Google

מדינת ישראל - עלי אלעמרני, מוסא אבו עייש, סלים אבו סולב ואח'

פסקי דין על עלי אלעמרני | פסקי דין על מוסא אבו עייש | פסקי דין על סלים אבו סולב ואח' |

20322/09 בש     02/04/2009




בש 20322/09 מדינת ישראל נ' עלי אלעמרני, מוסא אבו עייש, סלים אבו סולב ואח'




בעניין:

12



בתי המשפט


בית משפט מחוזי באר שבע
בש 020322/09

פ
008037/09

בפני
:
כב' השופטת ורדה מרוז


05/04/2009




בעניין:

מדינת ישראל



ע"י ב"כ עו"ד ענבל ברסאנו – פמ"ד
המבקשת


נ
ג
ד



עלי אלעמרני
ת.ז. 04283823
מוסא אבו עייש
ת.ז. 02349160
סלים אבו סולב ת.ז. 023154099
סאלם אל חוסא ת.ז. 013438302


משיב 1 ע"י ב"כ עו"ד אורי בן – נתן
משיבים 2, 3 ע"י ב"כ עו"ד אלון ג'וליאן
משיב 4 ע"י ב"כ עו"ד אפרת צרפתי
המשיבים


החלטה


א. כללי:

1.
בפני
בקשה להורות על מעצרם של המשיבים עד לתום ההליכים. ביסוד הבקשה מונח כתב אישום המייחס למשיבים עבירות שעניינן, קשירת קשר לביצוע פשע, לפי סעיף 499 (א)(1) לחוק העונשין תשל"ז – 1977, ייבוא סם מסוכן, לפי סעיף 13 לפקודת הסמים המסוכנים [נוסח חדש] התשל"ג – 1973 (להלן:
"פקודת הס
מים"
) והחזקת סם מסוכן שלא לשימוש עצמי, לפי סעיף 7(ג) לפקודת הסמים.

2.
כתב האישום מגולל פרשייה שעניינה ייבוא סם מסוג הירואין בכמות של 9.945 ק"ג מירדן, שחולק לאריזות בנות מחצית הק"ג כל אחת.

3.
על פי המתואר בכתב האישום, בחודש דצמבר 2008, יצר המשיב מס' 1 (להלן:
"עלי"
) קשר עם אזרח ירדני (להלן:

"האזרח הירדני"
), וסיכם עמו על ביצוע עסקה של ייבוא כמות גדולה של סם מסוג הירואין מירדן לישראל, כ- 10 ק"ג
(להלן:
"עסקת הייבוא"
או
"העסקה"
) .
בד בבד, קשר עלי קשר עם המשיבים האחרים (2 – 4) למימוש עסקת הייבוא.

4.
במהלך חודש ינואר 09', ערכו המשיבים את ההכנות הנדרשות למימושה של עסקת הייבוא. המשיבים נהלו שיחות טלפוניות רבות, בינם לבין עצמם, עלי שוחח מספר רב של שיחות עם האזרח הירדני וכן עם בלדר, אשר באמצעותם בקשו המשיבים לייבא את הסם. כמו כן, המשיבים 3 ו-4 נסעו לאזור הערבה, לשם איתור מקום העברת הסם מירדן לישראל והטמנתו במקום מסתור.

5.
ביום המיועד למימוש העסקה, בתאריך 27.1.09, יצא עלי מדימונה ברכב שכור, מסוג יונדאי (להלן:
"היונדאי"
) ואסף את המשיב מס' 3, סלים אבו סולב (להלן:
"סלים"
). במקביל, יצא המשיב 2, מוסא אבן עיאשה (להלן:
"מוסא"
), אף הוא מדימונה, ברכב מסוג טויוטה לנד קרוזר (להלן:
"הלנד קרוזר"
) ועמו המשיב מס' 4, סאלם אל חוסא (להלן:
"סאלם"
). המשיבים נפגשו באזור הכניסה למכתש הקטן. סלים עבר למכונית הלנד קרוזר, בה היו מוסה וסאלם והשלושה נסעו לכיוון הערבה. בשלב מסוים, לאורך כביש 90 (באזור הק"מ 125, 126), ירדו השלושה מהכביש לדרך עפר.

6.
בשעה 15:00 לערך, מוסה וסאלם יצאו מהרכב והותירו מאחוריהם את סלים, שנהג בו. השניים שהו בשטח קרוב לשש שעות ובמהלכן, הם ניהלו שיחות טלפוניות, בינם לבין עצמם וכן עם עלי, אשר שמר כל אותה העת על קשר טלפוני עם האזרח הירדני והבלדר, הכול לשם תיאום העברת הסם מירדן, קליטתו בצד הישראלי והטמנתו במקום מסתור.

7.
בשעה 22:00 הסם הועבר מהצד הירדני לידי מוסה וסאלם ומיד לאחר מכן, סלים אסף את השניים למכונית הלנד קרוזר, הסיעם כברת דרך והוריד אותם, עם הסם, לצורך הטמנתו והסתרתו. לאחר שהסם הוטמן באדמה, שבו השניים לרכב הלנדקרוזר ובהמשך, חברו לעלי, שהמתין להם. סאלם עבר מרכב הלנדקרוזר לרכבו של עלי ודקות ספורות לאחר מכן, הארבעה נעצרו על ידי המשטרה.

סמוך לאחר עזיבתם של מוסה וסאלם את מקום המסתור, הסם אותר ונמצא במקום בו הוטמן, על ידי שוטרים שעקבו אחריהם, ארוז בשק ומחולק למנות.

8.
על יסוד העובדות המתוארות ולנוכח חומרתן של העבירות, מידת התחכום והתעוזה שהיתה כרוכה בביצוען, כמות הסם הגדולה וסוגו - עותרת המבקשת להורות על מעצרם של המשיבים עד לתום ההליכים.

ב.


על הראיות

1.
המבקשת סומכת ראיותיה על האזנות סתר שבוצעו לשיחות טלפון שנערכו בין המשיבים, בינם לבין עצמם, לרבות בינם לבין האזרח הירדני והבלדר. בנוסף, נערכו מעקבים ותצפיות של שוטרים אחר המשיבים, הן עובר ליום האירוע והן במהלכו, אשר תועדו בדוחו"ת עיקוב.
טייס משטרתי עקב אף הוא אחר המשיבים ביום האירוע ותיעד את תנועותיהם בשטח, לרבות הטמנת הסם. בנוסף, קיימים איכוני טלפון, המאששים את מקום הימצא המשיבים ביום האירוע ואף קודם לכן.

2.
המבקשת טוענת, כי בנוסף לראיות שנאספו על ידי המשטרה לאורך תקופה ארוכה, מהן עולה, כי המשיבים ערכו הכנות מקיפות ומדוקדקות לקראת ייבוא הסם וכן, לנוכח הראיות שהושגו ביום האירוע, להוכחת מעשי המשיבים, לרבות מעצרם המיידי והתכוף למועד הטמנת הסם, הרי שהגרסאות שהציגו המשיבים כשלעצמן, תומכות ומחזקות את ראיותיה. תחילה,
שניים מהמשיבים (2 ו-4) בחרו בזכות השתיקה, לאחר מכן, מסרו גרסאות כבושות אודות מעשיהם בשטח ביום האירוע, אשר סתירות רבות נגלו ביניהן, ללמדך כי מדובר בגרסאות שקריות.

3.
תקצירי שיחות

על יסוד מידע מוקדם שהיה בידי המשטרה, מכשירי הטלפון של המשיבים נמצאו במעקב האזנה, לאורך תקופה של למעלה מחודש ימים, טרם האירוע, החל מיום 8.12.08 ועד ליום האירוע. מתקצירי השיחות עולה לכאורה שיח מתמיד בין המשיבים, בינם לבין עצמם וכן בינם לבין האזרח הירדני והבלדר.

עולה מתקצירי השיחות, כי השיח נסב כולו אודות ייבוא הסם והדוברים השתמשו במילות קוד ש"הוצפנו" למילה המפורשת "סם". כך, המשיבים השתמשו במילות קוד "כבשים", "עצים", "ארוחת ערב" "גמלים", "מכוניות" ו – "גלגלים" כאשר התכוונו לסם. בכל השיחות מוגדר ה"אזרח הירדני"
או הבלדר במילה "גבר". בשיחותיהם
התייחסו הדוברים למועדים, מחירים וטיב הסם. לצורך ההדגמה, להלן מספר שיחות:

§
שיחה מס' 62 מיום 16.01.09 שעה: 19:30 מילת קוד "דברים" ו – "אנג'קשן". כמו כן, מדובר במחירים וכמויות (בין עלי ל"גבר"):

"הגבר מציין שהוא נמצא ליד מסגד אלקסאסי מלעמה (שזה ברהט), עלי שואל אם הגבר הביא "דברים" בזמן הקרוב, הגבר משיב שיש 40 קרובות וכי מחפש איך להביאם מאצל בחור וכי מדובר באנג'קשן וזה עולה שבע וארבע.
עלי מציין שמחר ידבר עם הגבר יתכן שיהיו לעלי "מכוניות" נקיות שהגבר יבוא לקחת, הגבר שואל לגבי המחירים, על משיב שהגבר יבוא לראות.

§
שיחה מס'
2312 מיום 26.01.09 שעה: 17:33- מילת קוד "גמלים" (בין עלי ל"גבר"):

הגבר שואל את עלי אם הוא (עלי) "שם" ליד "הגמלים", עלי משיב שקרוב, לא קרוב לגמרי.
הגבר שואל מה המצב של "הגמלים", עלי משיב שרגיל.
עלי מבקש מהגבר שישאיר את הטלפון פתוח ומסיף שהחבר שלו (של עלי) יהיה "שם" אולי לפניו (לפני עלי), כמו כן, אומר לגבר שהוא (החבר) ידבר איתו (עם הגבר) עכשיו בכדי שיוודא איתו (עם הגבר) בדיוק.
הגבר שואל את עלי אם הוא (החבר) נמצא באזור "שם", עלי משיב שלא באזור ושהוא (החבר) יתקשר אליו (לגבר) וידבר איתו (עם הגבר).
הגבר שואל את עלי אם הם (עלי) "שם", עלי משיב שהוא (החבר) יהיה איתו (עם עלי) אבל לפניו (לפני עלי). הגבר שואל אם הוא (הגבר) צריך למסור לו (לחבר) להוציא את הגמלים למרעה.
עלי משיב שכן ומוסיף שהוא (עלי) רוצה שהם ידברו בכדי שלא יטעו.
עלי אומר לגבר שיסגור את הטלפון ועכשיו הוא (החבר) יתקשר אליו (לגבר)."

§
שיחה מס' 1838 מיום 19.01.09 שעה: 13:13:"ארוחת ערב" (בין עלי ל"גבר")

"תחילה ברכות ושלומות,
הגבר אומר לעיל ש"ארוחת הערב" קרובה, עלי שואל חזרה אם "ארוחת הערב" קרובה והגבר עונה שכן ושואל את עלי איך האזור, עלי אומר "כמו שהיה בשבוע שעבר".
הגבר שואל את עלי אם הוא היה באזור והאם זה באותו המקום, עלי משיב שכן ומבקש מהגבר שביום שתהיה לו כוונה שיעדכן אותו (עלי) ומוסיף שביום שהגבר יהיה בטוח במאה אחוז הוא (עלי) "יסדר את השיג לאורחים"
הגבר מבקש מעלי להיות בטוח לגבי הכל ומציין שזה יכול להיות לפני סוף השבוע ואומר שאולי חמישי ואומר לעלי שהוא (הגבר) רוצה (שעלי) יהיה בטוח לגבי המקום למשך יומיים.
עלי אומר לגבר שביום רביעי או חמישי וכי הוא יבדוק את האזור כולו.
הגבר משיב בחיוב, עלי מבקש מגבר להמשיך ולהיות בקשר איתו במספר הזה."

§
שיחה מס' 2199 מיום 24.01.09 שעה 10:13 מילת קוד "ארוחת ערב" ( בין מוסא לעלי):

"עלי מבקש לפגוש את מוסא כדי לדבר. מוסא שואל אם עלי דיבר עם "האנשים"; נענה בחיוב.
מוסא אומר שכדי ש"העניין" יהיה מאה אחוז מחר יאכלו ארוחת ערב אצל עלי; מבקש מעלי שישאיר את "הענין" כמו שהוא(מוסא) אמר לו – מחר "יאכלו אחרת ערב (פדוה)" אצל עלי וזהו, משום ש"הבחור העיוור בעין אחת" שפעם נסע איתם זה בעיה להביא אותו עכשיו.
עלי מר שהם (עלי ומוסא) חייבים להיפגש.
מוסה אומר ש"העניין" סגור, כלומר מחר. "

§
שיחה מס' 2184 מיום 23.01.09 שעה 16:10, מילת קוד "עניינים" (בין עלי ל"גבר"):
"הגבר שואל את עלי אם יש מצב שיביא לו 3, עלי משיב בשאלה אם 3 "עניינים" ונענה בחיוב. עלי אומר שיש 2 ושאולי 3, הגבר שואל בכמה. עלי משיב ששבע ושבע.הגבר אומר שיבדוק ויחזור אליו (לעלי)."

§
שיחה מס' 2176 מיום 23.01.09 שעה 13:53 מילת קוד "גלגלים" (בין עלי ל" גבר"):
"בתחילת השיחה הגבר שואל את עלי איפה הוא (עלי) היגע ואם הוא (עלי) רואה אותו (את הגבר), עלי משיב שלא רואה אותו (את הגבר). הגבר אומר שהוא (הגבר) מול העמוד שבירידה לואדי.
עלי אומר שהוא (עלי) לא רחוק.
הגבר שואל אם הכל זה 20 "גלגלים", עלי משיב שכן ושחסרה אחת גדולה."

§
שיחה מס' 2160 מיום 23.1.09 שעה 9:15 מצוינות כמויות (בין עלי ל"גבר")
"תחילה חולין. בהמשך עלי אומר כי בכוונתו (של עלי) להכין ל"גבר" 20; הגבר שואל למה ועלי משיב שבכל שבוע מחליפים לו."

§
שיחה 2140 מיום 22.01.09 שעה: 15:49 – מציינים מחיר וכן מילת קוד "מכוניות" (בין עלי ל"גבר")
"הגבר אומר לעלי שרק מחר יביא לו את המכוניות. כמו כן הגבר אומר לעלי שהוא יביא לו אלפיים והוא (עלי ) ייתן לו משהו. הגבר אומר שהוא קיבל עשר."

§
שיחה מס' 2072 מיום 21.01.09 שעה: 20:38- מדובר ב"חתיכות" ובכמויות וכן על טיב החומר המכונה "חמוד" (בין עלי ל"גבר")
"הגבר אומר לעלי שזה המספר שלו החדש ומציין שיש "שמה" 99. עלי אומר לגבר שהוא רוצה מספר כזה של אורנג'.
בהמשך, הגבר אומר לעלי ש"הוא" הצליח להעיף כמה ומציין שיש 17 חתיכות חזרה. כמו כן, הגבר אומר ש"הוא" העיף יותר משלוש. הגבר אומר לעלי שהוא יודיע לו (לעלי) מה להכין לפני שהוא (שהגבר) יבוא וציין ש"זה" חמוד."

§
שיחה מס' 1874 מיום 19.01.09 שעה: 19:36, ממנה עולה חלוקת ה"שלל" הצפויה בין אלו הלוקחים חלק באירוע. כמו כן, ה"גבר" שואל את עלי אם לקח דוגמא לבדיקה ודי לחכימא ברמיזא... _(בין עלי ל"גבר")
"עלי שואל אם הכסף של הגבר מוכן, הגבר משיב, "יעני", עלי מוסיף שמתחלקים בה שלושתם עלי, הגבר והבחור.
הגבר שואל אם עלי יכול לקחת לבדו 500, עלי משיב שלא יכול ומציין שהוא (עלי) רוצה לקחת שלוש מאות, הגבר שואל כמה "הבחור" יירצה. עלי מציין שהוא עוד מעט יפגוש את הבחור ויבדוק כמה הבחור רוצה.
הגבר שואל כמה עולה עלי מציין 29 ואמרו אפילו לעלי שייקח אותה ולאחר מכן ישלמו.
הגבר שואל את עלי אם עלי לקח דוגמא לבדיקה, עלי מציין שכן, הגבר מבקש שעלי יפגוש אותה בכדי שיבדוק את הדוגמא. "
[דגש לא במקור-ו.מ].

§
שיחה מס' 2060 מיום 21.01.09 שעה 18:59 – מילת קוד "כבשים" (בין עלי ל"גבר")

"בתחילת השיחה, הגבר אומר לעלי שהוא (הגבר) הוריד "אותם, אצל בן אחותו. כמו כן, הגבר אומר שלגבי ה"כבשים" שהוא (שעלי) הביא לו (לגבר): על חבילה אחת יש שלוש עיגולים ועל שתי חבילות אין ומציין שזה כמו הקודם וכי "הוא" לא רוצה את "זה". בנוסף, הגבר מסביר לעלי שב"כבש" אחד יש עשר.
בהמשך, הגבר שוב מסביר לעלי שבעשר אחד "זה" בסדר אבל בשתי חבילות אחרות של עשר כל אחת "זה" סוג אחר וכי "הוא" לא רוצה את "זה".
הגבר אומר לעלי שהוא לקח עשר בשבילו (בשביל הגבר) ומציין שזה בשביל הקליינטים שלו (של הגבר). הגבר מוסיף, שזה היה בשביל אח של אחותו ומציין שזה מישהו שרק השתחרר מהצבא.
הגבר אומר לעלי שהוא ייתן לאנשים שלו (של הגבר) יגיד לו אם זה טוב.
בסוף השיחה, עלי אומר לגבר שאולי יגיע לו מחר או מחרתיים משהו חדש."

§
שיחה מס' 1823 מיום 19.01.09 שעה 19:36 מילת קוד "כבשים" (בין עלי לבין "הגבר")
"עלי אומר לגבר שלא נשאר לו מה"חלב" ואומר שיביא לו (לגבר) היום או מחר.
הגבר אומר
שייקח שלושה "כבשים" ומבקש מעלי שיארגן לסוף השבוע כי הבטיח למישהו "שלושים".
עלי אומר שינסה לארגן, הגבר שואל אם ה"כבשים" טובים, עלי אומר שכן והגבר אומר שהוא בדרך."

§
שיחה מס' 1796 – מילת קוד "כבש" או "כבשים"
(בין עלי ל"גבר")
"בתחילת השיחה, הגבר שואל את עלי לגבי הדגם של ה"כבש", עלי משיב ששלוש עגולים. הגבר שואל אם זה טוב, עלי משיב בחיוב ומציין שזה אחר ממה שלקח בפעם האחרונה. הגבר אומר שהוא יבוא לקחת מחר את מה שנשאר לו (לעלי) עם שני "כבשים". כמו כן, הגבר אומר ש"הוא" ייקח שניים מחר ובשבת הוא (עלי) יביא לו (לגבר).
בהמשך, הגבר אומר לעלי שמחר הם (הגבר ושות') יבואו לקחת שני "כבשים" ועוד חמישים – שישים שיש לו (לעלי). הגבר מבקש מעלי שידאג לו למשהו טוב לסוף השבוע.
בסוף השיחה, הגבר אומר לעלי שמחר הם יצאו בשעה עשר."

שיחות נוספות המתמקדות במילות קוד: מס' 4, 467,1764,1824,1884.

§
שיחות מילת מילת קוד "עצים"

שיחה מס' 423:
תחילה שלומות, בהמשך:
הגבר שואל את עלי אם דיבר עם מישהו בקשר לבחור אשר ייקח את "העצים", עלי משיב שלא ממצא ומסיף שקשה.
הגבר אומר שיש "עצים" יקרים ב- 7.5, עלי משיב שיש אנשים שמביאים.
בהמשך קובעים להיות בקשר."


§
שיחה מס' 424:
"תחילת השיחה, חולין ובהמשך עלי אומר לגבר שהוא רוצה שניים מה"עצים", הגבר אומר שהוא רוצה עשרים. הגבר שואל את עלי אם מזומן ועלי אומר לגבר שאין בעיה ומחר יקבל.
בסוף השיחה, עלי אומר לגבר שיתקשר לבן אדם."


שיחות דומות מס' 425, 426.

§
שיחות לגבי בדיקת מיקום – מילת קוד "קופסא":
שיחה מספר 746 (בין סאלם לסלים)

"בתחילת השיחה, סאלם שואל את סלים אם יש אצלו מישהו, סלים משיב בשלילה. סאלם שואל את סלים אם הוא יודע איפה הסיבוב, סלים משיב בחיוב. סאלם משיב שיש מחסום איפה שהסיבוב, סלים אומר שזה כבר מזמן. כמו כן, סאלם שואל אם אפשר שני קילומטר צפונית מהסיבוב, סלים משיב שאפשר וכי המקום הוא בסדר.
סלים אומר לסאלם שבאו מהמערב וסאלם אומר שיש מצלמות ודברים. סאלם שואל את סלים אם הוא מכיר את האזור הזה טוב, סלים משיב בחיוב ומוסיף שמוסא מכיר אותו טוב מאוד.
סאלם אומר שבן אדם אמר לו שהמקום הזה הוא טוב וסלים מגיב בחיוב.
סלים שואל את סאלם אם ילכו ברכב שלהם, סאלם אומר שייקחו חבר איתם וסלים אומר שייקחו את מוסא איתם. סלים אומר שמוסא מכיר טוב יותר ממנו (מסלים).
המשך השיחה, לגבי קופסא."

שיחה דומה מס' 980.

§
שיחות לגבי איכות ה"חומר" – שיהיה "נקי":
שיחה מס' 419:
"(עלי מכנה את הגבר: "רועה הגמלים")
עלי אומר שה"בחור" בדרך אליו (אל עלי) לדבר איתו.
עלי שואל אם בנוגע למה שדיברו, זה "נקי"; הגבר משיב ש"הבחור" אמר שזה "נקי"; עלי מבקש מהגבר שיוודא (שזה נקי).
עלי שואל מה המחיר; הגבר משיב שיבדוק, ומציין שאולי זה 13 (המחיר).
עלי מבקש מהגבר שיבדוק מה המחיר בדיוק, אם זה "נקי" או לא, מה רשום על "זה, בדיוק, ואם "זה" מגיע בחצאים או ברבעים; הגבר משיב ש(מגיע) בחצאים.

שיחה מס' 422

"
הגבר מעדכן שיש לו "15", אין "עליהם" שום סימן,
באיכות טוב


מאוד ומחירם 13.
עלי שואל אם זה עולה לגבר 13; הגבר משיב שעולה להם (לגבר)

מ"אצלהם".
הגבר מבקש מעלי שיחליט ויחזיר לו תשובה.
עלי שואל אם "הדבר" בטוח; הגבר משיב שיש 100%, אצל

"הג'מאעה של אחינו".
עלי שואל אם הגבר אחרי "לדבר"; הגבר משיב שכן, ומבטיח שאין
לעלי מה לדאוג, ייתן לו לראות הכל."
§
שיחות לגבי מחיר הסם:
שיחה מס'
174 (בין עלי ל"גבר")
"עלי שואל מה מצב הבורדו ומה שפעם נתן לגבר, הגבר משיב, איזו, עלי עונה הטיוטה. הגבר שואל אם יש ממנו, עלי משיב שיש אצל בחור 400 ומוסיף שהבחור רוצה למכור אותם ביחד על 18 הגבר מציין שזה יקר."

שיחה מס' 210:
הגבר אומר שהבחור שרוצה חמש אלף דינאר אליו ויבדוק עמו שאם הגבר מוכן הגבר ילך להביא ממנו."


שיחות נוספות בנושא, 190, 174.

§
תיאום מפגש בין עלי לסאלם (בניגוד לגרסת עלי, לפיה המפגש אקראי)

שיחה מס' 104 – מיום 27.01.09 שעה 22:12
"סלים אומר לעלי שיגיע לרימונים, עלי שואל אילו רימונים וסלים משיב שאלה שנמצאים דרומה אליו (לעלי). כמו כן סלים מסביר שזה העלייה של "הרימונים", עלי שואל אם זה "שם" וסלים משיב בחיוב"

4.

סיכום

העיון בתקצירי השיחות מלמד על שיחות מוצפנות, בהן הדוברים בקשו להעביר זה לזה מסרים אודות העברת הסם, מועד ההעברה, כמות הסם שתועבר, מחירו וטיבו. אין מדובר בשיחות "תמימות", כפי שהסנגורים טענו. בין השיטין עולה בבירור, כי המדובר בעסקה שהמשיבים מבקשים לגבש עם האזרח הירדני, ה"גבר".

בבש"פ 4612/07
אלירן דרי נ' מדינת ישראל
תק-על 2007(2), 3487 בעמ' 3488 נקבע:
"מחומר החקירה - כפי שהוצג בפני
בית המשפט קמא וכן בפני
- עולה כי קודם לאירועי אותו הלילה (16.4.07) ובמהלכו היו שני העוררים תחת מעקב משטרתי רצוף. שיחותיהם הטלפוניות הוקלטו במהלך השבועיים הקודמים לליל המעצר. תמלילי השיחות הטלפוניות - של כל אחד מהעוררים ושל העוררים בינם לבין עצמם - מגלות שפת קוד המעלה חשדות לפענוחה המתבקש לכאורה כמתייחסת לעסקי סמים. בחלק מהשיחות מדובר על חומרים שונים וטיבם, על כמויות, על מחירים, על מועדי מפגש, על אנשים אלה ואחרים המסוכנים מחמת קשריהם עם שוטרים, ועוד.
קריאה בעשרות תמלילי שיחות הטלפון מעלה בעליל שיח עברייני מובהק, שחלקו ניתן להתפענח בקודים המתפרשים כקשורים לעסקי סמים."

ראוי לציין כבר עתה, כי במהלך חקירתם, איש מהמשיבים לא הסכים להתייחס לתוכן השיחות. חלקם אף סירבו להקשיב להן ואחרים כפרו בזיהוי קולותיהם, הגם שאלו זוהו בוודאות על ידי המצותתי,כמוגם,הדובריםכינוהאחדאתרעהובשמותיהם


7.
8
.

10.



2.
5.
6.

7.
9.
10.
12.
1.
2.

3.

(
5.

6.
7.
9.
10.


מדינת ישראל
מדינת ישראל
מדינת ישראל
12.
13.






בש בית משפט מחוזי 20322/09 מדינת ישראל נ' עלי אלעמרני, מוסא אבו עייש, סלים אבו סולב ואח' (פורסם ב-ֽ 02/04/2009)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים