Google

משה יוסיפוב - דוד אלישאקוב

פסקי דין על משה יוסיפוב | פסקי דין על דוד אלישאקוב

25995-09/18 תק     11/03/2019




תק 25995-09/18 משה יוסיפוב נ' דוד אלישאקוב








בית משפט לתביעות קטנות ברמלה



ת"ק 25995-09-18 יוסיפוב נ' אלישאקוב




תיק חיצוני: מספר תיק חיצוני





בפני

כבוד השופט
אייל כהן


תובע

משה יוסיפוב


נגד

נתבע
דוד אלישאקוב


החלטה

בהתאם להסכמת הצדדים, הריני ממנה בזה את מר זאב גליק מרח' סוקולוב 85 רמת השרון (טל' 052-3900084, פקס' 03-6879153) כמומחה מכריע מטעם בית המשפט, בתחום השמאות (להלן: "המומחה"),לצורך מתן חוות דעת סופית במחלוקת מושא תיק זה.

תשומת לב המומחה כי עסקינן בתיק "תביעה קטנה". המחלוקת בין הצדדים היא אך בשאלת הנזק שנגרם בתאונה לרכב התובע. התובע הגיש חוות דעת מטעמו, מאת השמאי מר ערן חן. הנתבע הגיש חוות דעת המתייחסת לנזק שנגרם לרכב הנתבע, אגב התייחסות לחוות דעתו של מר חן. בדיון מיום אתמול הציג התובע לעיוני חוות דעת באשר לרכבו, מטעם חבת הביטוח "שומרה".

אודה למומחה באם יבחן את רכב התובע מושא המחלוקת ויחווה דעתו בכל נקודה שבמחלוקת, כעולה מכתבי הטענות, טיעוני הצדדים ושלש חוות הדעת שפורטו לעיל. בין היתר ומבלי לגרוע מן האמור, רשאי התובע באם יחפוץ בכך, לבחון גם את רכב הנתבע.

המומחה ייפגש עם הצדדים, ישמע את טענותיהם ויקבל מהם כל חומר שיבקשו למסור לעיונו. כל אחד מן הצדדים יעמיד לבדיקת המומחה את רכבו, ככל שיתבקש לעשות כן. בדיקת המומחה תיערך בנוכחות הצדדים או מי מטעמם, אשר ישתפו מצידם פעולה עם המומחה, בכל הנדרש.

למען הסר ספק יובהר כי הצדדים אינם רשאים לפנות למומחה בכל עניין שהוא - למעט העברת המסמכים והרכב/ים כאמור ותיאום מועד בדיקה - ואילו המומחה רשאי לפנות לכל אחד מהצדדים ולהבהיר עימו את הטעון הבהרה לצורך מתן חוות הדעת ובלבד שיידע את הצד שכנגד.

קביעת המומחה בחוות דעתו תהא מכרעת. המומחה רשאי לפנות לבית המשפט בבקשה למתן הוראות והבהרות, ככל שיהא צורך בדבר.
שכר טרחת המומחה יהא 1,200 ₪+ מע"מ. המומחה יתחיל במלאכתו רק לאחר שישולם לו שכר טרחתו. שכר הטרחה ישולם ע"י הצדדים בחלקים שווים, תוך 14 יום מעת משלוח אישור המומחה את אישור קבלת המינוי, או בכל דרך אחרת שתהא מקובלת על המומחה והצדדים. מובהר בזה כי שכר הטרחה יושת באופן סופי על פי תוצאות הדיון והאמור בפסק הדין שיינתן.

חוות הדעת תומצא לתיק בית המשפט עד לא יאוחר מיום 5.5.19, בשים לב כי דיון נקבע ליום 12.5.19. ככל שמטעם כלשהו יהא צורך בדחיית מועד, יואיל המומחה לעדכן מבעוד מועד בדבר.

הצדדים יהיו רשאים להפנות למומחה שאלות הבהרה, באישור מראש מבית המשפט. החלטה משלימה בהקשר זה תינתן בהתאם לצורך.

המומחה יואיל לבאר עד לא יאוחר מיום 21.3.19 האם הוא מקבל עליו את המינוי, אם לאו. אי יכולת לעמוד בלוח הזמנים אותו קבעתי ו/או היכרות מוקדמת עם מי מהצדדים יהוו טעמים לאי קבלת המינוי.

המזכירות
תיידע את הצדדים בדבר החלטה זו. כמו כן תשלח המזכירות למומחה העתק החלטה זו, העתק כתבי הטענות על נספחיהם, פרוטוקולי הדיונים והודעת מינוי. בנוסף תשלח המזכירות גם את חוות הדעת מטעם "שומרה" (מסומנת ת/1) ואת חוות דעת הנתבע (הוגשה ביום 21.2.19).

הצדדים יפנו טלפונית למומחה לשם תיאום המפגש עימו.

נקבע לתזכורת פנימית ליום 22.3.19.


ניתנה היום, ד' אדר ב' תשע"ט, 11 מרץ 2019, בהעדר הצדדים.










תק בית משפט לתביעות קטנות 25995-09/18 משה יוסיפוב נ' דוד אלישאקוב (פורסם ב-ֽ 11/03/2019)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים