Google

מותולי וקף ח'ליל שרף אלדין אבו ג'בנה, אצחק בדוי חליל אבו גבנה, יעקוב בדוי חליל אבו גבנה - מוסא מוחמד טרוי, מוחמד מוסא טרוי, נביל מוסא טרוי ואח'

פסקי דין על מותולי וקף ח'ליל שרף אלדין אבו ג'בנה | פסקי דין על אצחק בדוי חליל אבו גבנה | פסקי דין על יעקוב בדוי חליל אבו גבנה | פסקי דין על מוסא מוחמד טרוי | פסקי דין על מוחמד מוסא טרוי | פסקי דין על נביל מוסא טרוי ואח' |

10234/01 א     08/12/2004




א 10234/01 מותולי וקף ח'ליל שרף אלדין אבו ג'בנה, אצחק בדוי חליל אבו גבנה, יעקוב בדוי חליל אבו גבנה נ' מוסא מוחמד טרוי, מוחמד מוסא טרוי, נביל מוסא טרוי ואח'




בעניין:


בתי המשפט

1

בבית משפט השלום בירושלים
ת.א. 10234/01
תאריך : 8/12/04

לפני :
כב' השופט בר-עם משה



בעניין:
1.מותולי וקף ח'ליל שרף אלדין אבו ג'בנה

2. אצחק בדוי חליל אבו גבנה
3. יעקוב בדוי חליל אבו גבנה


ע"י ב"כ עוה"ד ראובן יהושע ואח'
התובעים

נ ג ד



1. מוסא מוחמד טרוי

2. מוחמד מוסא טרוי
3. נביל מוסא טרוי
4. שוקרי מוחמד טרוי


ע"י ב"כ עוה"ד א. שאמא
הנתבעים


החלטה


בהמשך להחלטת בית המשפט המחוזי (בר"ע 402/04), מיום 5.12.04 ולפיה התקבל ערעור הנתבעים ופסק הדין שניתן בתובענה מיום 19.1.04, בוטל, נקבע המשך הדיון להגשת עדויות ראשיות בתצהירים וקביעת מועד לשמיעת ראיות, כדלקמן :

1.
התובעים יגישו תצהירי עדות ראשית עד ליום 15.1.05. העתקי התצהירים ימסרו ישירות לב"כ הנתבעים, הנתבעים יגישו תצהירי עדיהם עד ליום 28.2.05. העתקי התצהירים ימסרו ישירות לבית המשפט ולצד שכנגד.
(ימי הפגרה ימנו במניין הימים).
הצדדים לא יהיו רשאים להעיד עדים, שבעניינם לא הוגש תצהיר, אלא בתנאים שנקבעו בתקנה 168(ב) לתקנת סדר הדין האזרחי.



2.
שום דבר מהאמור בתצהירי הצדדים לא יחרוג מגדר העובדות שהמצהירים יכולים להעיד עליהם מידיעתם האישית. לתצהירים יצורפו אך ורק מסמכים רלוונטים לתובענה, ובכלל זה חוות דעת מומחים, שבדעת הצדדים לסמוך עליהם, במהלך הדיון ואלה יסומנו בהתאם ויתקבלו כראיות קבילות בתובענה, אלא אם כן תעלה, בתחילת הדיון הראשון שלאחר הגשתם, טענה כנגד קבילותן. ואולם הצדדים יהיו רשאים לטעון לעניין משקלם של המסמכים שיצורפו לתצהיריהם, בסיכומיהם.

3.
צד הסבור שבתצהירי הצד שכנגד נכללו הצהרות בניגוד לדיני הראיות, או שיש בהם שינוי חזית או כל טענה אחרת, יהיה רשאי לטעון בעניינם, במסגרת סיכומיו ולא יחשב כמוותר על זכותו לעשות כן, אם במהלך שמיעת הראיות ימנע מחקירת עדי הצד שכנגד, בקשר להצהרות שהובאו בתצהיריהם.

4.
צד שיבקש להביא עדויות של עדים או מומחים שלא באמצעות תצהיר או חוות דעת, יגיש בקשה מנומקת מתאימה לבית המשפט, בתוך המועד הקבוע להגשת תצהירי העדות מטעמו ויפרט במסגרתה את הסיבה לזימונם ובעיקר, מדוע לא ניתן היה לקבל את עדותם באמצעות תצהיר ויצרף לבקשתו התחייבות להבטחת הוצאות העד.
לא הוגשה בקשה עד למועד שנקבע, לא יוזמנו עדים לבקשת צד מעוניין, אלא מטעמים מיוחדים, שיפורטו בבקשה, שתוגש זמן סביר קודם למועד הדיון, שיקבע להוכחות.



5.
המשך הדיון נקבע להוכחות ליום
24.3.05
בשעה 9:00 .

הצדדים יתייצבו לדיון עם כל עדיהם ויהיו ערוכים לסכם את טענותיהם, בעל-פה, בסיומו.

לתזכורת מנ"ת ליום 20.1.05.


ניתנה היום כ"ה בכסלו, תשס"ה (8 בדצמבר 2004) בהעדר הצדדים.


מ. בר-עם , שופט














א בית משפט שלום 10234/01 מותולי וקף ח'ליל שרף אלדין אבו ג'בנה, אצחק בדוי חליל אבו גבנה, יעקוב בדוי חליל אבו גבנה נ' מוסא מוחמד טרוי, מוחמד מוסא טרוי, נביל מוסא טרוי ואח' (פורסם ב-ֽ 08/12/2004)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים