Google

אברהים חנא פרח, מאהר חנא פרח, ראניה חנא פרח ואח' - האפוטרופוס לנכסי נפקדים, ג'ורג' אמין פרח, כמאל פרח

פסקי דין על אברהים חנא פרח | פסקי דין על מאהר חנא פרח | פסקי דין על ראניה חנא פרח ואח' | פסקי דין על האפוטרופוס לנכסי נפקדים | פסקי דין על ג'ורג' אמין פרח | פסקי דין על כמאל פרח |

53413-04/15 א     25/03/2018




א 53413-04/15 אברהים חנא פרח, מאהר חנא פרח, ראניה חנא פרח ואח' נ' האפוטרופוס לנכסי נפקדים, ג'ורג' אמין פרח, כמאל פרח








בית משפט השלום בחיפה


ת"א 53413-04-15 חנא פרח ואח'
נ' האפוטרופוס לנכסי נפקדים
ואח'




תיק חיצוני: מספר תיק חיצוני





בפני

כבוד השופט
אמיר סלאמה


תובעים

1
.
אברהים חנא פרח

2
.
מאהר חנא פרח

3
.
ראניה חנא פרח

4
.
נאיף אברהים פרח


נגד

נתבעים

1. האפוטרופוס לנכסי נפקדים
2. ג'ורג' אמין פרח
3. כמאל פרח



החלטה



1.
בהמשך להחלטתי בישיבה מיום 22.3.18, אני ממנה את שמאי המקרקעין מר אחמד מהדי אבו ריא (להלן: המומחה), ת.ד. 2757, סח'נין 30810, טלפון: 04-6744924 פקס: 04-6747957,
כמומחה מטעם בית המשפט בהליך זה.

2.
המומחה מתבקש לחוות את דעתו ביחס לטענות מי מהצדדים לפגיעה או ירידה בשווי המקרקעין של מגרשים שהוקצו להם בהצעת חלוקה של המודד סאמר תיים מתאריך 25.9.17, לרבות טענות התובעים לשווי מקרקעין נמוך של מגרשים שהוקצו להם ביחס למגרשים המצויים בצד הצפוני של החלקה הנדונה בשים לב לשיפועים במקרקעין, ולרבות טענת הנתבע מס' 2 לפגיעה בשווי המקרקעין במגרש שהוקצה לו לאור חסימת דרך הגישה למגרש, לטענתו, נוכח קיומם של גדרות.

ככל שיסבור המומחה שיש מקום לתשלומי איזון, הוא מתבקש לחוות דעתו בנדון, לרבות הכנת טבלאות איזון מתאימות.

3.
למען הסר ספק, ובשים לב לכך שמר אבו ריא הוא גם מודד במומחיותו, מובהר בזאת כי חוות דעתו של מר אבו ריא נדרשת רק בנושא השמאות, כאמור לעיל, ולא בתחום המדידה או הצעת חלוקה לגבי פירוק השיתוף, לגביה יש כבר חוות דעת.
4.
הצדדים ימציאו למומחה, עד לתאריך 15.4.18, את כל המסמכים הרלוונטיים לרבות כתבי טענות, תשריטים, הצעות חלוקה וכל מסמך שיידרש על-ידי המומחה.

5.
תוך אותה תקופה יפנו בעלי הדין למומחה כדי לתאם עימו ביקור במקרקעין מושא התביעה. בביקור רשאים להיות נוכחים בעלי הדין, פרקליטיהם ומומחים מטעמים, אולם ריבוי הגורמים המעורבים לא יעכב את הביקור או כל מפגש אחר עם המומחה. היה והמומחה יסבור כי נוצר קושי בתאום ביקור עם כל הגורמים הנ"ל הוא יקבע מועד עליו ייתן לפרקליטים או בעלי הדין הודעה מוקדמת של 10 ימים לפחות. מובהר בזאת, כי אי הופעתו של צד או מי מטעמו במועד שנקבע לא תעכב את הביקור ואת המשך ההליכים בפני
המומחה.

6.
חוות דעת המומחה תוגש לבית המשפט לא יאוחר מיום 3.6.18. המומחה יחל בעבודתו רק לאחר שבעלי-הדין יעבירו לו את חלקיהם להבטחת שכרו. המומחה מתבקש להודיע מראש לצדדים ולבית המשפט את גובה שכר טרחתו המבוקש.

7.
בשלב זה ישולם שכרו של המומחה ע"י התובעים, הנתבע מס'
1 והנתבע מס' 2, כאשר הנתבע מס' 3 פטור בשלב זה מתשלום, והכל לפי החלק היחסי של כל אחד מבעלי הדין בזכויות במקרקעין מושא התביעה.

8.
היה ויהיו למי מהצדדים שאלות הבהרה למומחה, הן יוגשו לו תוך 15 יום ממועד קבלת חוות דעתו והמומחה מתבקש להשיב לשאלות אלה תוך 15 יום נוספים.

9.
אי מילוי אחר הוראה מהוראות החלטה זו כמוהו כאי קיום צו בית-המשפט בקדם המשפט.למען הסר ספק מובהר בזה שגם תשלום שכרו של המומחה, ותאום ביקורים עימו ביוזמת בעלי הדין, הם חלק מהוראות החלטה זו, כמו גם הגשתה במועד של כל הודעה הנדרשת לפי החלטה זו.
המזכירות תעביר עותק מהחלטתי זו לצדדים ולמומחה.


ניתנה היום, ט' ניסן תשע"ח, 25 מרץ 2018, בהעדר הצדדים.










א בית משפט שלום 53413-04/15 אברהים חנא פרח, מאהר חנא פרח, ראניה חנא פרח ואח' נ' האפוטרופוס לנכסי נפקדים, ג'ורג' אמין פרח, כמאל פרח (פורסם ב-ֽ 25/03/2018)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים