Google

עיריית שדרות, דוד בוסקילה, ראש עיריית שדרות - יצחק אלחרט

פסקי דין על עיריית שדרות | פסקי דין על דוד בוסקילה | פסקי דין על ראש עיריית שדרות | פסקי דין על יצחק אלחרט

109/10 ברע     11/02/2010




ברע 109/10 עיריית שדרות, דוד בוסקילה, ראש עיריית שדרות נ' יצחק אלחרט




בעניין:

בית הדין הארצי לעבודה


ברע000109/10






המבקשים

1. עיריית שדרות

2. דוד בוסקילה
, ראש עיריית שדרות


-

המשיב



יצחק אלחרט



לפני:
השופט יגאל פליטמן


החלטה

1.
בפני
בקשת רשות ערעור על החלטת בית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע (בשא 2467/09; הנשיא מיכאל שפיצר ונציגי הציבור מר צבי פרנקל וגב' אסתר בכר) מיום 18.1.2010, שעניינה סעד זמני האוסר על פיטוריו של המשיב וקובע השארתו בתפקיד סגן מנהל אגף שפ"ע, עד להחלטה בתיק העיקרי.
2.
את החלטתו נימק בית הדין האזורי,

בשיקולים שעניינם מאזן הנוחות, כמו גם השתלשלות הדברים, לרבות העובדה כי המבקש עובד בעירייה 10 שנים. עוד ציין בית הדין, כי המשיב מונה לתפקידו כממונה על פניות הציבור במסגרת מכרז בו זכה, ועזב את התפקיד לבקשת ראש העיר תוך החלפה לתפקיד מנהל אגף שפ"ע (כשלאחר מכן עבר לתפקיד סגן מנהל אגף שפ"ע, משלא זכה במכרז שהתקיים). בנוסף, צוין, כי בשלב זה אין מתקבלת הטענה בדבר הבטחה שלטונית מחייבת, ומנגד, כי העובדה שהמשיב זומן לשימוע 9 חודשים אחרי תחילת תפקידו כסגן מנהל אגף שפ"ע מעוררת תמיהה.
3.
בבקשה

, טוענים המבקשים כי יש בהחלטה כדי להתערב בהחלטותיה הניהוליות של העירייה, באופן שאינו מתוקצב, ללא תקן ומבלי שיהיה בכך צורך; כי אין לראות בזמן שארך עד לזימון המשיב לשימוע כבא בעוכריה של העייריה, שכן במהלך זמן זה נעשה ניסיון – שלא צלח – לשלבו באגף שפ"ע; כי המשיב לא כיהן כסגן מנהל אגף שפ"ע ואף לא טען כי כיהן בתפקיד זה; כי ההחלטה נוגדת את ניסיונה של העירייה לתקן את המעוות, משהמדובר בעובד שנקלט שלא כדין לתפקידו. עוד מציינים המבקשים, כי ההחלטה מפרה את הכלל, לפיו אין בית הדין מתערב בהחלטותיה של הרשות המינהלית, מה גם שבנסיבות העניין לא הצביע בית הדין על עילה להתערבות כאמור, כגון פגמים, חריגה מסמכות, אי-סבירות או שיקולים זרים.
4.
לאחר שעיינתי בבקשה ובמצורפיה, אני סבור כי היא טעונה תגובה. המשיבה תשיב לבקשה תוך עשרה ימים מהיום ועד ליום 21.2.2010 תשובתה מוגבלת בזה ל- 4 עמודים, בריווח סביר.

ניתנה היום כ"ז בשבט תש"ע (11.2.2010) בהיעדר הצדדים ותשלח אליהם.


יגאל פליטמן
, שופט









ברע בית הדין הארצי לעבודה 109/10 עיריית שדרות, דוד בוסקילה, ראש עיריית שדרות נ' יצחק אלחרט (פורסם ב-ֽ 11/02/2010)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים