Google

מדור תביעות פלילי ת"א - בן יוסף אסתר

פסקי דין על מדור תביעות פלילי ת"א | פסקי דין על בן יוסף אסתר

4049/04 פ     27/03/2006




פ 4049/04 מדור תביעות פלילי ת"א נ' בן יוסף אסתר




בעניין:

1



בתי המשפט



בית משפט השלום תל אביב-יפו
פ
004049/04


בפני
:
כב' השופטת דיסקין מרים


27/03/2006




בעניין:
מדור תביעות פלילי ת"א

המאשימה









נ
ג
ד


בן יוסף אסתר


הנאשמת







הכרעת דין

ביום 20.3.06 הודעתי על זיכויה של הנאשמת מכול אשמה. אלה נימוקיי.
השתלשלות הדברים בהליך הפלילי שהתקיים בתיק זה חריגה, וראוי להביאה במלואה כדי להבין את טעמי הזיכוי. לאופן בו התנהלו הדברים מבחינה ראייתית נפקות לעצם ההרשעה ונימוקיה.

תחילה הוגש נגד הנאשמת וגרושה כתב אישום המייחס להם
עבירה של איומים, לפי סעיף 192 לחוק העונשין, תשל"ז – 1977 (להלן: "חוק העונשין"), ולנאשמת שורה של עבירות חמורות נוספות, וביניהן: תקיפת עובד ציבור, לפי סעיף 381 (ב) לחוק העונשין, ניסיון תקיפת עובד ציבור, לפי סעיפים 25 + 381 (ב) לחוק העונשין, היזק בזדון, לפי סעיף 452 לחוק העונשין ואיומים, לפי סעיף 192 לחוק העונשין.
העבירות מתייחסות לאירוע שהתרחש ביום 13.10.02, במרכז קהילתי "בית פרנקפורט", על רקע אי הכללת בתה בקורס לימוד ג'ז המתנהל במקום. בהתאם לעובדות, הגיעה הנאשמת למקום בשעה 18:00 לערך ואיימה על סיגל אשכנזי, עובדת המקום (להלן:"
ה
מתלוננת"), כי תשרוף את המקום. באותן נסיבות, על פי הנטען, ניסתה הנאשמת לתקוף את המתלוננת בכך, שהשליכה שפרפרת הטלפון לעברה ותחתיה פגעה בראשו של אבידן צוראל, רכז החוגים (להלן:"המתלונן"). בהמשך, אף השליכה את הטלפון לארץ וניפצה אותו.
לגרסת התביעה, באותו יום, מאוחר יותר, הופיע במקום הנאשם איים על המתלוננת, וזאת תוך שהוא חובט בשולחן.

הנאשמת כפרה בכול המיוחס וטענה כי פני הדברים היו שונים בתכלית. היא הסבירה את הרקע להופעת במקום במועד הנטען בכך, שבתה הייתה אמורה להתחיל בחוג לאחר שנרשמה והובטח מקומה על ידי המתלוננת, למרות שהתשלום טרם נפרע על ידה. למגינת לבה התברר לה כי הבטחתה לא קוימה, ומקום בתה נפקד מהרשימה, עובדה שגרמה לה ובעיקר לבתה עוגמת נפש עצומה. מאחר ולא הייתה מוכנה להשלים עם מצב דברים זה בחרה לא להבליג, הופיע בלוית בתה בשעת היעודה לתחילת השיעור בכוונה להביע תרעומת, ולא לאפשר אי קיום החוג בלעדיה. כשניסתה ללבן את פשר הדברים עם המתלוננת, נתקלה בסירוב,
אלא אם כן תשיג
את אישור המנהלת. ולכן דרשה לשוחח טלפונית עם האחרונה. שיחת הטלפון לא סייעה, וברוב אכזבתה וכעסה טרקה בכוח את השפופרת והטלפון התגלגל לרצפה. לאור כפירתה נקבע התיק להוכחות.

גם הנאשם כפר תחילה באשמה, אך עם מינוי סנגור נכרת עמו הסדר טיעון, מכוחו תוקן כתב האישום. הנאשם חזר בו מכפירתו, הורשע על יסוד הודאתו בעבירה של התנהגות פרועה במקום ציבורי, ודינו נגזר למאסר על תנאי והתחייבות.

כך בסופו של יום, נותרה הנאשמת לבדה על ספסל הנאשמים כשהיא עומדת על כפירתה


:








פ בית משפט שלום 4049/04 מדור תביעות פלילי ת"א נ' בן יוסף אסתר (פורסם ב-ֽ 27/03/2006)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים