Google

רפאל שדמי - מלכה בן דוד, ישראל מצגר

פסקי דין על רפאל שדמי | פסקי דין על מלכה בן דוד | פסקי דין על ישראל מצגר |

25575/06 א     08/12/2009




א 25575/06 רפאל שדמי נ' מלכה בן דוד, ישראל מצגר










בית משפט השלום בתל אביב - יפו




08 דצמבר 2009

ת"א 25575-06 שדמי נ' בן דוד ואח'





בפני

כב' השופטת
רונית פינצ'וק אלט

תובעים

1.

רפאל שדמי
, עו"ד


נגד

נתבעים

1. מלכה בן דוד


2. ישראל מצגר





החלטה

הנתבעים הגישו "בקשה מטעם הנתבעים בענין הסיכומים מטעם הנתבעים שהוגשו בתיק דנן" בה ביקשו לתקן תיקונים טכניים במהותם, כגון הבקשה לתקן את המילה "אותם" ל"אותן".

לבקשה צרפו הנתבעים התכתבויות בין הצדדים, שהוחלפו
לאחר מתן

פסק דין
בתיק אחר שהתנהל בפני

(ת.א. 20369/04 חרבש-ערבות נ' בן דוד). התובע הגיש תגובתו לבקשה, בה ציין כי התיקונים המבוקשים הינם טכניים במהותם, אלא שמטרת בקשה זו היתה, למעשה, ל"דווח" לבית המשפט על ערעור שהגישו הנתבעים בתיק האחר וכן "להגניב" לסיכומים את המסמכים שצורפו לבקשה, ובכך להשלימם. אגב התגובה, ביקש התובע להורות על הוצאת הבקשה מהתיק. הנתבעים הגישו תשובה לתגובה
הנפרשת על פני 24 עמודים, ובה טיעונים שאינם קשורים למהות הבקשה הראשונית, לרבות טענות לגופו של עניין.

בעקבות בקשת ותשובת הנתבעים, הגיש התובע "בקשה להוצאת כתבי טענות מתיק ביהמ"ש".

התיקונים המבוקשים בבקשת הנתבעים הינם טכניים וזניחים במהותם. מתגובת המשיב ומבקשתו להוצאת הבקשה מתיק ביהמ"ש נראה גם לשיטתו התיקונים המבוקשים הינם טכניים והוא לא היה מתנגד להם אילו התמצתה בהם הבקשה.

להשלמת התמונה ישנן שתי בקשות נוספות שהגישו הצדדים ואשר טרם הוגשו להם תגובות ותשובות כנדרש, והללו יידונו לאחר השלמת ההגשה של טיעוני הצדדים.

לא היה מקום לתשובה כפי שהוגשה על ידי הנתבעים, הן מבחינת אורכה והן לגופן של הטענות שאינן מתמצות בתשובה לתגובה כפי שהיה ראוי. וודאי שלא היה מקום לכלול בתשובה טענות שמקומן בסיכומים. בנוסף, לא היה מקום לצרף מסמכים לבקשה שהיא, כאמור, טכנית במהותה.

לאור האמור לעיל אני קובעת כדלקמן:
התיקונים הטכניים שהתבקשו בבקשה גופה (נספח שבעמוד 3 סעיפים 1 – 9), מתקבלים, בהבדל מהמסמכים שצורפו לבקשה וכן תשובת הנתבעים. קבלת האחרונים תידון לאחר קבלת תגובה ותשובה לבקשה שהגיש התובע.

לא רק שאילו הקפידו הנתבעים לא היו נזקקים לבקשה אלא שאילו פנו לתובע בבקשה להכללת התיקונים הטכניים הללו בלבד, לא היה התובע מתנגד לכך (ואכן, לעצם התיקון לא התנגד התובע). אשר על כן ישלמו הנתבעים לתובע הוצאות הבקשה ללא קשר לתוצאות התובענה בסך 1,500 ₪ בתוספת מע"מ, בצרוף הפרשי הצמדה וריבית מהיום ועד למועד התשלום בפועל.

ניתנה היום,
כ"א כסלו תש"ע, 08 דצמבר 2009, בהעדר הצדדים.












א בית משפט שלום 25575/06 רפאל שדמי נ' מלכה בן דוד, ישראל מצגר (פורסם ב-ֽ 08/12/2009)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים