Google

קשר רנט א קאר בע"מ - רפאל ארלוזורוב, ואלריה ירמה אלבז

פסקי דין על קשר רנט א קאר בע"מ | פסקי דין על רפאל ארלוזורוב | פסקי דין על ואלריה ירמה אלבז |

36767-08/13 תאמ     11/10/2018




תאמ 36767-08/13 קשר רנט א קאר בע"מ נ' רפאל ארלוזורוב, ואלריה ירמה אלבז








בית משפט השלום בתל אביב - יפו

תא"מ 36767-08-13 קשר רנט א קאר בע"מ
נ' ארלוזורוב ואח'





לפני כבוד השופט עדי סומך

ה
תובעים:
קשר רנט א קאר בע"מ


נגד

ה
נתבעים:
1. רפאל ארלוזורוב
2. ואלריה ירמה אלבז






החלטה

עיינתי בעמדות הצדדים לבקשת המבקשת- הנתבעת 2 לביטול פסק הדין שניתן כנגדה בתיק זה ביום 24.3.16, ודעתי היא כי קיים קושי רב בביטולו של פסק הדין ואבאר:

ראשית, למבקשת עומדת מכסה של 30 ימים לביטול פסק הדין שניתן כנגדה מרגע קבלתו אצלה. המבקשת אינה מבארת ואינה מוכיחה בבקשתה זו מתי בדיוק נודע לה על פסק הדין ולנוכח האמור בבקשתה ביחס לתחילת מימוש פסק הדין, יש להניח שהיא ידעה על ההליכים המתנהלים כנגדה למימוש פסק הדין מעבר למכסת הימים האמורה ובכל מקרה כאמור, חובתה לציין זאת ולהוכיח את הדברים בבקשתה וכך לא נעשה על ידה.

שנית, וכאן העיקר. על פניו אין למבקשת טענת הגנה בתיק זה שכן היא מודה בעובדת נהיגתה ברכב הנתבעים כאשר בפיה כל הגנה אפשרית ביחס למעורבותה בתאונה ודרך התרחשותה. כל אשר נטען לעניין זה קשור בגורם אחר, שהיה עימה במגע במסגרת היחסים החוזיים ביניהם בנוגע לתפעול המונית, טענות שכל כולן אינן מצביעות על הגנה אפשרית כנגד התובעת כאן שרכבה נפגע בתאונה זו. בקשתה היחידה של המבקשת בנדון להורות על ביטול פסק הדין על מנת שהיא תגיש הודעה לצד ג' כנגד גורם זה, אינה אפשרית ובוודאי שאין בה לאלץ את התובעת להתנהל מהתחלה בהליך רב שנים זה מאז פתיחתו על ידה לפני שנים לא מעטות בעבור תאונה זו. באם שמורה למבקשת עילה כנגד גורם כלשהו, עילה זו שמורה לה על פניה במסגרת תביעה כנגד הצד השלישי אשר לטענתה הונה אותה כאשר אין תביעה זו אכסדרה ליישומה.

לצד כך, היות שעל פניו התובעת אינה מתמודדת כראוי עם טענות המצאת התביעה לידי המבקשת במסגרת תגובתה לבקשה , בין בדרך של הגשת תצהיר תומך של החוקר שביצע המצאה זו (או מתן הסבר מדוע כך לא נעשה) ו/או כל היבט שהוא שקשור בהמצאה הנטענת , אני נכון להורות על ביטול פסק הדין כנגד הוצאות ביטולו על סך 7,000 ש"ח לתשלום על ידי המבקשת לידי התובעת לקופת בית המשפט בתוך 30 ימים מהיום.

במסגרת שיקולי גובה ההוצאות הבאתי בחשבון את גובהו של תיק זה, גילו של פסק הדין
וההוצאות להן נצרכה התובעת במימושו עד כה לצד סיכויי התביעה כמובא לעיל.


באחריות הנתבעת 2 להודיע לבית המשפט על ביצוע הפקדת הכספים.


ניתנה היום, ב' חשוון תשע"ט, 11 אוקטובר 2018, בהעדר הצדדים.










תאמ בית משפט שלום 36767-08/13 קשר רנט א קאר בע"מ נ' רפאל ארלוזורוב, ואלריה ירמה אלבז (פורסם ב-ֽ 11/10/2018)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים