Google

מלכה ארמונד, מלכה סימי - מלכה שמחה

פסקי דין על מלכה ארמונד | פסקי דין על מלכה סימי | פסקי דין על מלכה שמחה

2935/97 עא     18/10/1998




עא 2935/97 מלכה ארמונד, מלכה סימי נ' מלכה שמחה








ב
בית המשפט העליון



ע"א 2935/97 - ב'


בפני
: כבוד הרשמת מ' אגמון

המערערים

והמשיבים
בערעור שכנגד: 1. מלכה ארמונד
2. מלכה סימי


נגד

המשיב
ה והמערערת
בערעור שכנגד: מלכה שמחה

סיכומים בכתב


צ ו

על יסוד תקנה 448 לתקנות סדר הדין האזרחי, התשמ"ד1984-, אני מורה כי בעלי הדין יסכמו את טענותיהם בכתב וימציאו שלושה העתקים מהסיכומים לבית משפט זה, והעתק לצד שכנגד במישרין כנגד אישור.

היקף הסיכומים של כל בעל דין בשני שלבי הטיעון הראשונים לא יעלה על שבעה עמודים. תשובת המערערים והמערערת שכנגד, כמפורט בסעיף 3 להלן, לא תעלה על שלושה עמודים. ההדפסה תהיה ברווח וחצי לפחות תוך השארת שוליים מספיקים.

להלן הסדר להגשת הטענות:

1. המערערים יגישו את טענותיהם תוך שלושים ימים מיום מסירת החלטה זו. לכתב הטענות יצורף עותק מפרוטוקול הדיון שהתקיים בבית משפט קמא.

2. המשיבה - בערעור שכנגד תגיש את תשובתה לטענות המערערים ואת טענותיו בערעור שכנגד תוך שלושים יום מהיום שהומצאו להם טענות המערערים.

3. המערערים - המשיבים בערעור שכנגד - יגישו את תשובתם לערעור שכנגד תוך עשרים יום מהיום שבו הומצאו להם הטענות בערעור שכנגד, ורשאים הם, תוך אותה תקופה, להשיב לתשובת המשיבה בערעור, או תוך אותה תקופה להודיע לבית המשפט כי אין ברצונה להשיב כאמור. היעדר תשובה תוך התקופה האמורה ייראה כהודעה של המערערים כי אין ברצונם להשיב כאמור.

4. המערערת בערעור שכנגד רשאית להשיב לתשובת המשיבים בערעור שכנגד תוך חמישה עשר יום מהיום שבו הומצאה לה התשובה, או תוך אותה תקופה להודיע לבית המשפט כי אין ברצונה להשיב כאמור. היעדר תשובה תוך התקופה האמורה ייראה כהודעה של המערערת שכנגד כי אין ברצונה להשיב כאמור.

ניתנה היום, כ"ח בתשרי תשנ"ט (18.10.98).

מיכל אגמון
, שופטת
ר ש מ ת
העתק מתאים למקור
שמריהו כהן - מזכיר ראשי
97029350.
p02






עא בית המשפט העליון 2935/97 מלכה ארמונד, מלכה סימי נ' מלכה שמחה (פורסם ב-ֽ 18/10/1998)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים