Google

מוחמד אבו חוסין - ליאור גרינבאום, אלבר ציי רכב (ר.צ.) בע"מ

פסקי דין על מוחמד אבו חוסין | פסקי דין על ליאור גרינבאום | פסקי דין על אלבר ציי רכב (ר.צ.) |

57780-05/19 תק     26/09/2019




תק 57780-05/19 מוחמד אבו חוסין נ' ליאור גרינבאום, אלבר ציי רכב (ר.צ.) בע"מ








בית משפט לתביעות קטנות בנתניה



ת"ק 57780-05-19 אבו חוסין נ' גרינבאום ואח'


תיק חיצוני:


בפני

כבוד השופטת
גלית אוסי שרעבי


תובע

מוחמד אבו חוסין


נגד


נתבעים

1.ליאור גרינבאום

2.אלבר ציי רכב (ר.צ.) בע"מ






פסק דין


התובע הגיש תביעה ע"ס 5,265 ₪ לפיצוי בגין נזקים שנגרמו לרכבו עקב תאונה מיום 17/02/19 בה היה מעורב רכב הנתבעת 2 נהוג ע"י הנתבע 1 (להלן: "הנתבע").

התובע טען כי נסע בנתיב הנסיעה הימני לפני רמזור. כשהתחלף מופע האור ברמזור לירוק, הרגיש תזוזה ברכב והבחין כי הנתבע, שנסע בנתיב השמאלי, פגע ברכבו במגן האחורי, בדלת האחורית שמאלית, בכנף השמאלית ובדלת הקדמית. לטענתו, הנתבע סירב למסור לו את פרטיו לאחר התאונה.

הנתבע טען כי נסע בנתיב הימני מבין שניים המיועדים לפניה שמאלה. רכב התובע הגיע מימינו כשהוא חוצה קו הפרדה רצוף המפריד בין נתיב נסיעתו לנתיב השתלבות מימין. הנהגים עצרו את מכוניותיהם, הנתבע צילם את הרכבים מיד לאחר מכן, התובע סירב למסור לו את פרטיו, ולפיכך התקשר הנתבע למשטרה. יש לציין כי בעדותו הצהיר הנתבע כי יכול שהתובע הגיע מנתיב ההשתלבות או לאחר שנסע על אי התנועה המשורטט.

בדיון שנערך בפני
שמעתי את עדויות הנהגים המעורבים ועיינתי אף בנספחי כתבי הטענות ובמוצגים שהוגשו. אחר כל זאת, לא ניתן לקבוע כי התובע עמד בנטל להוכיח כי גרסתו מסתברת מגרסת הנתבע באשר לאופן התרחשות התאונה.

כל אחד מהנהגים עמד על גרסתו בעדותו בפני
. כל אחד מהנהגים אישר כי משנהו טען בפני
ו כבר במעמד התאונה כי הוא אחראי לתאונה. התובע אישר שהנתבע אמר לו שרכב התובע הגיע מנתיב ההשתלבות במקום.

עם זאת, הנתבע צילם את מיקום הרכבים מיד לאחר התאונה, נ/2. רכב התובע נחזה כשהוא צמוד לאי התנועה הרחב המשורטט במקום, ורכב הנתבע בנתיב הימני. אם, כטענת התובע, הנהגים הזיזו את הרכבים כדי לא להפריע לתנועה, מדוע לא עצרו על אי התנועה המשורטט עצמו? ברי כי, מטבע הדברים, מנח הרכבים המופיע בתמונות איננו יכול להיות המנח המדויק של הרכבים בעת התרחשות התאונה, ועדיין אין בתמונות כדי לחזק את גרסת התובע דווקא אל מול גרסת הנתבע. יצוין כי גם אין באופי הפגיעה ברכב התובע, בדופן השמאלי ובחלק האחורי שמאלי כדי להלום דווקא את גרסתו שלו באשר לאופן התרחשות התאונה. לרכב הנתבעת נגרמה שריטה בלבד בחלקו הקדמי ימני, ובאופן שיכול להתיישב יותר עם גרסת הנתבע לפיה רכב התובע סטה לכיוונו במהלך השתלבותו, מאשר עם גרסת התובע כי רכב הנתבע פגע ברכבו.

לאור כל האמור, לא עלה בידי התובע להוכיח תביעתו.
לפיכך אין לי אלא להורות על דחיית התביעה.

ניתן להגיש בקשת רשות ערעור לבית המשפט המחוזי בתוך 15 יום.


המזכירות תמציא את פסק הדין לצדדים בדואר רשום בצירוף אישור מסירה.



ניתן היום,
כ"ו אלול תשע"ט, 26 ספטמבר 2019, בהעדר הצדדים.













תק בית משפט לתביעות קטנות 57780-05/19 מוחמד אבו חוסין נ' ליאור גרינבאום, אלבר ציי רכב (ר.צ.) בע"מ (פורסם ב-ֽ 26/09/2019)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים