Google

מ.י. פרקליטות מחוז ת"א-מיסוי וכלכלה - אבי דאהן, דורון הדר, דביר בר ואח'

פסקי דין על מ.י. פרקליטות מחוז ת"א-מיסוי וכלכלה | פסקי דין על אבי דאהן | פסקי דין על דורון הדר | פסקי דין על דביר בר ואח' |

6952/06 פ     26/10/2009




פ 6952/06 מ.י. פרקליטות מחוז ת"א-מיסוי וכלכלה נ' אבי דאהן, דורון הדר, דביר בר ואח'








st1\:*{behavior: }


בית משפט השלום בתל אביב - יפו




26 אוקטובר 2009

ת"פ 6952/06 מ.י. פרקליטות מחוז ת"א-מיסוי וכלכלה
נ' דאהן ואח'
ת"פ 7986/07 מ.י. פרקליטות מחוז ת"א-מיסוי וכלכלה
נ' גרג'י





לפני
כבוד השופטת
מיכל ברק נבו


המאשימה

מ.י. פרקליטות מחוז ת"א-מיסוי וכלכלה



נגד

הנאשמים
1. אבי דאהן
2. דורון הדר
3. דביר בר
4. יאיר צאיג
5. אבי גרג'י


ב"כ המאשימה : עוה"ד דביר ושטיינברג

ב"כ הנאשם 3: עוה"ד רוזנברג ואייזנברג

ב"כ הנאשם 5: עו"ד רוטנברג

החלטה

(בענין הנאשמים 3 ו-5)


בענין הנאשם 3 - דביר בר

בתיק זה הגיעו כל הצדדים להסדר טיעון. במסגרתו, הסכימו הצדדים כי על הנאשם 3, מר דביר בר, יגזר עונש ללא הרשעה, של שירות לתועלת הציבור, במשך 200 שעות, שיבוצעו במהלך תקופה שלא תעלה על 6 חודשים. הנאשם 3 התחייב, בנוסף, לתת תרומה בסך 12,356 ₪ למחלקה האונקולוגית בבית החולים לילדים "שניידר".

בהתאם להסדר, נושא אי ההרשעה כפוף לתסקיר חיובי מטעם שירות המבחן. ביום 21.10.09 הגיע לידי הצדדים ולידַי תסקיר שירות המבחן בענינו של הנאשם 3. השורה התחתונה של התסקיר קובעת: "אנו מתקשים להמליץ על אי הרשעה, למרות שאנו מודעים להסדר הטיעון בענינו".

לנוכח דברים אלה, הודיעה המאשימה כי תעמוד על הרשעה, ויתר מרכיבי העונש יוותרו על כנם, ואילו ב"כ הנאשם ביקשו שאתן להם שהות להערך לדיון בצורה שונה מכפי שתיכננו מלכתחילה, שכן חוות הדעת הפתיעה אותם. הם ביקשו לזמן לעדות את קצינת המבחן שחתומה על התסקיר, כדי לחקרה על חוות הדעת, משום שלטעמם יש בחוות הדעת אי דיוקים עובדתיים ופרשנות משפטית שגויה לגבי תוכן הודאת הנאשם 3, וכן ביקשו להביא לעדות פסיכולוג, שיעיד מטעם הנאשם 3, בגדר הטיעונים לעונש.

ב"כ המאשימה התנגדו לבקשה לזמן את קצינת המבחן למתן עדות, אם כי ציינו שניתן לזמנה לדיון ובית המשפט יכול להפנות אליה שאלות הבהרה, אם מתעורר הצורך. הם הפנו אותי לאסמכתאות, התומכות בעמדתם.

היום הוסיפו ב"כ הנאשם 3, בהתאם להיתר שנתתי, אסמכתאות מטעמם, התומכות בבקשתם.

לאחר ששקלתי את טיעוני הצדדים ועיינתי באסמכתאות אליהן הפנו אותי, אינני מתירה זימון קצינת המבחן לעדות. אני קובעת דיון נוסף, שיתקיים לאחר שיערך לנאשם 3 תסקיר משלים. התסקיר המשלים יערך לאחר שפרוטוקול הדיון מיום 22.10.09, בו העלו ב"כ הצדדים את טיעוניהם, יועבר לשירות המבחן ולעיניה של הגב' הדס שטרן, שערכה את התסקיר לגבי הנאשם 3, וכן לאחר שתערך פגישה נוספת בין קצינת המבחן לנאשם 3. התסקיר המשלים יוגש לבית המשפט לא יאוחר מיום 1.12.09.

לדיון הבא, שיהיה ביום 8.12.09 בשעה 11:30, יתייצב נציג שירות המבחן, וככל הניתן - תהיה זו הגב' הדס שטרן. אם יתעורר הצורך בכך בדיון, תוכל הגב' שטרן להוסיף ולהתייחס לתסקיר.

נוסף על כך, ב"כ הנאשם רשאים לזמן לדיון הבא פסיכולוג, כפי שביקשו, שיעיד במסגרת טיעוני הנאשם 3 לעונש. אם בכוונתם לעשות כן, יודיעו על כך עד ליום 3.12.09, על מנת שאוכל להערך בהתאם, מבחינת משך הדיון.

בענין הנאשם 5 - אבי גרג'י

בלא קשר לאמור עד כה, ב"כ הנאשם 5 ביקשה בדיון האחרון לתת לנאשם 5 הזדמנות נוספת לומר דברו לבית המשפט, לאחר שבדיון הקודם חש כי אינו מסוגל לדבר, ועל כן הוא סבור שלא יכלתי להתרשם ממנו ומהחרטה שרצה להביע. ב"כ המאשימה הסכים לבקשה ואני התרתי זאת, ועל כן גם הנאשם 5 יתייצב ביום האמור וישמעו דבריו.

המזכירות תעביר החלטתי זו לבאי כח כל הצדדים, לרבות הנאשמים שהחלטה זו אינה מתייחסת אליהם.



ניתנה היום,
ח חשון תש"ע, 26 אוקטובר 2009, בהעדר הצדדים.











פ בית משפט שלום 6952/06 מ.י. פרקליטות מחוז ת"א-מיסוי וכלכלה נ' אבי דאהן, דורון הדר, דביר בר ואח' (פורסם ב-ֽ 26/10/2009)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים