Google

אלון וולך - נח מרדכי לזר, כונס הנכסים הרשמי - מחוז חיפה

פסקי דין על אלון וולך | פסקי דין על נח מרדכי לזר | פסקי דין על כונס הנכסים הרשמי - מחוז חיפה |

362/03 פשר     15/02/2010




פשר 362/03 אלון וולך נ' נח מרדכי לזר, כונס הנכסים הרשמי - מחוז חיפה








בית המשפט המחוזי בחיפה



15 פברואר 2010

פש"ר 362-03 לזר נ' כונס הנכסים הרשמי - מחוז חיפה
ואח'





מספר בקשה:43

בפני

כב' השופט
מנחם רניאל


מבקשים

אלון וולך


נגד


משיבים

1.נח מרדכי לזר
2.כונס הנכסים הרשמי - מחוז חיפה



החלטה

עיינתי שוב ושוב בתגובתו של החייב לדו"ח הנאמן, ונראה לי שהוא אינו מפנים את החשיבות הרבה שיש בהגשת תגובה מפורטת, מדויקת, ומאומתת על ידי ראיות להוכחת כל טענה עובדתית.
לדוגמא, פתיחת חשבון הבנק – אין זה נכון שהחלטתי שאין ביכולתי לחייב אף בנק לפתוח לחייב חשבון. החלטתי שאיני יכול לחייב אף בנק לפתוח חשבון בלי לאפשר לו להגיב על כך. זאת, לאחר שהחלטה קודמת המצווה על מסירת הבקשה וההחלטה לבנקים הספציפיים לא קויימה. יש לקבל החלטות לאחר שמיעת הצד העלול להפגע ממנה. כתבתי, שעל החייב לבחור בנק וסניף בהו הוא מבקש לפתוח חשבון ולהגיש בקשה שעליה יגיב אותו סניף, ולאחר קבלת תגובתו אחליט בבקשה. למרות זאת, טוען החייב כעת שאין פתרון לבעיה. אין לכך שחר.
זאת ועוד, בדרך כלל ניתן לחייב אישור לנהל חשבון בנק לצורך ניהול משק ביתו. החייב מבקש לנהל חשבון בנק בשביל לנהל את עסקו. זו בקשה אחרת, שהיא בעצם בקשה לנהל עסק עצמאי במהלך פשיטת רגל, כולל חשבון בנק. בקשה כזו, בדרך כלל, מתקבלת בהתנייה, בין היתר, בדיווחים, רישומים מסודרים ועיון בהיסטוריה של החייב בגילוי נכסיו, הכנסותיו והוצאותיו. אין בתיק כעת בקשה כזו.
על מנת לאפשר לחייב להגיש תגובה מסודרת ומאומתת לדו"ח הנאמן, לפני קבלת החלטות שיכולות להיות קשות עבור החייב. ניתנת לו הזדמנות נוספת להגיש תגובתו בתוך 21 יום מהיום. לאחר מכן תינתן החלטה, אם להגדלת התשלומים, אם לביטול פשיטת הרגל, ואם כל החלטה אחרת.


ניתנה היום,
א'
אדר תש"ע, 15 פברואר 2010, בהעדר הצדדים.











פשר בית משפט מחוזי 362/03 אלון וולך נ' נח מרדכי לזר, כונס הנכסים הרשמי - מחוז חיפה (פורסם ב-ֽ 15/02/2010)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים