Google

אורי דש, עופר דש - די.בי.אס.שרותי לווין (1998) בע"מ הוט מערכות תקשורת בע"מ צ'רלטון בע"מ

פסקי דין על אורי דש | פסקי דין על עופר דש | פסקי דין על די.בי.אס.שרותי לווין (1998) בע"מ הוט מערכות תקשורת בע"מ צ'רלטון בע"מ

48405-10/17 תצ     24/07/2018




תצ 48405-10/17 אורי דש, עופר דש נ' די.בי.אס.שרותי לווין (1998) בע"מ הוט מערכות תקשורת בע"מ צ'רלטון בע"מ








בית המשפט המחוזי מרכז-לוד


ת"צ 48405-10-17 דש ואח' נ' די.בי.אס. שרותי לווין (1998) בע"מ ואח'




תיק חיצוני: מספר תיק חיצוני






מספר בקשה:
1

בפני

כבוד השופט
יחזקאל קינר


מבקשים

1
.
אורי דש

2
.
עופר דש


נגד

משיב
ות
1. די.בי.אס. שרותי לווין (1998) בע"מ
2. הוט מערכות תקשורת בע"מ
3. צ'רלטון בע"מ

החלטה



1.
המשיבות הגישו בקשה לתיקון הסדר הפשרה, אשר פורסם כבר להתייחסויות.

2.
לפי הסדר הפשרה התחייבה צ'רלטון לפתוח 4 משחקים כדורגל לצפיה חינם לציבור הרחב, כאשר אחד מהם הוא משחק מהליגה הבכירה באיטליה. לפי הבקשה, הסתבר לאחרונה כי צ'רלטון אינה צפויה להחזיק בזכויות השידור של ליגה זו בעונה הקרובה, ולכן הוסכם כי במקום משחק זה, ייפתח לצפיה חינם לציבור הרחב משחק נוסף מהליגה הבכירה הגרמנית.

3.
תיקון נוסף (שני) התבקש בעקבות הבדיקה שביקש בית המשפט לבצע של יידוע הציבור בנוגע להטבות המוענקות לפי הסדר הפשרה, ולאחר בדיקה זו הסכימו המשיבות לכך שצ'רלטון תתחייב לכלול בלוחות השידורים אותם היא מעבירה למשיבות 1 ו-2 את המילים "פתוח לציבור" לצד השורה המתארת את שידור המשחקים שנפתחו לצפיה על פי הסדר הפשרה, והמשיבות 1-2 יתחייבו לפרסם את לוח השידורים, הכולל את המילים "פתוח לציבור" באתר האינטרנט שלהן, וכן יתחייבו לפרסם את לוח השידורים, הכולל את המילים "פתוח לציבור" גם בלוח השידורים בטלוויזיה, בכפוף למגבלת מספר התווים הקיימת.

4.
המבקשים הסכימו לבקשה לתיקון הסדר הפשרה, אך ביקשו לבצע בו תיקון נוסף, המתייחס לקדימונים.

בעקבות כך הוגשה בקשה מוסכמת לבצע תיקון נוסף בהסכם הפשרה (תיקון שלישי), על פיו אם ישודר פרומו משותף לכמה משחקים לקראת מחזור בו משודר משחק הפתוח לציבור, המשיבה 3 (להלן: "צ'רלטון") מתחייבת כי בסגיר הגראפי לצד המשחק שנבחר יצוין כי יהיה פתוח לציבור. כמו כן כולל התיקון הוראה כי אם תקדם צ'רלטון משחקי כדורגל בודדים מהליגות האמורות באמצעות קדימונים, תקדם היא גם את המשחקים מושאי הסדר הפשרה באותו אופן, תוך ציון שהמשחק פתוח לצפיה לציבור, כאשר מוסכם גם כי קידום משחקי כדורגל בעלי עניין מיוחד, לא ייחשב לצורך התחייבות זו כקידום משחקים בודדים.

5.
לאחר עיון, מצאתי כי יש מקום להיעתר לבקשה.

התיקון הראשון הוא טכני במהותו ונובע מנסיבות לפיהן צ'רלטון אינה צפויה להחזיק בזכויות השידור של הליגה הבכירה האיטלקית בעונה הקרובה. החלפת משחק מליגה זו במשחק מהליגה הבכירה בגרמניה
אינה מרעה את תנאי ההטבה הניתנת לפי ההסדר.

באשר לתיקונים השני והשלישי, הרי נועדו הם הוא להביא את דבר מתן ההטבה למספר גדול יותר של צופים, ויש בהם אך כדי לשפר את ההסדר.

6.
לפיכך אני נעתר לבקשה ומתיר את תיקון הסדר הפשרה כמוצע על ידי המשיבות בשתי הבקשות שנזכרו לעיל, כשהנוסח שצורף לבקשה האחרונה שהוגשה אתמול, 23.7.18, והוא הנוסח העדכני ביותר של הסכם הפשרה (להלן: "הסכם הפשרה המתוקן").

7.
בנסיבות שפורטו ולאור מהות התיקונים והעובדה כי אין בהם כדי להרע את תנאי הסדר הפשרה, אלא רק להיטיבם, אין צורך בביצוע פרסומים נוספים.

8.
המשיבות ידאגו להמציא תוך 7 ימים את הסדר הפשרה המתוקן, את שתי הבקשות על נספחיהן, ואת ההחלטה האחרונה למנהל בתי המשפט, לממונה על הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן וליועץ המשפטי לממשלה
(באמצעות פרקליטות מחוז מרכז – אזרחי).
אם חפצים הממונה האמור או היועמ"ש להגיש התנגדות או עמדה לגבי הסכם הפשרה יעשו כן עד 13.9.18.

באחריות הצדדים להגיש בקשה מתאימה אם לא תוגש התנגדות להסדר הפשרה.

ניתנה היום, י"ב אב תשע"ח, 24 יולי 2018, בהעדר הצדדים.










תצ בית משפט מחוזי 48405-10/17 אורי דש, עופר דש נ' די.בי.אס.שרותי לווין (1998) בע"מ הוט מערכות תקשורת בע"מ צ'רלטון בע"מ (פורסם ב-ֽ 24/07/2018)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים