Google

נציגות העובדים המשותפת לעובדי אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ, יצחק גולדוסר ואח' - ממשלת ישראל, שר התחבורה, אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ

פסקי דין על נציגות העובדים המשותפת לעובדי אל על נתיבי אויר לישראל | פסקי דין על יצחק גולדוסר ואח' | פסקי דין על ממשלת ישראל | פסקי דין על שר התחבורה | פסקי דין על אל על נתיבי אויר לישראל |

1006/99 בג"צ     23/02/1999




בג"צ 1006/99 נציגות העובדים המשותפת לעובדי אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ, יצחק גולדוסר ואח' נ' ממשלת ישראל, שר התחבורה, אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ






ב
בית המשפט העליון
בשבתו כבית משפט גבוה לצדק


בג"ץ 1006/99


בפני
: כבוד השופטת ד' ביניש

ה

עותרים: 1. נציגות העובדים המשותפת לעובדי אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ
2. יצחק גולדוסר
3. שמונה חברי נציגות ועד עובדי אל על


נגד

המשיבים
:
1. ממשלת ישראל
ע"י מזכיר הממשלה י-ם
2. שר התחבורה
3. אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ

בקשה לצו ביניים

החלטה

בפני
י בקשה לצו ביניים כנגד המשיבה מס' 1, שיורה לה להימנע מלערוך כל שינוי בזכויותיה של המשיבה מס' 3, בטרם ישולמו על-ידי המשיבה מס' 3 כל החובות שיש לה כלפי עובדיה. כמו-כן מבקשים העותרים צו ביניים כנגד המשיב מס' 2, שיורה לו להימנע מכל פגיעה בזכויות המפעיל של המשיבה מס' 3.

העותרים מבססים את בקשתם לצו ביניים על-כך שנודע להם כי המשיב מס' 2 עומד להעניק רשיון מלא להפעלת שירותי טיס, לחברה נוספת מלבד המשיבה מס' 3. לטענת העותרים, יהיה בכך כדי לסכל את האפשרות של המשיבים לקיים את התחייבויותיהם כלפי עובדי המשיבה מס' 3, ומכאן הצורך הדחוף במתן צו הביניים.


בתגובתם לבקשה, מסבירים המשיבים כי בתאריך 17.5.98 מינה המשיב מס' 2 ועדה משרדית בנושא הובלת מטענים בדרך האוויר, בראשות עו"ד נחום לנגנטל. הועדה המליצה, בין היתר, להעניק לחברה בשם "ק.א.ל" (להלן: חברת ק.א.ל) רשיון הפעלה מלא להטסת מטענים לישראל או ממנה, בסייגים שנקבעו.

לטענת המשיבים, המשיב מס' 2 טרם החליט האם להעניק רשיון הפעלה מלא לחברת ק.א.ל, ועל-כן אין מקום להוצאת צו הביניים, כפי שמבקשים העותרים.

המשיבים מוסיפים כי אם יחליט המשיב מס' 2 ליתן לחברת ק.א.ל רשיון הפעלה מלא, אין לצפות כי הרשיון יינתן במהלך החודשים הקרובים, כפועל יוצא מתהליך הרישוי. במסגרת תגובתם, מצהירים המשיבים כי אם יחליט המשיב מס' 2 על מתן רשיון הפעלה מלא לחברת ק.א.ל, יודיע על-כך משרד התחבורה לעותרים כחודש לפני מועד מתן הרשיון, באופן שיאפשר לעותרים לבקש, אם ירצו בכך, צו ביניים.

לאור הצהרה זו של המשיבים, אינני רואה להיעתר לבקשה לצו ביניים בשלב זה.

החלטתי מיום 21.2.99, לפיה תידון העתירה למתן צו על תנאי בפני
הרכב של שלושה שופטים, תישאר בעינה.

ניתנה היום, ז' באדר התשנ"ט (23.2.99).

ש ו פ ט ת

העתק מתאים למקור
שמריהו כהן - מזכיר ראשי
99010060.
n03







בג"צ בית המשפט העליון 1006/99 נציגות העובדים המשותפת לעובדי אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ, יצחק גולדוסר ואח' נ' ממשלת ישראל, שר התחבורה, אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ (פורסם ב-ֽ 23/02/1999)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים