Google

נאהי מוסא - מוחמד אחמד אסדי

פסקי דין על נאהי מוסא | פסקי דין על מוחמד אחמד אסדי

7332-07/09 תאמ     21/12/2009




תאמ 7332-07/09 נאהי מוסא נ' מוחמד אחמד אסדי








בית משפט השלום בעכו



21 דצמבר 2009

תא"מ 7332-07-09 אסדי נ' מוסא







מספר בקשה:3

בפני

כב' הרשם
אורי אוחיון

המבקש:
נאהי מוסא


נגד

המשיב:
מוחמד אחמד אסדי


החלטה



בפני
בקשה לביטול

פסק דין
שניתן ביום 5.11.09 בהעדר, ולפיו חוייב המבקש לשלם למשיב הסך של 48,169 ₪ מיום הגשת התביעה בתאריך 12.7.09.

כתב התביעה:
המשיב הזמין את המבקש, חשמלאי במקצועו לבצע עבורו עבודות חשמל בביתו. המבקש קיבל מהמבשיב על חשבון העבודה הסך של 28,000 ₪, ולא השלים את העבודה. לאור זאת נאלץ המשיב לשכור שירותיו של קבלן חשמל אחר, לו נאלץ לשלם סכומים שונים. לאור תבע המשיב את המבקש להשיב לו הסכומים ששולמו בתוספת הפרשי הצמדה וריבית, הלא הוא הסכום שבו חוייב המבקש כלפי המשיב בפסק הדין כאמור.

מסירת ההזמנה לדין בוצעה לאשת המבקש הגברת סובחייה בידי מר עלי טהא ביום 18.7.09. אשת המבקש סרבה לחתום על קבלת מסמכי בית הדין. מר טהא מסר תצהיר לביצוע ההזמנה לדין כאמור.

הטענות בבקשה:
המבקש טוען ששם אשתו הינו מנאל ולא סובחייה, וכי מעולם לא נמסרו לו מסמכי התביעה.

המבקש טוען שלאחרונה בלבד נודע לו על פסק הדין בתיק זה, והזדרז לאור זאת להגיש בקשה לביטול פסק הדין ולעיכוב ההליכים בשל אותו

פסק דין
, עד להכרעה בבקשת המבקש.

לגוף הענין מאשר המבקש שבשנת 2003הגיע להסכמה עם המשיב, לפיה יבצע המבקש עבודות חשמל עבור המשיב בביתו בדיר אל אסאד בסכום כולל של 45,000 ₪ כולל חומרים, וכי המשיב שילם הסך של 28,000 ₪ הכוללים חמרים שסופקו למשיב ועבודה שבוצעה בבית המשיב.

המבקש תולה הפסק העבודה בבית המשפט בכך שעבודות הבנייה בבית המשיב לא הושלמו, ודחיות מדחיות שונות מטעם המשיב, כגון אי השלמת העבודות בבית המשיב, הפסקת עבודה מטעם הועדה לתכנון ובנייה ותירוצים דומים.

לטענת המבקש לאחר שביצע עבודות תשתית החשמל בבית המשיב, ולאחר שביצע עבודה שערכה עולה על הסכום של 28,000 ₪ אותו שילם המשיב למבקש עד לאותה עת, הופסקה עבודה המבקש בידי המשיב ללא כל עילה, או עילות התלויות במשיב בלבד כאמור.

המשיב פנה למבקש בשנת 2009 לחדש העבודה ולהשלימה על פי ההסכם המקורי. המבקש סרב לכך, וביקש לעדכן המחירים לאחר שש שנות הפסקת העבודה בשל עילות התלויות במשיב. כמו כן ביקש המבקש שהמשיב ישלם הסכום המעודכן מראש כתנאי לחידוש עבודות החשמל בבית המשיב וסיומן.

המבקש טוען שהעבודות שהחשמלאי האחר ביצע עבור המשיב, בחלקן אינן כלולות בהסכם בין הצדדים, ומכל מקום המשיב חייב לשלם למשיב יתרת התשלום על פי ההסכם מעודכנת ליום העבודות, ולפיכך יוצא שאין המבקש חייב דבר למשיב.

עיכוב הליכים
לכאורה ועל פני הדברים המבקש לא קיבל ההזמנה לדין, ולכאורה יש בידו הגנה ראוייה כנגד התביעה, ולפיכך אני מורה לעכב ההליכים נגד המבקש על פי פסק הדין מיום 5.11.09.

תגובה:
אני מורה ל"ב כ המבקש להעביר העתק הבקשה על נספחיה לב"כ המשיב, ולהמציא על כך אישור לבית המשפט.
ב"כ המשיב ימסור תגובה לבקשת המבקש בתוך 10 ימים מקבלת הבקשה לידיו, כשהתגובה לא תעלה על שני עמודים.

להעביר העתק ההחלטה לצדדים.

ניתן היום,
ד' טבת תש"ע, 21 דצמבר 2009, בהעדר הצדדים.














תאמ בית משפט שלום 7332-07/09 נאהי מוסא נ' מוחמד אחמד אסדי (פורסם ב-ֽ 21/12/2009)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים