Google

עו"ד חגית גיגי,נייר שלמה,שמש עזרא,בן-ציון אברהם - עיריית פתח-תקווה - מחלקת תנועה וּבטיחות,נציגות הבית המשותף ברח' השופט ברנדיס 45א' בפתח-תקווה

פסקי דין על עו"ד חגית גיגי | פסקי דין על נייר שלמה | פסקי דין על שמש עזרא | פסקי דין על בן-ציון אברהם | פסקי דין על עיריית פתח-תקווה - מחלקת תנועה וּבטיחות | פסקי דין על נציגות הבית המשותף ברח' השופט ברנדיס 45א' בפתח-תקווה |

1893/03 עתמ     06/03/2005




עתמ 1893/03 עו"ד חגית גיגי,נייר שלמה,שמש עזרא,בן-ציון אברהם נ' עיריית פתח-תקווה - מחלקת תנועה וּבטיחות,נציגות הבית המשותף ברח' השופט ברנדיס 45א' בפתח-תקווה




1


בתי המשפט
בבית המשפט המחוזי בתל אביב-יפו
בשבתו כבית משפט לעניינים מנהליים

עתמ001893/03
בפני
:
כב' השופט אברהם טל


06/03/2005


בעניין:
1. עו"ד חגית גיגי

2. נייר שלמה

3. שמש עזרא

4. בן-ציון אברהם





העותרים

נ ג ד


1. עיריית פתח-תקווה - מחלקת תנועה וּבטיחות

2. נציגות הבית המשותף ברח' השופט ברנדיס 45א' בפתח-תקווה





המשיבים


ה ח ל ט ה

1. העותרים, תושבי רח' השופט ברנדיס 45 בפתח תקוה עתרו להורות למשיבה 1 (להלן: המשיבה) לבטל כל החלטה שקיבלה לאסור על חניית כלי רכב סמוך למדרכה מול בנין מגוריהם; למחוק את סימון האדום-לבן מהמדרכה ולהסיר את השילוט במפרצון שממול הבנין; לתת להם לעיין במסמכים, בהחלטות ובפרטיכלים של דיונים שקיימה בענין איסור החנייה, ולהימנע מקבלת כל החלטה ועשיית כל פעולה בקשר לחנייה הנ"ל.
המשיבה הגישה תגובתה לעתירה ובסוף דיון מוקדם שהתקיים ביום 22/1/04 נקבע דיון נוסף ביום 29/3/04 על מנת שהמשיבה תבחן אפשרות לאסור את החניה רק בשעות פעילות הגנים שנמצאים בסביבה ועומס התנועה בלבד.
2. לאחר בקשות שהוגשו בהסכמה לדחיית הדיון הגישו העותרים בקשה לביטול דיון וסגירת התיק מאחר שועדת התנועה של המשיבה החליטה להרחיב את השעות בהן ניתן לחנות בסימון אדום-לבן מול בניינם של העותרים ומסמנת 3 מקומות חנייה עבורם.
העותרים ביקשו שלא לחייב אותם בתשלום הוצאות משפט למשיבה וביום 8/2/05 החלטתי למחוק את העתירה ללא צו להוצאות.

3. לאחר מתן פסה"ד הגיעה לשולחני בקשת המשיבה לחייב את העותרים בתשלום הוצאות משפט שכן העתירה הוגשה בלא שיש לה אחיזה כלשהי בדין והמשיבה הוטרדה ללא כל בסיס.
העותרים הגיבו על בקשת המשיבה לחייבם בתשלום הוצאות וטענו שאין לעשות כן מאחר והם זכו לקבל חלק מהסעדים, דהיינו, השארת המצב הקיים ואלמלא העתירה היתה המשיבה אוסרת על החנייה בשטח נשוא העתירה בכל שעות היום ובונה במקום פס האטה.

4. לאחר שעיינתי בעתירה ובתגובה, בבקשות ובתגובות בענין חיוב העותרים בתשלום שכ"ט והוצאות משפט, הגעתי למסקנה שאין נימוק לבטל החלטתי שלא לעשות כן מאחר ולאחר ובעקבות הגשת העתירה והדיון המוקדם החליטה המשיבה לצמצם את שעות איסור החניה בשטח נשוא העתירה לשעות היום בלבד, גם אם הדבר לא נתבקש בעתירה.
המזכירות תשלח ההחלטה לב"כ הצדדים.

ניתנה היום כ"ה באדר א', תשס"ה (6 במרץ 2005).
טל אברהם, שופט












עתמ בית משפט לעניינים מנהליים 1893/03 עו"ד חגית גיגי,נייר שלמה,שמש עזרא,בן-ציון אברהם נ' עיריית פתח-תקווה - מחלקת תנועה וּבטיחות,נציגות הבית המשותף ברח' השופט ברנדיס 45א' בפתח-תקווה (פורסם ב-ֽ 06/03/2005)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים