Google

הרנוי גדעון - טל יוסף, אסתר סמואל, כונס הנכסים הרשמי - מחוז ת"א ואח'

פסקי דין על הרנוי גדעון | פסקי דין על טל יוסף | פסקי דין על אסתר סמואל | פסקי דין על כונס הנכסים הרשמי - מחוז ת"א ואח' |

1519/08 פשר     23/02/2010




פשר 1519/08 הרנוי גדעון נ' טל יוסף, אסתר סמואל, כונס הנכסים הרשמי - מחוז ת"א ואח'








בית המשפט המחוזי בתל אביב - יפו



23 פברואר 2010

פש"ר 1519-08 יוסף ואח'
נ' גדעון ואח'






מספר בקשה:13

בפני

כב' הסגנית נשיאה
ורדה אלשייך


מבקשים

הרנוי גדעון


נגד


משיבים

1.טל יוסף
2.אסתר סמואל
3.כונס הנכסים הרשמי - מחוז ת"א
4.חיה הררית קליי
5.עו"ד עצמון יני
6.בן ציון באיער
7.דורון ערוסי


החלטה

עסקינן בבקשת החייב גדעון הרנוי למחיקת ההליכים נגדו ובקשה נוספת שכותרתה הינה "בקשה לקצוב מועד לשמיעת החייב בבקשה למחיקת ההליך".
ראשית,
לעניין הבקשה לקציבת מועד לשמיעת טענות החייב, אני סבורה כי עמדתו נשמעה לא אחת בבית משפט זה וטוב יעשה המבקש לו יגיש את בקשותיו באמצעות בא כוח, על מנת להימנע להבא מהגשת בקשות סרק. קל וחומר, משעתירותיו נטענות בסגנון לא ראוי- הגם, על ידי פתיחת בקשות רבות שלא לצורך ואשר תוכן טענותיו נטען "כמגדלים באוויר" ללא אחיזה במציאות.
שנית,
אך ידוע הוא כי למבקש קיימת זכות טיעון נוספת לאחר קבלת עמדות הצדדים, וזו התקבלה עוד ביום 14.10.2009, אשר על כן ולאור האמור לעיל,
לא מצאתי לנכון לאשר מתן תגובה נוספת. אעיר, במלוא הכבוד הראוי לזכות העמידה של החייב, אין עסקינן בזכות מוקנית שאין מאחוריה דבר בלא קשר לנסיבות ולמהות האינטרס האמיתי של החייב.
זאת וגם זאת; לעניין הבקשה העיקרית למחיקת ההליכים, כלל לא ברור לי מדוע המבקש החליט על פי שיקול דעתו כי לא קיימות כנגדו תביעות חוב, שכן מהאמור בבקשת המנהל המיוחד – זרועו הארוכה של בית המשפט עולה, כי קיימות תביעות ואף כי ניתנה הארכת מועד לבקשת הכנ"ר להגשת תביעות נוספות והכול בהתאם להוראת סעיף 76 לפקודת פשיטת הרגל. רק לאחר שהמנהל המיוחד יחליט בעניינן של תביעות חוב אלה רשאי הרואה עצמו נפגע מקביעותיו, לעתור לבית המשפט של פשיטת רגל כנגד קביעות אלה. בנסיבות אלו, החייב אינו יכול להתעלם מתביעות החוב שהוגשו ואשר אף בגינן נפתחו ההליכים נגדו ומשכך בקשתו של החייב למחיקת ההליך, בשלב זה, מקדימה את זמנה, ודינה להדחות.

ניתנה היום,
ט'
אדר תש"ע, 23 פברואר 2010, בהעדר הצדדים.

ה






פשר בית משפט מחוזי 1519/08 הרנוי גדעון נ' טל יוסף, אסתר סמואל, כונס הנכסים הרשמי - מחוז ת"א ואח' (פורסם ב-ֽ 23/02/2010)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים