Google

אנה זיידמן - עמוס ג'ינו, ג'נט ג'ינו, ביטוח ישיר - השקעות פיננסיות בע"מ

פסקי דין על אנה זיידמן | פסקי דין על עמוס ג'ינו | פסקי דין על ג'נט ג'ינו | פסקי דין על ביטוח ישיר - השקעות פיננסיות |

753-11/08 תק     09/06/2009




תק 753-11/08 אנה זיידמן נ' עמוס ג'ינו, ג'נט ג'ינו, ביטוח ישיר - השקעות פיננסיות בע"מ








בית משפט לתביעות קטנות בחיפה



09 יוני 2009

ת"ק 753-11-08 זיידמן נ' ג'ינו ואח'





בפני

כב' השופט
יחיאל ליפשיץ

התובעת:
אנה זיידמן


נגד

הנתבעות:
1. עמוס ג'ינו
2. ג'נט ג'ינו
3. ביטוח ישיר - השקעות פיננסיות בע"מ




פסק דין

1.
בפני
תביעה בשל נזקי תאונת דרכים, שהתרחשה בתאריך 26/6/08 ברח' הרצל בחיפה.
2.
התובעת הינה בעלת רכב מסוג סוזוקי סויפט. לדבריה, היא נסעה ברח' הרצל לעיל, בנתיב השמאלי משום כוונתה לפנות שמאלה לרח' סוקולוב, המחבר בין רח' הרצל לרח' החלוץ. התובעת תיארה, כי עמדה בצומת המרומזר, לפני הפנייה שמאלה, כאמור לעיל, ובשעה שרכבה עמד, התנגש בה מאחור רכב שהיה נהוג על ידי הנתבעת מס' 2. התובעת הוסיפה וציינה, כי לאחר הפגיעה, היא והנוסעת לצידה יצאו מהרכב, גם הנתבעת מס' 2 יצאה את רכבה, ואז ביקשה האחרונה סליחה, וכן ציינה כי אוטובוס דחף אותה (את הנתבעת מס' 2) לעבר רכב התובעת.
3.
גרסת הנתבעת מס' 2 היתה שונה לחלוטין – הן בנוגע לנסיבות התרחשות התאונה, והן בנוגע למיקום התאונה. לדבריה, התאונה התרחשה אמנם ברח' הרצל, אך לפני הפנייה ימינה לרח' ארלוזורוב (בעוד שהפניה שמאלה לרח' סוקולוב הינה לאחר הפניה לרח' ארלוזורוב). כמו כן, ציינה הנתבעת מס' 2, כי היא נסעה בנתיב האמצעי מתוך 3 נתיבי הנסיעה במקום, כאשר התובעת נסעה במסלול הימני.


בהמשך, סטתה התובעת לפתע שמאלה, לעבר נתיב הנסיעה שלה (האמצעי), ובתגובה היא בלמה וכן הסיטה את רכבה ימינה אך למרות פעולות אלה התאונה היתה בלתי נמנעת, ועקב הסטייה ימינה, פגע חלקו הקדמי של רכבה בחלק האחורי- שמאלי, של רכב התובעת.
4.
לאחר שבחנתי את טענות הצדדים, את ראיותיהם ואת שהדגימו, הגעתי למסקנה כי התובעת לא הצליחה להרים את נטל השכנוע כנדרש במשפט אזרחי. עיון בנזקי רכב התובעת (ר' הצילומים נ/1) אכן מראים כי הפגוש האחורי של רכב התובעת ניזוק בצידו הימני, באופן התואם את גרסת הנתבעת. גרסת התובעת, כאילו הנתבעת מסרה מייד לאחר התאונה כי נהדפה על ידי אוטובוס, לא גובתה בעדות הנוסעת שהיתה עמה, ולא נתמכה כלל בראיות אחרות.
5.
סוף דבר, התביעה נדחית.
6.
זכות בקשת רשות ערעור מבית המשפט המחוזי תוך 15 יום, מקבלת פסק הדין.
7.
המזכירות תשלח עותק מפסק הדין לצדדים.

ניתן היום,
י"ז סיון תשס"ט, 09 יוני 2009, בהעדר הצדדים.














תק בית משפט לתביעות קטנות 753-11/08 אנה זיידמן נ' עמוס ג'ינו, ג'נט ג'ינו, ביטוח ישיר - השקעות פיננסיות בע"מ (פורסם ב-ֽ 09/06/2009)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים