Google

פלוני - שומרה חברה לביטוח בע"מ, שושנה שאול כהן

פסקי דין על פלוני | פסקי דין על שומרה חברה לביטוח | פסקי דין על שושנה שאול כהן |

48784-05/19 א     04/02/2020




א 48784-05/19 פלוני נ' שומרה חברה לביטוח בע"מ, שושנה שאול כהן








בית משפט השלום בפתח תקווה



ת"א 48784-05-19




תיק חיצוני: מספר תיק חיצוני






מספר בקשה:
14

בפני

כבוד השופטת ריבה שרון

תובע
פלוני


נגד

נתבעות
1. שומרה חברה לביטוח בע"מ
2. שושנה שאול כהן


החלטה

1.
תם קדם המשפט. התיק נקבע לשמיעת הראיות עד גמר, וכן לסיכומים בע"פ- ככל שהדבר יתאפשר לבית המשפט, ליום 24/9/20 , החל מהשעה 11:40.

2.
ראיות הצדדים הוגשו. הנתבעת 1 מבקשת לזמן את הנתבעת 2 ללא תצהיר. זימונה של הנ"ל כפוף להגשתו, עד ליום 24/4 - של פירוט ב"כ הנתבעת 1, שיוכל לבוא תחת תצהיר, בדבר הניסיונות שנעשו וייעשו עד לאותו תאריך, לשם בקבלת תצהיר מהנ"ל. הודעה זו תיבחן, וככל שתניח את דעתי – אאשר את המבוקש.
מסמכים שיוגשו/יוגשו לתיק בית המשפט, ימסרו כדין ובו ביום לידי הצד שכנגד.

מסמך אשר לא הוגש/יוגש במועד, לא ניתן יהא להגישו אלא בכפוף לאישור בית המשפט, שישקול זאת רק לאחר בקשה מנומקת, הנתמכת בתצהיר.

מסמך ראיות האוחז יותר מ- 20 עמ', שהוגש "מרחוק"
– יוגש גם כעותק נייר למזכירות, עד ליום 1/9/20 – כשהוא מסופרר ומדוגל.
3.
הודעה בדבר התנגדות לחלקים בתצהירים או להגשתם וסימונם כראייה של מסמכים הנכללים בתיק המוצגים של מי מהצדדים - תוגש במסמך נפרד, ועד ליום 24/4, אחרת לא תישמע. מומלץ לצדדים להגיע מראש להסכמות בדבר הגשת מסמכים, גם אם בסייגים כמקובל, כדי לייתר את הצורך בעדויות מיותרות. התנגדות מאוחרת עלולה להידחות ולהביא להטלת הוצאות עקב הימשכות הדיון.
5.
כל מצהיר יתייצב לדיון. הצדדים יגישו- במסמך נפרד, ועד ליום 24/4 - בקשה נפרדת לזימון עדים, ולצרף לבקשה את ההפקדות כדלהלן. על הבקשה לכלול את שמו וכתובתו המלאים של כל עד.

6.
זימונו של עד שאינו מומחה, מותנה בהפקדת הסך של 500 ₪ לכל עד ומראש בקופת בית המשפט, יחד עם הגשת ההזמנה. זימונו של רופא שאינו מומחה מטעם צד או מטעם בית המשפט- מותנה בהפקדת הסך של 1,000 בקופת בית המשפט. זימונו של מומחה שאינו רופא מותנה בהפקדת הסך של 1,755 ₪ בקופת בית המשפט ומראש שאם לא כן,- לא יזומן. אין הנחיות לעניין מומחים, משום שקיימת קביעה על פי דין.
זימון מסמכים ותע"צ ייעשה כבר עתה, למניעת תקלות ועיכוב בהגעתם במועד. זימונו של עד המתבקש להמציא תע"צ/מסמכים ואינו נדרש להתייצב- אינו מחויב בהפקדה אך יש לכתוב זאת בהזמנה, תוך ציון המועד שעד אליו עליו ליתן את התע"צ/מסמכים.
בהעדר הפקדות- לא יופקו זימונים לעדים
. פטור מהפקדת שכר עדות, כפוף לאישור בכתב מהעד, כי ענין זה הוסדר מולו ישירות וכי אין צורך בהפקדה כספית.
כאמור לעיל - יש להודיע למומחה כבר עתה ובכתב את המועד שנקבע, ולהמציא לידיו את החלטתי זו, ע"מ שישריין אותו ביומנו.
7.
ההזמנות תילקחנה גם למסירה אישית
, ידנית וכדין שתבוצע ע"י המזמין, בתוך 10 ימים ממועד הגשת הבקשה לזימון העדים, שתעשה במועדים שנקבעו לעיל. באחריות המזמין להזכיר לעדים את מועד הדיון , 45 יום לפני התאריך המיועד.

8.
הדיון לא ידחה בגין אי התייצבות של עד מסיבה שלא תתקבל על דעתו של בית המשפט, תצהירו של עד שלא יתייצב יוצא מהתיק, גם אם מדובר בתצהירו של בעל דין.

9.
חקירתם הנגדית של עדים תימשך עד 20 דק'. יש להערך לכך.

10.
פגרות בתי המשפט
תבואנה במניין הימים והמועדים שנקבעו בהחלטתי.
11.
מומלץ לצדדים לשוב ולבוא בדברים, ולנסות ולייתר את ההתדיינות בנסיבותיו של תיק זה ולכל הפחות להגיע להסכמות דיוניות שתקצרנה את משכה או תקלנה עליה.

ניתנה היום, ט' שבט תש"פ, 04 פברואר 2020, בהעדר הצדדים.










א בית משפט שלום 48784-05/19 פלוני נ' שומרה חברה לביטוח בע"מ, שושנה שאול כהן (פורסם ב-ֽ 04/02/2020)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים