Google

עוזי דורון, יעקב היקרי, ראובן ויסברג , משי יושיבייב - אמנור קיסריה שרותי אבטחה ומוקד בע"מ

פסקי דין על עוזי דורון | פסקי דין על יעקב היקרי | פסקי דין על ראובן ויסברג | פסקי דין על משי יושיבייב | פסקי דין על אמנור קיסריה שרותי אבטחה ומוקד בע"מ

1991/06 עב     20/05/2007




עב 1991/06 עוזי דורון, יעקב היקרי, ראובן ויסברג , משי יושיבייב נ' אמנור קיסריה שרותי אבטחה ומוקד בע"מ




בעניין:

1



בתי הדין לעבודה


בית הדין האזורי לעבודה - חיפה
עב 001991/06


בפני
:
כב' השופטת אביטל רימון-קפלן
תאריך:
20/05/2007



בעניין:
1. עוזי דורון

2. יעקב היקרי
3. ראובן ויסברג
4. משי יושיבייב



התובעים


נ
ג
ד



אמנור קיסריה שרותי אבטחה ומוקד בע"מ

הנתבעת

החלטה

1.
בהמשך ובהתאם להחלטתי מיום 10.5.07 התקבלו תגובות הצדדים בשאלת חיוב הנתבעת בהוצאות התובעים, והודעת ב"כ התובעים בדבר כוונתו להגיש תצהירי עדות ראשית משלימים מטעם התובעים ואף בקה לתיקון כתב התביעה.

2.
בכל הנוגע להגשת תצהירים משלימים ותיקון כתב התביעה - מובהר בזאת, כי ההיתר להגשת תצהירי עדות ראשית משלימים מטעם התובעים, כאמור בהחלטתי מיום 10.5.07 מתייחס אך ורק למידע נוסף שהתגלה לתובעים מתוך שני המסמכים שצירפה הנתבעת, לאחר מועד הגשת תצהירי העדות הראשית מטעם התובעים, ולא לכל עילה נוספת.

אי לכך, ובכל הנוגע להשגת תצהירים משלימים בשל אותם שני מסמכים, או אף בקשה לתיקון כתב התביעה בהתאמה לכך, המועד להגשת תצהירי השלמה ובקשה לתיקון כתב תביעה הינה המועד שנקבע בהחלטתי מיום 10.5.07, היינו עד ליום 10.6.07, עם העתק במישרין לב"כ הנתבעת.

אם וככל שמבוקש לתקן או להגיש כתב תביעה מתוקן בעניינים אחרים, יש לעשות כן בהקדם וללא דיחוי, ואולם מובהר בזאת כי ההיתר להגשת תצהירים משלימים כאמור בהחלטתי מיום 10.5.07 אינו חל על עניינים אלו.

3.
להסרת כל ספק ועל מנת למנוע אי הבנות נוספות, מובהר בזאת, כי על הנתבעת להגיש תצהירי עדות ראשית מטעמה בתוך 30 מיום קבלת תצהירי ההשלמה של התובעים, ללא קשר לשאלה אם תוגש או לא תוגש בקשה נוספת לתיקון כתב התביעה.
4.
באשר לסוגיית ההוצאות - לאחר שעיינתי בתגובות שני הצדדים לעניין זה, קשה להתעלם מן הטענות ההדדיות הקשות שמפנה כל צד כלפי משנהו.

יחד עם זאת, בסופו של יום, לתובעים נגרם נזק עקב הטרחה הנוספת והעיכוב בבירור עניינם, כאשר אף אם לשיטת הנתבעת התובעים יכלו למנוע חלק ממנו, הרי שעדיין ראשיתו של העיכוב, גם לשיטת הנתבעת, בטעות מצד בא כוחה.
לא זו ואף זו, אלא שמלכתחילה היה נמנע חלק נכבד מן הנזק, אילו טרחה הנתבעת לקיים את צו בית הדין מיום 18.1.07 במלואו ובמועדו, או למצער להגיש בקשה מסודרת להארכת המועד לקיום אותו חלק שטרם קוים, כפי שמקובל לעשות.

5.
משכך, ולאחר שנתתי דעתי לטענותיהם ההדדיות של הצדדים, אני מורה כי הנתבעת תישא בהוצאות התובעים ושכ"ט עו"ד, בגין העיכוב שבקיום צו בית הדין מיום

18.1.07 במלואו והבקשות והתגובות שהוגשו בעטיו, בסך כולל של 2,500 ₪ בתוספת מע"מ, לתשלום תוך 30 יום מהיום, ללא קשר לתוצאות פסק הדין הסופי בתיק.

6.
בשולי הדברים, ולפני סיום, אינני יכולה להמנע מלהביע צער על מערכת היחסים העכורה שהתגלתה בין באי כח הצדדים, ואשר הופכת את בירור התיק שבנדון, לבלתי אפשרית.
מוצע לבאי כח הצדדים ליישב את ההדורים ביניהם ללא דיחוי, על מנת למנוע מכל הנוגעים בדבר, בזבוז זמן, הוצאות ועוגמת נפש נוספים, על אלה שכבר נגרמו.

המזכירות תמציא העתקים לצדדים באמצעות הפקס, עם אישור מסירה טלפוני של שם המקבל, תאריך ושעה.

ניתנה היום ג' בסיון, תשס"ז (20 במאי 2007) בהעדר הצדדים.



אביטל רימון-קפלן
, שופטת








עב בית דין אזורי לעבודה 1991/06 עוזי דורון, יעקב היקרי, ראובן ויסברג , משי יושיבייב נ' אמנור קיסריה שרותי אבטחה ומוקד בע"מ (פורסם ב-ֽ 20/05/2007)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים