Google

דוד אסרף - גדי מאיר

פסקי דין על דוד אסרף | פסקי דין על גדי מאיר

703/01 ברע     27/12/2001




ברע 703/01 דוד אסרף נ' גדי מאיר




1
בתי המשפט
ברע000703/01
בית משפט מחוזי באר שבע
27/12/01
תאריך:
כבוד השופט ניל הנדל

בפני
:
דוד אסרף

המבקש:

נגד
גדי מאיר

המשיב:

בקשת רשות ערעור על

פסק דין
של בית משפט השלום באשקלון
בשבתו כבית משפט לתביעות קטנות בת.ק. 1292/01
שניתן ע"י כב' השופטת נחמה נצר

החלטה

1. בין הצדדים קיימים יחסי משכיר - שוכר. טען המשיב שהמבקש, אשר הינו בעל הדירה, בהוצאתו את תכולת הדירה כמפורט בסעיף 8 לחוזה בין הצדדים, לא עמד בהסכם השכירות. לטענת המשיב, הפרה זו של חוזה אילצה אותו לעזוב את הדירה. עקב כך שלח המשיב הודעה לביטול החוזה.

ב

פסק דין
ברור ומנומק קבע בית המשפט לתביעות קטנות כי הדין עומד לצד המשיב. נקבע כי המבקש הפר את ההסכם ולא תיקן את מחדלו לאחר שקיבל הזדמנות לעשות כן. מכאן קיבל בית משפט קמא את עמדת המשיב כי הודעתו בדבר ביטול ההסכם הנה בתוקף. בהתאם הורה בית משפט קמא על החזרת סכומים ששולמו על ידי המשיב, וכן פסק לטובתו הוצאות בסך של 500 ₪.

2. טענתו העיקרית של המבקש בבקשה זו הנה, כי הוא לא הובן נכון וכי טעה בית משפט קמא בהסקת המסקנה שהוא מודה בהוצאת התכולה הרלוונטית.

עיינתי בחומר ואינני סבור כי יש ממש בבקשה זו.

נראה שהמבקש נוהג בשיטה של הצגת קטעי אימרותיו בבית משפט קמא. טוען המבקש בבקשה זו כי הוא הודה בהוצאת חפצים אישיים ולא ריהוט. אולם, אין הוא יכול להתנער ממילותיו. עיון מדוקדק בפרוטוקול מלמד על נכונותן של קביעות בית משפט קמא. למשל, המבקש אמר בבית משפט קמא "פניתי... על מנת להוציא את התכולה ששייכת לי. אני הגעתי לשם עם מוביל... וגם ראה שאנו מוציאים תכולה שלי".

3. סיכומו של דבר, בית משפט קמא דן במחלוקת בין הצדדים בצורה עניינית תוך התרשמות מהצדדים המעורבים והסקת המסקנה המשפטית הנדרשת מהתשתית העובדתית שהונחה בפני
ו. זאת ועוד, לא מצאתי כל נימוק משכנע למתן רשות ערעור בבקשה זו. ההליך של בקשת מתן רשות ערעור מחייב את בית המשפט לשקול את נסיבות המקרה בכללותן ולהעתר לבקשה כאשר קיים נימוק המצדיק זאת.

הבקשה נדחית.

המבקש יישא בהוצאות המשיב בבקשה זו בסך של 500 ₪ להיום.

ניתנה היום י"ב בטבת, תשס"ב (27 בדצמבר 2001) בהעדר הצדדים.

ניל הנדל
- שופט








ברע בית משפט מחוזי 703/01 דוד אסרף נ' גדי מאיר (פורסם ב-ֽ 27/12/2001)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים