Google

חברת אלעד איתי בע"מ, שלומי ריעני - יוסף קורקוס, שמחה סימן טוב, ח. חזי ובניו חברה לבנין ולהשקעות בע"מ ואח'

פסקי דין על חברת אלעד איתי | פסקי דין על שלומי ריעני | פסקי דין על יוסף קורקוס | פסקי דין על שמחה סימן טוב | פסקי דין על ח. חזי ובניו חברה לבנין ולהשקעות ואח' |

58621/06 א     25/02/2010




א 58621/06 חברת אלעד איתי בע"מ, שלומי ריעני נ' יוסף קורקוס, שמחה סימן טוב, ח. חזי ובניו חברה לבנין ולהשקעות בע"מ ואח'












בית משפט השלום בתל אביב - יפו




25 פברואר 2010

ת"א 58621-06 חברת אלעד איתי בע"מ ואח'

נ' קורקוס ואח'




בקשה מס' 10

בפני

כב' השופטת
תמר אברהמי

מבקשים (התובעים)

1. חברת אלעד איתי בע"מ

2. שלומי ריעני



נגד

משיבים (הנתבעים)

1. יוסף קורקוס
2. שמחה סימן טוב
3. ח. חזי ובניו חברה לבנין ולהשקעות בע"מ
4. עו"ד אברהם אלטלף




החלטה
(בבקשה להוספת ראייה)


הראייה אשר מבוקש להגישה נוצרה, אין חולק, אך לאחרונה (אוקטובר 2009). גם לא נסתרה טענת המבקשים כי הראייה באה לידיעתם לאחר ישיבת ההוכחות האחרונה שהתקיימה בתיק (בדצמבר 2009). השאלה המרכזית הינה שאלת הרלוונטיות.

הרלוונטיות, על פניה, אינה רבה. גם אם בהסכם החדש נכללות עובדות אשר לטענת המבקשים לא נכללו בהסכם עימם והוסתרו במכוון (וכד', כמפורט בטענות המבקשים), לא ברור כיצד הכללת עובדות אלה בהסכם מסוף שנת 2009 (ולאחר קיומו של ההליך הנוכחי בפרט), מוכיחה טענות בענין הסתרה (וכו') בהסכם משנת 2006.

עם זאת, לאחר שעיינתי בתגובות המשיבים וכדי לאפשר למבקשים את מלוא יומם בבית המשפט, ככל שהמבקשים סבורים כי הראייה תסייע לטיעוניהם, יתאפשר להם להגישה, בכפוף ובהתאם להוראות הבאות.

משמעוניינים המבקשים, שהם תובעים, להגיש ראייה נוספת וחדשה לתמיכת תביעתם (ואין מדובר בראייה מפריכה, חרף כותרת הבקשה; אין היא באה להזים טיעון חדש אשר נלמד מתוך עדויות המשיבים), יש לאפשר למשיבים, ככל שירצו בכך, להגיש ראיות נוספות בענין אותה ראייה נוספת והמסקנות אשר המבקשים רוצים להסיק ממנה. עמדת המבקשים לפיה יש לאפשר להם להגיש ראייה חדשה לתמיכת התביעה אך אין לאפשר למשיבים להגיש ראיות בענין אותה ראייה, אינה יכולה להתקבל.

לאור האמור, אני מורה כי הראייה הנוספת תתקבל לתיק. הנתבעים רשאים להגיש ראיות בענין ראייה זו וטענות התובעים לגביה, וזאת עד ליום 15.4.10. ככל שיוגשו ראיות כאמור, אלה יומצאו לצדדים האחרים במקביל להגשתם לבית המשפט (כך שיגיעו לידיהם, במלואם, במועד בו הוגשו).

ככל שיוגשו ראיות נוספות, התובעים יודיעו לבית המשפט, לא יאוחר מיום 22.4.10, האם יש צורך בחקירות נוספות או שניתן לעבור לשלב הגשת הסיכומים.

הוצאות בקשה זו יובאו בחשבון בפסיקת ההוצאות בתיק העיקרי.

התיק יועלה לעיוני ביום 25.4.10 לעיון בחומר שיוגש עד אותה עת.

המזכירות
תמציא ההחלטה לצדדים.

ניתנה היום, י"א
אדר תש"ע, 25 פברואר 2010, בהעדר.











א בית משפט שלום 58621/06 חברת אלעד איתי בע"מ, שלומי ריעני נ' יוסף קורקוס, שמחה סימן טוב, ח. חזי ובניו חברה לבנין ולהשקעות בע"מ ואח' (פורסם ב-ֽ 25/02/2010)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים