתון יומי לשם קבלת הצעות מצדדים שלישיים לרכישת זכויות הצדדים בה, במצבה של הדירה כפי שהוא כיום –
as is

(להלן המציעים).

5.
כונס הנכסים יקיים התמחרות בין המציעים לשם השאת התמורה שתתקבל במכירת הדירה.

6.
לאחר קבלת הצעות לרכישת הדירה מהמציעים ולאחר קיום התמחרות בין המציעים יקבע כונס הנכסים מהי ההצעה הגבוהה ביותר שהוגשה לרכישת הזכויות בדירה (להלן ההצעה הגבוהה).

7.
כונס הנכסים ימסור הודעה לתובעת ולנתבע על-אודות סכום ההצעה הגבוהה תוך שבעה ימים מעת קביעתה על-ידו. תוך שבעה ימים נוספים יהא כל אחד מן הצדדים רשאי להודיע לצד שכנגד ולכונס הנכסים כי הוא מבקש לרכוש את זכויותיו של הצד האחר בנכס בתשלום סכום שיהא תואם את ההצעה הגבוהה – בשים לב לשיעור חלקו של הצד האחר בדירה.

8.
היה ושני הצדדים, התובעת והנתבע, יודיעו על רצונם לרכוש את חלקו של הצד האחר בדירה, יקיים כונס הנכסים התמחרות בין התובעת לבין הנתבע שמועדה לא יאוחר משבעה ימים לאחר שתם המועד למתן הודעות הצדדים לפי סעיף 7 לעיל.

9.
כונס הנכסים יכין הסכם מכר לרכישת הזכויות בדירה על-ידי המציע בעל ההצעה הגבוהה או על-ידי מי מבעלי-הדין שזכה בהתמחרות – אם קויימה כזו. ההסכם יהא כפוף לאישורו על-ידי בית-המשפט, והוראה מתאימה על כך תיכלל בהסכם ובמודעה שיפרסם הכונס לפי סעיף 4 לעיל.

10.
כונס הנכסים יידע מציעים פוטנציאליים על-אודות זכותם של הצדדים לרכוש את הדירה על-פי החלטה זו ויכלול הערה מתאימה בפרסום שיעשה לפי סעיף 4.

11.
ימי פגרה יבואו במניין המועדים שננקבו בהחלטה זו.

12.
עם קביעת זהותו של רוכש הזכויות בדירה יגיש כונס הנכסים לבית-המשפט בקשה לאישורו של המכר, לאישור הוצאות הכינוס ולקביעת שכרו. לבקשה תצורפנה קבלות בגין כל הוצאה שתחול בקשר עם ביצוע החלטה זו, לרבות בגין קבלת השומה ופרסום הדירה (להלן הוצאות הכינוס).

13.
שכרו של כונס הנכסים ואופן הנשיאה בו ובהוצאות הכינוס יקבע על-ידי בית-המשפט בד-בבד עם אישור הסכם המכר, לאחר שלבעלי-הדין תינתן הזדמנות לטעון טענותיהם בעניין זה.

14.
כונס הנכסים יפנה לבית-המשפט בבקשה למתן הוראות בכל עניין הקשור למילוי תפקידו על-פי החלטה זו.

15.
בשלב זה נקבעת תזכורת פנימית ללא נוכחות צדדים ליום 18.6.2018.

המזכירות תמציא את ההחלטה לצדדים ולכונס הנכסים.

ניתנה היום, ב' ניסן תשע"ח, 18 מרץ 2018, בהעדר הצדדים.














א בית משפט שלום 45220-11/15 מזל בן ששון נ' נחום רז, אפרים נחום, גדעון נחום ואח' (פורסם ב-ֽ 18/03/2018)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים