Google

זינאידה איסטכרוב - בוריס איסטכרוב, יורם גבריאלי, בנק לאומי לישראל בעמ ואח'

פסקי דין על זינאידה איסטכרוב | פסקי דין על בוריס איסטכרוב | פסקי דין על יורם גבריאלי | פסקי דין על בנק לאומי לישראל בעמ ואח' |

18627-01/10 הפ     18/01/2010




הפ 18627-01/10 זינאידה איסטכרוב נ' בוריס איסטכרוב, יורם גבריאלי, בנק לאומי לישראל בעמ ואח'








בית משפט השלום בחדרה




18 ינואר 2010

ה"פ 18627-01-10 איסטכרוב נ' איסטכרוב ואח'




בקשה מס' 2

בפני

כב' השופטת
קרן אניספלד


מבקשת

1. זינאידה איסטכרוב


נגד


משיבים

1. בוריס איסטכרוב
2. יורם גבריאלי
3. בנק לאומי לישראל בעמ
4. פלאפון תקשורת בע"מ
5. חב' ישראל בע"מ


החלטה


1.
בפני
בקשה לעיכוב הליכי עיקול, הוצאה ומכירה של מיטלטלין הננקטים בביתה של המבקשת על-ידי המשיבים 2 עד 5 (להלן: "הנושים") ומטעמם בגדרם של הליכי הוצאה לפועל שעילתם חובו של המשיב 1 (להלן: "המשיב") לנושים – זאת במעמד צד אחד בלבד ועד להכרעה בתובענה אותה הגישה המבקשת בהליך זה.

2.
המבקשת היא אמו של המשיב. המשיב בגיר ומתגורר בביתם של המבקשת ובעלה. לטענת המבקשת המיטלטלין אשר צויינו ברשימה שצורפה לבקשה (להלן: "המיטלטין") הינם רכושם של המבקשת ובעלה ונקנו מכספם, למשיב אין זכות בהם ולא ניתן לעקלם בגין חובו של המשיב לנושים. עוד נטען כי למבקשת ולבעלה אין כל חוב לנושים.

3.
בד-בבד עם הגשת הבקשה למתן סעד זמני הגישה המבקשת בקשה להצהיר על בעלותה במיטלטלין. לבקשה בהליך העיקרי צורפו העתקי קבלות המעידות, כך נטען, על בעלותם של המבקשת ובעלה במיטלטלין ועל רכישת המיטלטלין מכספי המבקשת ובעלה.

4.
לאחר שעיינתי בבקשה שהוגשה בהליך העיקרי, בבקשה לסעד זמני ובתצהיר המבקשת שצורף אליה מצאתי כי יש להיעתר לבקשה, זאת באופן חלקי ובתנאים המפורטים להלן.

5.
הליכי הוצאה לפועל שעניינם הוצאת המיטלטלין מבית המבקשת ומכירתם יעוכבו, כל זאת עד למתן החלטה אחרת. עיקול ברישום שבוצע ביחס למיטלטלין עד כה, ככל שנעשה, ייוותר בשלב זה בעינו, עד למתן החלטה אחרת.

6.
תחילת תוקפה של החלטה זו ועיכוב ההליכים על-פיה מותנה בהתקיים כל התנאים המנויים להלן, כל זאת עד יום 21.1.2010 בשעה 12:00:
א.
המבקשת תמציא ערבות על סך של 4,000 ₪ בחתימת צד שלישי שאינו תאגיד ושהינו בעל מקור הכנסה קבוע ומוכח לשם פיצוי כל נזק שייגרם למי שאליו מופנה הצו כתוצאה ממתן הצו, אם תיפסק התובענה או אם יפקע הצו מסיבה אחרת, זאת על-פי תקנה 364(א) לתקנות סדר הדין האזרחי, התשמ"ד-1984 (להלן: "התקנות").
ב.
לאור הצהרת המבקשת על-אודות מצבה הכלכלי הקשה והיעדר יכולתה לשאת בתשלום אגרת משפט אני פוטרת אותה מחובת הפקדת עירבון לפי תקנה 364(ב) לתקנות, זאת על מנת שלא לחסום את דרכה של המבקשת לבירור הבקשה לגופה.
ג.
האמור לעיל הינו בנוסף להתחייבות העצמית אשר צורפה לבקשה בעת הגשתה על-יסוד תקנה 365(ב) לתקנות.

7.
הצו ייכנס לתוקפו לאחר שהמזכירות תאשר על-גבי החלטה זו כי נתמלאו מלוא התנאים האמורים בסעיף 6 לעיל.

8.
עד למתן החלטה בהליך העיקרי תיחשב המבקשת כלפי הנושים כשומר ביחס למיטלטלין נשוא הבקשה, במעמד של שומר שכר כהגדרתו בסעיף 2(ב) רישא לחוק השומרים, התשכ"ז-1967. המבקשת תימנע מלבצע כל שינוי או העברה ביחס למלוא המיטלטלין אשר פורטו בבקשה וכן ביחס לזכויות בהם, זאת עד למתן פסק-הדין בהליך העיקרי. שמירת המיטלטלין על-ידי המבקשת כאמור בסעיף זה תהווה, בנסיבות העניין, בטוחה נוספת בנוסף להתחייבות העצמית ולערבות צד שלישי, ותחליף להפקדת עירבון.

9.
המבקשת תמציא את הבקשה בהליך העיקרי, את הבקשה לסעד זמני והחלטה זו למשיבים וכן ללשכות ההוצאה לפועל שבהם מתנהלים ההליכים נשוא הבקשה, כל זאת במסירה אישית באמצעות שליח ותוך 3 ימים מעת כניסת הצו לתוקפו כאמור בסעיף 7 לעיל. לא בוצעה מסירה כאמור בסעיף זה – יפקע הצו. אישורים המעידים על ביצוע מסירה כאמור בסעיף זה יומצאו לתיק בית-המשפט בסמוך לאחר ביצוע המסירה.

10.
דיון בבקשה לסעד זמני יתקיים בפני
, במעמד הצדדים, ביום 4.2.2010 בשעה 08:30.

ניתנה היום,
ג' שבט תש"ע, 18 ינואר 2010, בהעדר הצדדים.











הפ בית משפט שלום 18627-01/10 זינאידה איסטכרוב נ' בוריס איסטכרוב, יורם גבריאלי, בנק לאומי לישראל בעמ ואח' (פורסם ב-ֽ 18/01/2010)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים