Google

טל ברוך אמיתי - בן שבת חוה, בן שבת דני, מדינת ישראל - משטרת ישראל ואח'

פסקי דין על טל ברוך אמיתי | פסקי דין על בן שבת חוה | פסקי דין על בן שבת דני | פסקי דין על מדינת ישראל - משטרת ישראל ואח' |

8078/04 בשא     04/08/2004




בשא 8078/04 טל ברוך אמיתי נ' בן שבת חוה, בן שבת דני, מדינת ישראל - משטרת ישראל ואח'




בעניין:
1



בתי המשפט



בית משפט השלום חיפה
בשא008078/04

בתיק עיקרי: א
016601/03

בפני
:
כב' השופטת ת. שרון-נתנאל
תאריך:
04/08/2004





בעניין
:
טל ברוך אמיתי


ע"י ב"כ עו"ד
יונה סירוטה

מבקש

נ
ג
ד


1. בן שבת חוה
2. בן שבת דני

3. מדינת ישראל - משטרת ישראל
4. יוני מזרחי



ע"י ב"כ עו"ד

3. פרקליטות מחוז חיפה

משיבים


החלטה


בתביעה זו תובעים המשיבים 1 ו - 2 (להלן: "המשיבים") מהמבקש וממשיבים 3 ו - 4 פיצוי בגין הפסד בשל אי קבלת קיצבה מהמל"ל, קיצבת הבטחת הכנסה אשר, לטענת המשיבים, הגיע למשיבה 1 בשל היותה גרושה ואם חד הורית + שלושה ילדים.
המשיבים טוענים בתביעתם כי המבקש שהינו מתנדב משא"ז הוציא במירמה מידע מהמאגר המשטרתי ובכך פגע בפרטיותם וכי המבקש מסר הודעות כוזבות בעניין וכן כי המשיבים 2 ו - 3 אחראים ברשלנותם למעשיו של המבקש בכך שאיפשרו את המעשים.
המשיבים טוענים בתביעתם כי המבקש אחראי כלפיהם בשל פגיעה בפרטיותם, הוצאת מידע במירמה, שימוש לרעה בתפקיד, שימוש לרעה במידע חסוי ומסירת מידע חסוי לגורם חיצוני וכי המשיבים 3 ו- 4 אחראים כלפיהם בשל רשלנותם.
כתוצאה מכך, טוענים המשיבים, הפסידה המשיבה 1 את זכויותיה במל"ל.

בפני
י בקשת המבקש (הנתבע מס' 1 בתביעה) לדחיית או מחיקת התביעה על הסף בשל היותה טורדנית וקנטרנית, ובשל השתק פלוגתא.
המבקש טוען שזכאות התובעים לגימלת הבטחת הכנסה נדחתה בבית הדין האיזורי לעבודה ואף ערעור על פסק דינו של בית הדין האיזורי לעבודה נדחה על ידי בית הדין הארצי לעבודה וכי השאלות העובדתיות העולות בתביעה הוכרעו בהליכים הנ"ל.

אינני סבורה שקיים השתק פלוגתא, כטענת המבקש, שכן השאלות העובדתיות והמשפטיות העולות מכתב התביעה לא נדונו כלל בבית הדין לעבודה.
נהפוך הוא. בית הדין האיזורי לעבודה השתית את פסק דינו על עובדות הנוגעות לגוף זכאותה של המשיבה 1 לגימלת הבטחת הכנסה, ללא קשר לטענות המועלות כנגד המבקש,
ואף אמר בפסק דינו , בהתיחס לטענות כנגד המבקש, כי ממילא עניין זה אינו בעל משקל בהחלטת בית הדין ואין בכך כדי לשנות מהתוצאה הסופית בעניין אשר בפני
ו.

מאידך, סבורה אני כי יש למחוק את התביעה מאחר שהיא אכן טורדנית שכן משנדחתה תביעת המשיבים לגימלת הבטחת הכנסה על בסיס ראיות ועובדות אשר הובאו בפני
בית הדין ללא קשר למעשיהם ו/או מחדליהם של המבקש ומשיבים 3 ו - 4, גם אם היו כאלה ואינני קובעת עמדה בעניין, ממילא אין למשיבים עילת תביעה כנגדם לסעד אותו תבעו דהיינו לתשלום פיצוי בגין אי קבלת אותה גימלה.

לפיכך דין התביעה, כפי שהוגשה, מחיקה.
אני מורה איפוא על מחיקת התביעה אולם בנסיבות העניין אינני עושה צו להוצאות.

המזכירות תמציא העתק ההחלטה לב"כ הצדדים.

ניתנה היום י"ז באב, תשס"ד (4 באוגוסט 2004) בהעדר הצדדים.


ת. שרון-נתנאל
, שופטת


008078/04בשא110 מלי גבאי






בשא בית משפט שלום 8078/04 טל ברוך אמיתי נ' בן שבת חוה, בן שבת דני, מדינת ישראל - משטרת ישראל ואח' (פורסם ב-ֽ 04/08/2004)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים