Google

נורית בר - סעד רסולי, סי בר בע"מ

פסקי דין על נורית בר | פסקי דין על סעד רסולי | פסקי דין על סי בר |

15769/08 בשא     25/08/2008




בשא 15769/08 נורית בר נ' סעד רסולי, סי בר בע"מ




בעניין:

1



בתי
-
המשפט


בביתֿֿהמשפט המחוזי בתלֿֿאביב-יפו
לפני כבוד השופט ד"ר עמירם בנימיני
בשא015769/08

בתיק עיקרי: הפ
000686/08





תאריך:
25/08/2008



בעניין:
נורית בר



ע"י ב"כ עו"ד
עופר שפירא ורוני הופמן

המבקשת


- נ ג ד -




1. סעד רסולי

2. סי בר בע"מ



שניהם ע"י ב"כ עו"ד
גלעד נרקיס

המשיבים


החלטה


1.
המשיבים הינם נושיו של מר מאיר בר, שהיה בעלה של המבקשת עד לגירושין ביניהם, שקיבלו תוקף על ידי בית הדין הרבני האיזורי בת"א ביום 2.4.08, בעקבות הסכם גירושין שנחתם בין בני הזוג ביום 25.2.08. במסגרת זו הטילו המשיבים עיקול על מטלטלין בבית מגוריה של המבקשת, אף שזו טענה כי על פי הסכם הגירושין, המטלטלין בבית הם בבעלותה בלבד.

2.
ביום 7.7.08 בוצע לבקשת המשיבים הליך של הוצאת המעוקלים מן הבית, ומדובר בפריטים הכרחיים לניהול משק בית, ובהם תנור אפיה, מיקרוגל, מערכות ישיבה, מערכת סטריאו, טלוויזיה והליכון.

3.
ביום 17.7.08 הגישה המבקשת המרצת פתיחה ובה היא עותרת להצהיר כי היא הבעלים הבלעדי של המטלטלין בבית המגורים, והבעלים של מחצית מן הזכויות במקרקעין. בגדרה של תובענה זו, עתרה המבקשת למתן סעד זמני שיורה על עיכוב הליכי ההוצל"פ המתייחסים לבית מגוריה הפרטי של המבקשת, ואף השבת המטלטלין שכבר עוקלו והוצאו מן הבית.

4.
ביום 29.7.08 קיבל בית המשפט (סגנית הנשיא, כב' השופטת מ. רובינשטיין) את הבקשה, לאחר שהשתכנעה כי יש ממש בתביעתה של המבקשת, כמו גם בטענותיה כי הרכוש בבית הוא שלה בלבד. הסעד שניתן הוא "עיכוב הליכי הוצאה לפועל הנוגעים לבית המגורים ולמטלטלין שהוצאו ו/או עוקלו". החלטה זו איננה מתייחסת, לפחות לו בצורה מפורשת, להשבת המטלטלין שהוצאו מהבית במסגרת עיכוב ההליכים. לפיכך, הוגשה בקשה זו.

5.
מתקשה אני להבין את התנגדות המשיבים להשבת המטלטלין שהוצאו מבית המגורים, לאור הצעתה של המבקשת כי היא תתחייב שלא להוציאם מרשותה עד למתן

פסק דין
בתובענה שהגישה. לאור ההחלטה על עיכוב הליכי הוצל"פ, לא ניתן יהיה לממש את הרכוש שעוקל, עד למתן

פסק דין
בתובענה, ואיחסון המעוקלים יגרום הוצאות מיותרות למבקשת, שכן מתן פסק הדין בתובענה שהגישה עלול להתעכב לתקופה לא קצרה. בנוסף, מדובר בפריטים הכוללים גם חפצים הכרחיים לניהול משק בית. ב"כ המשיבים טוען כי מטרת הסעד הזמני היא לשמור על המצב הקיים, בעוד שהמבקשת עותרת לשינוי המצב הקיים. אין לקבל טענה זו: הואיל וינתן צו האוסר על הוצאת החפצים שעוקלו מרשות המבקשת, ישמר המצב הקיים - רק באופן שיאפשר למבקשת שימוש במעוקלים, במקום שיעלו אבק במחסני ההוצל"פ והמבקשת עוד תדרש לשלם על כך דמי אחסון.

6.
לאור כל האמור לעיל, הבקשה מתקבלת. המבקשת זכאית לקבל לחזקתה את המעוקלים שהוצאו לבקשת המשיבים בבקשה זו, וזאת על חשבונה ובאמצעי הובלה שלה. ניתן צו האוסר על המבקשת להוציאם מחזקתה ומבעלותה עד למתן

פסק דין
בתובענה.

7.
המשיבים ישלמו למבקשת שכ"ט עו"ד בבקשה זו בסך 7,500 ש"ח בתוספת מע"מ כחוק, ובצירוף הפרשי הצמדה וריבית כחוק מהיום ועד התשלום המלא בפועל.

8.
המזכירות תשלח העתק החלטה זו לב"כ הצדדים.
ניתנה היום, כ"ד באב, תשס"ח (25 באוגוסט 2008), בהעדר הצדדים.
ד"ר עמירם בנימיני


שופט








בשא בית משפט מחוזי 15769/08 נורית בר נ' סעד רסולי, סי בר בע"מ (פורסם ב-ֽ 25/08/2008)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים