Google

יוסף קלמנוביץ ואח' - שלמה ברגר, לאה ברגר, יוסי גוטליב ואח'

פסקי דין על יוסף קלמנוביץ ואח' | פסקי דין על שלמה ברגר | פסקי דין על לאה ברגר | פסקי דין על יוסי גוטליב ואח' |

665/08 הפ     03/02/2010




הפ 665/08 יוסף קלמנוביץ ואח' נ' שלמה ברגר, לאה ברגר, יוסי גוטליב ואח'




לך



1


בית המשפט המחוזי בתל אביב - יפו



ה"פ 665-08
יוסף קלמנוביץ ואח'

נ' שלמה ברגר
ואח'



בפני
כב' השופט אורי שהם


03 פברואר 2010



בעניין:
יוסף קלמנוביץ ואח'

המבקשים




-נגד-



1 שלמה ברגר
2 לאה ברגר
3 יוסי גוטליב


המשיבים
<#2#>
נוכחים:
ב"כ המבקשים עו"ד רפאל לב
ב"כ המשיבים – אין נוכחות
ד"ר יוסף קלמנוביץ, מבקש 1
אהרון קלמנוביץ, מבקש 2

<#4#>


החלטה

ישיבה זו זומנה על מנת להציג בפני
ביהמ"ש חוו"ד פסיכיאטרית שנערכה בעקבות בדיקתו של המבקש 2 על ידי מומחה מטעם המשיבים. הובהר לי כי בדיקה זו נערכה בחודש אוגוסט 2009, כאשר ממצאיה נמסרו לב"כ המשיבים, אך זה מסרב להעביר את חווה"ד לידי המבקשים. מר ברגר, המשיב 1, טען כי מדובר בחוו"ד חלקית וככל הנראה מבקש הפסיכיאטר ד"ר לריה, לבצע השלמות כלשהן בטרם יציג את חווה"ד המלאה.
למרבה הצער, לא התייצב עו"ד אבישי יעיש, ב"כ המשיבים, בביהמ"ש, ורק הבוקר נמסרה לנו הודעה לפיה התקשר למזכירות ביהמ"ש המחוזי בת"א והודיע כי הוא מאושפז בביה"ח. בשיחה שקיימה העוזרת המשפטית עם עו"ד יעיש הסתבר כי אין מדובר באישפוז אלא בטיפולים רפואיים שאותם הוא מקבל בעקבות תאונת דרכים שאליה הוא נקלע לפני מספר חודשים. עו"ד יעיש לא טרח להודיע לביהמ"ש, לפחות על פי החומר המצוי ברשותנו, על כי הוא מושבת מעבודה בתקופה הקרובה כתוצאה מפציעתו בתאונת הדרכים, וכאמור רק הבוקר נמסרה הודעה על כי לא יוכל להגיע לדיון. מסיבה זו אין ניתן להתקדם בהליך זה ולקבל החלטות לגופו של עניין. במצב דברים זה, הנני מחליט לדחות את הדיון ליום 10.2.2010 שעה 08:30. עד למועד זה ימציא עו"ד יעיש את חווה"ד שניתנה על ידי ד"ר לריה לב"כ המבקשים, גם אם מדובר בחוו"ד חלקית שטעונה עדיין השלמה.
במידה שעו"ד
יעיש לא יוכל להתייצב לדיון זה, עליו לדאוג להתייצבות עורך דין אחר ממשרדו, שכן ביהמ"ש אינו מוכן לנהל את הדיון על פי הקצב ולוח הזמנים של עו"ד יעיש, הגם שיש לאחל לו רפואה שלמה בעקבות פציעתו כאמור.
מתבקשת גם התייצבותם של המשיבים 2-1, לאה ושלמה ברגר
לדיון זה.
מאחר שביהמ"ש שוקל להשית על עו"ד יעיש הוצאות אישיות בגין אי התייצבותו לדיון והתנהלותו כמפורט לעיל, מתבקש עו"ד יעיש להעביר תגובה לביהמ"ש שבה תובהר הסיבה לאי התייצבותו בביהמ"ש למרות שלא ניתנה החלטה לדחות את הדיון, ולהסביר גם את סירובו להמציא את חווה"ד הפסיכיאטרית לידי באי כוח המבקשים, דבר שהינו מובן מאליו לאור ההחלטה שניתנה על ידי כב' השופט ישעיה בדיון שהתקיים ביום 22.3.2009. הנני מצפה לקבל את תגובתו של עו"ד יעיש עד ליום 9.2.2010.
<#5#>

ניתנה והודעה היום י"ט שבט תש"ע, 03/02/2010 במעמד הנוכחים.



אורי שהם
, שופט




הוקלד על ידי: צילה ראובן







הפ בית משפט מחוזי 665/08 יוסף קלמנוביץ ואח' נ' שלמה ברגר, לאה ברגר, יוסי גוטליב ואח' (פורסם ב-ֽ 03/02/2010)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים