Google

גולן רותי - כהן חנה, כהן חיים, כהן רחל ואח'

פסקי דין על גולן רותי | פסקי דין על כהן חנה | פסקי דין על כהן חיים | פסקי דין על כהן רחל ואח' |

1027/01 בשא     09/04/2002




בשא 1027/01 גולן רותי נ' כהן חנה, כהן חיים, כהן רחל ואח'




בעניין:

22



בתי המשפט


בית משפט השלום רמלה
בשא001027/01


בפני
:
כב' השופטת לבנה צבר
תאריך:
29/04/2002




בעניין:
גולן רותי





המבקשת

נ
ג
ד


1. כהן חנה

2. כהן חיים
3. כהן רחל
4. עוזי גולן




המשיבים

החלטה


1.
המבקשת עותרת לדחית התביעה על הסף.

2.
המשיבים מספר 3-1 הגישו תביעה כנגד המבקשת וכנגד המשיב מספר 4 (להלן: "המשיב"), ובה עתרו לחייב את המבקשת והמשיב לשלם להם סך של 304,065 ₪. יצויין, שלכתחילה הוגשה התביעה על ידי המשיבים 1 ו-2 בלבד (להלן: "המשיבים") ולאחר מכן הוגש כתב תביעה מתוקן בו צורפה המשיבה מספר 3 (להלן: "המשיבה") כתובעת נוספת.
עם זאת סכום התביעה נותר על כנו.

3.
לטענת המבקשת יש לדחות את התביעה על הסף, שכן המשיבים כבר הגישו נגדה ונגד המשיב תביעה בבית משפט השלום ברחובות בת.א. 3769/91 בה עתרו למתן סעד של צו עשה וצו מניעה כנגדם. תביעה זו התקבלה. בנוסף, הוגשה גם תביעה נוספת, שבה עתרו המשיבים לחייב את המבקשת והמשיב לשלם להם 6,000 ₪. תביעה זו היתה למעשה תביעה שכנגד שהוגשה במענה לתביעה כספית שהוגשה על ידי המבקשת והמשיב כנגד המשיבים.

בשים לב לכך שכבר הוגשה התביעה הראשונה בבית המשפט ברחובות, אזי טוענת המבקשת, שהמשיבים שוב אינם יכולים לתבוע אותה בגין אותה עילה, תוך שהם עותרים למתן סעד אחר. זאת, משלא התיר להם בית המשפט ברחובות לפצל את הסעדים.


4.
הצדדים הם שכנים וליתר דיוק היו עד לאחרונה שכנים בבית מששותף, והמשיבים טוענים בכתב התביעה דנן, שהמבקשת והמשיב עשו ברכוש המשותף של הבית המשותף ככל העולה על רוחם, ובכלל זה חפרו בור מתחת לבנין, הנמיכו את מפלס החצר, התקינו אנטנה בחצר הבית, התקינו צלחות ואנטנות על גג התוספת שבנו לביתם, כך שהם מנעו מהמשיבים להרחיב את דירתם, השתלטו על כל החצר והחנו שם את רכבם, מנעו מהם לבנות מחסן מהרכוש המשותף, ולמעשה שללו מהם את יכולת השימוש ברכוש המשותף. טענות אלה, אחת לאחת, נטענו גם בכתב התביעה הראשון. לא בכדי, איפוא, טוענת המבקשת לזהות העילה בשתי התביעות.








בשא בית משפט שלום 1027/01 גולן רותי נ' כהן חנה, כהן חיים, כהן רחל ואח' (פורסם ב-ֽ 09/04/2002)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים