Google

מנחם אביטן, נאוה אביטן - אבי אנקונינה

פסקי דין על מנחם אביטן | פסקי דין על נאוה אביטן | פסקי דין על אבי אנקונינה

50849-08/16 תאמ     01/05/2018




תאמ 50849-08/16 מנחם אביטן, נאוה אביטן נ' אבי אנקונינה








בית משפט השלום בירושלים



תא"מ 50849-08-16 אביטן ואח' נ' אנקונינה ואח'





בפני

כב' הרשמת הבכירה עדי בר-טל


תובעים

1
.
מנחם אביטן

2
.
נאוה אביטן


נגד


נתבע

אבי אנקונינה



החלטה

בהסכמת הצדדים אני ממנה בתיק זה מומחה, מהנדס בניין, בשם מר ניר אנג'ל מרחוב נחלת יצחק 32 א תל אביב. טל: -3-6955255, 052-2547754
[email protected]
,
לצורך מתן חוות דעת סופית ומכרעת במחלוקת נשוא התביעה. המומחה יבדוק את השיפוץ והבניה שבוצעה בדירת התובעים על ידי הנתבע וטיבה (בדיקת ליקויים), זאת
בהתאם לחוזה שנחתם בין הצדדים. המומחה יבחן, בהתאם לחוזה שבין הצדדים, מה בוצע בפועל על ידי הנתבע ומה בוצע לאחר מכן על ידי בעלי מקצוע נוספים, וזאת בהתאם לקבלות שבידי התובעים. כמו כן יחווה דעתו המומחה בנוגע לליקויים שבעבודת הנתבע, ככל וישנם. המומחה יתייחס בחוות דעתו אף לכימות העבודות שבוצעו על ידי הנתבע והאם התשלום ששולם לנתבע תואם עבודות אלו או ששולם תשלום ביתר או בחסר. כן יתייחס המומחה לעיכוב בלוחות הזמנים בביצוע עבודות הבניה והשיפוץ.
הצדדים יפנו למומחה במישרין ויעמידו לעיונו את כתבי הטענות על נספחיהם, כולל חוות - הדעת מטעמם, ככל שישנן, וכן כל מסמך נוסף שברצונם להראות למומחה.
המומחה יבקר בדירת התובעים וזאת תוך תיאום עם שני הצדדים, ובנוכחותם. הצדדים רשאים להזמין מומחים מטעמם לקחת חלק בביקור במקום. המומחה ייפגש עם הצדדים פגישה אחת במסגרתה ישמע את טענותיהם. הצדדים ישתפו פעולה עם המומחה.
הצדדים יישאו בשכרו של המומחה, במימון ביניים, בחלקים שווים. המומחה לא יחל בעבודתו, אלא לאחר שב"כ הצדדים יסכמו את שכר טרחתו וזה יובטח להנחת דעתו. במקרה של מחלוקת בעניין שכר הטרחה, רשאים הצדדים והמומחה לפנות לביהמ"ש. יצוין, כי תשלום בגין שאלות הבהרה, ככל שידרשו, יהא בנפרד.
יצוין, כי במקרה הנדון קיימות תביעות הדדיות העומדות על סך של כ – 60,000 ₪ ומבוקש כי שכר טרחת המומחה יהא תואם לשווי התביעות.
חוות הדעת תומצא לבית המשפט עם עותק לצדדים תוך 30 יום מיום קבלת שכר טרחתו.
קביעתו של המומחה מטעם בית המשפט בחוות דעתו תהא מכרעת. המומחה רשאי לפנות לבית המשפט בבקשה למתן הוראות, ככל שיהיה בכך צורך.
המומחה יודיע לבית המשפט אם הוא יכול לקבל על עצמו את המינוי, אם אין לו היכרות קודמת עם מי מהצדדים, ואם הוא יכול לעמוד בלוח הזמנים שקבעתי וזאת עד ליום 10.5.18.
למעקב אחר קבלת חווה"ד ליום 10.6.18.
המזכירות תמציא החלטה זו ופרוטוקול הדיון האחרון למומחה לאלתר באמצעות הפקס וכן תמציא את ההחלטה לצדדים
.

ניתנה היום, ט"ז אייר תשע"ח, 01 מאי 2018, בהעדר הצדדים.









תאמ בית משפט שלום 50849-08/16 מנחם אביטן, נאוה אביטן נ' אבי אנקונינה (פורסם ב-ֽ 01/05/2018)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים