Google

מוטי לוי - החברה כלכלית לפיתוח קרית אתא בע"מ

פסקי דין על מוטי לוי | פסקי דין על החברה כלכלית לפיתוח קרית אתא בע"מ

3358/01 תק     16/06/2002




תק 3358/01 מוטי לוי נ' החברה כלכלית לפיתוח קרית אתא בע"מ




1
בתי המשפט
תק 003358/01
בית משפט לתביעות קטנות קריות
16/06/2002
תאריך:
שופט: נווה ערן

בפני
:

מוטי לוי

בעניין:
התובע
נ ג ד
החברה כלכלית לפיתוח קרית אתא בע"מ
הנתבעת
פסק דין
בפני
תביעה שעניינה טענתו של התובע לפיצוי בסך של 1,500 ₪. דרישתו של התובע מבוססת על נזקים בסך של 1,000 ₪ אשר נגרמו לו באירוע נשוא תביעה זו מסוף נובמבר 2001 ובנוסף, פיצוי בגין מקרה שהתרחש בשנה שעברה. עניינם של שני המקרים בטענתו של התובע כי הנתבעת רוקנה תכולת ארון בקנטרי קלאב אביבים, שם הוא מנוי מבלי שהוא נותן לה הסכמה לכך ותוך כדי אובדן של מוצרי תקלחת, תגלחת ובמיוחד בושם יקרים.

הנתבעת לעומת זאת הכחישה את תביעתו של התובע מכל וכל וטענה כי פעם אחת ויחידה בוצעה ביקורת בארון וכי התובע לא שילם על הארון תקופה ממושכת. היא הגישה דו"ח המתייחס לארון נשוא המחלוקת בעבר. לטענתה, ארון שהינו ארון מס' 170 מעולם לא נפתח וכי פעם אחת פוצה לפנים משורת הדין וזאת עקב קיומה של ביקורת חד פעמית, אשר כאמור דו"ח ביחס אליה הוצג לפתחו של ביהמ"ש ובגלל שהארונית נפתחה, היתה כאמור החלטה על פיצויו של התובע.

עלי לציין כי התובע לא העמיד כל תשתית ראייתית לכך שהארון אשר אין מחלוקת על כך שלא נפרץ, נפתח פעם נוספת ע"י הנתבעת מבלי רשותו ו/או הסכמתו וזאת בשים לב לעובדה שנציגת הנתבעת הבהירה כי היא היחידה בלבד אשר מחזיקה מפתח מאסטר ואשר באמצעות מפתח זה, ניתן לפתוח את הארון. אילו היה מוכח כי הארון נפתח פעם שניה, היה ניתן להתייחס לתביעה כתביעה של רשלנות מצידה של הנתבעת, אשר למעשה פתחה ארון בלי רשותו של התובע ותוך כדי כך הסבה לו נזק לטענתו. עם זאת, יש לזכור בנוסף כי התובע לא שילם על הארון נשוא כתב התביעה ולכן יש להתייחס גם בערבון מוגבל לדרישותיו בהקשר זה של הדברים ביחס למידת האחריות שיש לייחס לנתבעת בנסיבות העניין.

סיכומו של דבר, אינני סבור שהתובע עמד בנטל ההוכחה ושיכנע אותי בנכונות תביעתו ובאחריותה של הנתבעת לנזק שנגרם לו ואני מסב את תשומת לב הצדדים כי בחנתי בשלב ראשון את שאלת האחריות לפני מעבר לשאלת הנזק ואולם משהחלטתי שלא הוכחה אחריות, אז ממילא אינני נדרש כלל לשאלת הנזק.

התביעה איפוא נדחית, ובנסיבות העניין אני מחליט שלא לחייב בהוצאות.

זכות בקשת רשות ערעור לבימ"ש מחוזי תוך 15 יום.

ניתן היום ו' בתמוז, תשס"ב (16 ביוני 2002) בהעדר הצדדים.
ערן נווה, שופט








תק בית משפט לתביעות קטנות 3358/01 מוטי לוי נ' החברה כלכלית לפיתוח קרית אתא בע"מ (פורסם ב-ֽ 16/06/2002)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים