Google

אורנה אדרי - המוסד לבטוח לאומי

פסקי דין על אורנה אדרי | פסקי דין על המוסד לבטוח לאומי

1433/07 בל     17/06/2008




בל 1433/07 אורנה אדרי נ' המוסד לבטוח לאומי




בעניין:
1





בתי הדין לעבודה
בית הדין האזורי לעבודה
בבאר שבע
בל 1433/07


בפני
:
כבוד השופט אילן סופר

17/06/2008




בעניין

:
אורנה אדרי



ע"י ב"כ עו"ד
אדוארדו ווסר


התובעת



נ
ג
ד



המוסד לבטוח לאומי



ע"י ב"כ עו"ד
ילנה צ'וקלר


הנתבע



פסק דין


1.
התובעת הגישה תביעה נגד הנתבע
עקב הפסקת תשלום גמלת הבטחת הכנסה החל מחודש 6/06 בעקבות ממצאי חקירה שהעלו, כי התובעת מתגוררת עם בעלה.

2.
התובעת טענה בתצהירה, כי היא אינה מתגוררת עם בעלה משה אדרי מזה כשמונה שנים, מאז השתחרר מהכלא. אין בינם יחסי אישות הוא לא מתגורר עימה, ולא מפרנס אותה.

הבגדים והמסמכים שנמצא בדירתה של התובעת השייכים לבעלה הם ישנים. התובעת צרפה מסמכים מהם ניתן ללמוד, כי חברתו לחיים של בעלה ביקשה צו הרחקה כנגדו.
התובעת ציינה כי בעלה מגיע לעתים לבקר את ילדיו והוא מתנכל לה. הוא מסרב לתת לה גט כפי שניתן לראות מדיוני בית הדין הרבני, שפרוטוקוליהם צורפו לתצהיר התובעת.

3.
בחקירתה של התובעת בביתה ביום 14.6.06 (נ/1), התובעת סיפרה כי בעלה היה בביתה בין שלוש לחמש פעמים בחודש אבל לא לן שם. בארגז המצעים של המיטה בחדר השינה נמצאו שני זוגות נעליים, נעלי ספורט ובגדי גבר. התובעת הסבירה כי מדובר בבגדים ונעליים ישנים של בעלה. מכונת הגילוח שייכת לה ואילו האפטר שייב הוא של בעלה אבל הוא ישן.


קבלה של עמיגור ע"ש הבעל הוסברה ע"י התובעת כהחזר הלוואה שהבעל קיבל מהתובעת. מסמכים של צווים משפטיים הקשורים לבעל הוסברו ע"י התובעת בכך ששוטרים הביאו זאת לביתה לפני כשבוע.

התובעת הודתה כי חשבונות החשמל, הגז, הארנונה והטלפון מגיעים על שם בעלה או על שם שניהם, כי זה לא אכפת לה, מאחר והיא משלמת את החשבונות.

התובעת עוד הסבירה, כי לצורך רכישת הדירה בה היא מתגוררת היא ובעלה חתמו יחד כדי לקבל זכאות שכן בנפרד לא ניתן היה לקבל זאת. בדירה נמצא גם דוח חנייה ע"ש הבעל ותלושי שכר של הבעל מחודש ינואר. עוד נמצא בסלון ארנק של הבעל עם מסמכים בתוכו. התובעת סיפרה כי היא משתמשת בגלולות למניעת הריון. בסלון נמצאו תפילין וטלית שהתובעת הסבירה, כי קנתה אותם לבעלה לפני שמונה שנים, אך הוא לא השתמש בהם.


התובעת עוד הודתה כי הבעל מחכה להסעה לעבודתו ליד ביתה.

4.
התמונה המצטיירת מהממצאים הנ"ל היא של בן זוג המתגורר בבית התובעת, שכן מסמכים כמו דוח תנועה, מסמכים משפטיים, תלושי שכר, בגדים וארנק לצד יציאתו להסעה לעבודה מבית התובעת אינם אקראיים והם מביאים לתוצאה אחת, שאין בה ספקות ולא ניתן לומר עליו, כי מדובר באוסף אקראי של נסיבות.

5.
טענת התובעת בקשר לבת זוגו של בעלה, אשר ביקשה צו הרחקה כנגדו, מחזקת את עובדת מגוריו של הבעל עם התובעת, שכן המסמכים
מלמדים על הליכים משפטיים מחודש מרץ 2006 – מועד שקדם לבדיקה (ת/1).

6.
מכאן, שבדין נדחתה התביעה החל מחודש 6/06. הנתבע הסכים לבדוק מחדש את התביעה החל מחודש 9/06, אך זה חורג מגדר המחלוקת. שכן, במועד בו נשללה הגמלה, היה זה על בסיס עובדתי מוצדק.

7.
אשר על כן, התביעה נדחית ללא צו להוצאות.


ניתן היום י"ד בסיון, תשס"ח (17 ביוני 2008) בהעדר הצדדים.




______________



אילן סופר
- שופט

001433/07בל 734 ויקי גוטפלייש







בל בית דין אזורי לעבודה 1433/07 אורנה אדרי נ' המוסד לבטוח לאומי (פורסם ב-ֽ 17/06/2008)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים