Google

יהלי איתן - נטע כהן-שדמי

פסקי דין על יהלי איתן | פסקי דין על נטע כהן-שדמי

9714-07/09 תק     18/12/2009




תק 9714-07/09 יהלי איתן נ' נטע כהן-שדמי








בית משפט לתביעות קטנות בטבריה



18 דצמבר 2009

ת"ק 9714-07-09 איתן נ' כהן-שדמי






בפני

כב' השופטת
רים נדאף

התובעת
יהלי איתן


נגד

הנתבעת
נטע כהן-שדמי
, עו"ד




פסק דין


1.
עניינה של התביעה הנדונה הוא בהשבת סכום ששולם לנתבעת בסך 4,000 דולר בגין שירותים משפטיים שסוכם על הענקתם לתובעת, לטענתה ובסוף לא ניתנו לה בעניין גירושין, מזונות וחלוקת רכוש.


התובעת טוענת כי סוכם עם הנתבעת כי תטפל לה בעניין המשמורת של בתה הקטינה שנשארה עם אביה בארה"ב, וכן תטפל לה בתביעת חלוקת רכוש, אך בפועל לא עשתה כן אלא טיפלה בעניין אחד של גירושי התובעת מבעלה, לכן זכאית התובעת להחזר הסכום שלטענתה שילמה היא לנתבעת בסך 4,000 דולר, או לפחות את מחציתו.


הנתבעת טוענת כי לאחר חתימת הסכם שכ"ט הראשון ע"ס 4,000 דולר סוכם בינה לבין התובעת שלא יבוצעו כל ההליכים עליהם הוסכם, לרבות הגשת תביעת מזונות, משמורת וחלוקת רכוש נגד בעלה שנמצא בחו"ל יחד עם בתם הקטינה, אלא שתחילה יטופל עניין הגירושין של התובעת כדי שתוכל לקבל תמיכת המל"ל, לפיכך נחתם הסכם שכ"ט השני שבא במקום הראשון, על סך 1,500 דולר ומע"מ לניהול גישור בין בני הזוג, הכנת הסכם, וקבלת אישור בית המשפט להסכם הגירושין.


הנתבעת טוענת כי היא עשתה את הכל לפי ההסכם השני, ניהלה גישור מוצלח, הביאה את הצדדים להסכם שהוגש לבית המשפט ואושר. הנתבעת הגישה מסמכים המוכיחים כי כל מה ששולם לה זה סכום של 1,500 דולר ומע"מ ולא מעבר לכך.

2.
היום התקיים דיון בתיק בו שמעתי את עדויות הצדדים, ולאחר ששמעתי את העדויות ועיינתי במסמכים שוכנעתי כי דין התביעה להידחות. התובעת לא הוכיחה כי שילמה לנתבעת סכום השווה בשקלים ל-4,000 דולר, מאידך הנתבעת הוכיחה כי שולם לה סכום השווה ל-1,500 דולר ומע"מ.

אני מקבלת את גרסתה של הנתבעת כי הצדדים לא פעלו לפי הסכם שכ"ט הראשון, וסוכם כי התובעת לא תגיש באותו שלב תביעה למשמורת, מזונות וחלוקת רכוש נגד בעלה, ולכן נחתם שכ"ט שני לצורך הגישור והגירושין בלבד.


אני מקבלת את גרסתה של הנתבעת כי עשתה את המוטל עליה לפי אותו הסכם שכ"ט, ולכן בדין קיבלה מהתובעת שכ"ט באותו סכום ולא מעבר לכך, ולכן התובעת אינה זכאית לכל החזר מהנתבעת.

3.
לסיכום, אני דוחה את התביעה, ובנסיבות העניין, ולאור מצבה הנפשי והכלכלי הקשיים של התובעת כפי שהתרשמתי, אינני עושה צו להוצאות.


המזכירות תמציא העתק

פסק דין
זה לצדדים.


ניתן היום,
א' טבת תש"ע, 18 דצמבר 2009, בהעדר הצדדים.
















תק בית משפט לתביעות קטנות 9714-07/09 יהלי איתן נ' נטע כהן-שדמי (פורסם ב-ֽ 18/12/2009)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים