Google

יוסף קורקוס - ירון טולדנו

פסקי דין על יוסף קורקוס | פסקי דין על ירון טולדנו

1782/07 תק     19/03/2009




תק 1782/07 יוסף קורקוס נ' ירון טולדנו








בית משפט לתביעות קטנות בפתח תקווה

ת"ק 1782/07 קורקוס נ' טולדנו

ת"ק 579/08 אהרן טולדנו- מ"הדס גינון ופיתוח" נ' יוסף קורקוס


19 מרץ 2009



בפני

כב' השופטת
עינת רון


תובע

1
.
יוסף קורקוס


נגד


נתבע

1. ירון טולדנו




פסק דין


התביעות בהן עסקינן הן על רקע של סכסוכים כספיים ארוכים, שונים, אשר נתגלעו בין הצדדים. התביעות אוחדו הואיל והן קשורות וענייננו באותם הצדדים, (תק 1782/07- תביעה, תק 579/08 תביעה שכנגד).


ואלו הן טענות הצדדים כפי שהובאו בפני
בכתבי התביעה וההגנה על נספחיהם ובדיונים בבית המשפט:-

לטענת התובע בתק 1782/07, הנתבע הוא גנן אשר הועסק על-ידו מספר שנים ובשנת 2006, פועליו גרמו לנזק לשער החניה בביתו, בכך שהוציאוהו ממקומו באמצעות טרקטור- אירוע אשר לדבריו, אשתו, בנו ושכנו היו עדים לו. לטענתו, על-אף שהנתבע הבטיח כי יתקן את הנזק לו גרם מספר פעמים ולמרות הבטחתו כי לא יתבע המחאה אשר ניתנה לו, הוא פנה להוצאה לפועל למימוש ההמחאה. על-כן, טען התובע, יש לחייב את הנתבע לשלם לו סך של 9,900 ₪ ולפצותו בשל עוגמת נפש והוצאות משפטו.

טענותיו אלו של התובע, נתמכו בעדות בנו, אשר העיד בבית המשפט באופן התומך
בתיאור אופן קרות הנזק לשער, בתמונות, אשר לגישת התובע, מעידות על הנזק האמור ובהצעת מחיר המעריכה את לתיקון הנזק אשר נגרם לשער בסך של 13,000 ₪ .

הנתבע הכחיש את כל שנטען כלפיו. לטענתו, הוא ו/או מי מטעמו מעולם לא גרמו נזק לשער השייך לתובע- עובדה אשר לגישתו ניתן להוכיח בנקל בהעדת אשתו, אשר היתה נוכחת באירוע, בו טוען התובע כי ניזוק השער. לגישת הנתבע, התובע מעוניין "לגלגל" עליו את הנזק לשער , שכן היות ובבעלותו מסגריה, התובע יודע כי ביכולתו לתקן את הנזק המתואר. כן טען הנתבע, כי בדק את האפשרות לתיקון השער ומצא כי עלות התיקון היא 2,500 ₪.
לגישת התובע, עצם העובדה כי הנתבע בדק עלויות לתיקון השער, מעידה על כך שהוא האחראי לנזק אשר נגרם לו. זאת ועוד, הפנה התובע לעניין זה את בית המשפט לאחד מהדיונים, בבית המשפט, בו טען הנתבע כי הוא מוכן לתקן את הנזק אשר נגרם לשער.

מנגד, הוסיף הנתבע לטענותיו דלעיל כי ענייננו בתביעת סרק קנטרנית הנובעת, ככל הנראה, מפתיחת הליכי הוצאה לפועל על-ידו, כנגד התובע. ודוק:-

לדברי הנתבע, כפי שאלו עולים מכתב ההגנה וכתב התביעה שכנגד, הוא בעל עסק- "הדס לשירותך תמיד", המעניק שירותי גינון, פיתוח ומסגרות.. עסק זה, טען, סיפק, בשנים האחרונות, שירותי אחזקת גינה שוטפים לתובע, בתדירות של פעמיים בחודש ובעלות בסך של 500 ₪ לחודש- וזאת, לדבריו, עד לחודש אוקטובר 2006.









תק בית משפט לתביעות קטנות 1782/07 יוסף קורקוס נ' ירון טולדנו (פורסם ב-ֽ 19/03/2009)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים