Google

דוד פינצי - מועצה אזורית מטה אשר, יהודה שביט, נילי אלון

פסקי דין על דוד פינצי | פסקי דין על מועצה אזורית מטה אשר | פסקי דין על יהודה שביט | פסקי דין על נילי אלון |

17881-12/08 א     31/05/2010




א 17881-12/08 דוד פינצי נ' מועצה אזורית מטה אשר, יהודה שביט, נילי אלון








st1\:*{behavior: }
בית משפט השלום בקריות



31 מאי 2010

ת"א 17881-12-08 פינצי נ' מועצה אזורית מטה אשר
ואח'






בפני

כב' השופט
אליעזר שחורי


המבקש

דוד פינצי


נגד


המשיבים

1.מועצה אזורית מטה אשר
2.יהודה שביט
3.נילי אלון



החלטה


בקשה לאפשר הצגת ראיות נוספות – תצהירים אשר לטענת המבקש הגיעו לידיו לאחר הגשת תצהירי עדות ראשית מטעמו.

מדובר בתצהירי עדים אשר הוגשו בהליך אחר אותו מנהל המבקש כתובע נגד המשיב 2 ואחרים בבימ"ש השלום בקריות בתיק 13143-09-08. לטענת המבקש, לגרסאות המובאות בתצהירי העדים הנוספים בתיק האחר השלכה ישירה על המחלוקת דנן מכיוון שבגרסאות אלה תמיכה לעמדת המבקש/התובע כי ההחלטה להפסיק את ההתקשרות עמו כעורך עיתון מטעם המועצה נבעה מטעמים פסולים ולא על רקע של מערכת יחסים אישית בעייתית.

מכיוון שההליך נמצא בעיצומו של שלב שמיעת הראיות לא יגרם כל נזק אם תענה הבקשה בחיוב.

המשיבים מתנגדים לבקשה שכן שמיעת פרשת התביעה הסתיימה ועל פי הסדר דיוני נקבע מועד לגמר שמיעת הראיות ליום 3.6.10. עמדת המשיבים כמו גם עמדת הנתבעים בתיק האחר ידועה זה מכבר ולא התווסף מידע חדש כלשהו אשר לא היה ידוע זה מכבר ואשר על סמכו ישנה הצדקה לשינוי מסדר שמיעת הראיות כפי שנקבע. לבד מכך אין כל רלוונטיות למחלוקת בתיק האחר ולעניין דנן והמסקנות אשר מבקש המבקש להסיק מתוכן התצהירים בהליך האחר שגויות מיסודן. לא זו בלבד אלא שהמבקש בתצהירו בתיק האחר שולל במפורש את עמדת העדים אשר את תצהיריהם מבקש הוא להגיש בהליך דנן.

לאחר שבחנתי טיעוני הצדדים אני דוחה הבקשה. בתאריך
7.2.10 הודיע המבקש באמצעות בא כוחו כי מקובלת עליו ההצעה לתחום את שמיעת הראיות לחקירת עדים ששמותיהם נמסרו. בעקבות אותה הודעה הוגשה בקשת הנתבעים, באמצעות בא כוחם, לזמן העדים שחקירתם התבקשה, לדיון אשר נקבע. הושגה איפה הסכמה דיונית לתחום את החקירות כפי שהוסכם והכל במטרה לקצר ולייעל ההליך שכן ברור היה כי עמידה על חקירת מכלול העדים לא תתרום לבירור נקודות המחלוקת לאשורה.

בהתאם להסכמה הדיונית שהושגה נשמעו ראיות התביעה בתאריך 8.3.10 ונקבע המועד לגמר שמיעת הראיות לצורך חקירת עדי ההגנה לפי לוח זמנים שנמסר ע"י ב"כ המבקש/התובע.

התצהירים אשר מבקש עתה להגיש המבקש ישיגו את הדיון לאחור תוך שיבוש ניכר של אופן ניהול ההליך ודחיה ארוכה מאוד של גמר שמיעת הראיות והכל כאשר מדובר בעדים אשר מטבע הדברים עויינים לעמדת המבקש וניתן להניח במידת וודאות קרובה כי לא יתמכו בעמדתו. לכך יש להוסיף כי עד המפתח של ההגנה או למצער אחד מעדי המפתח הינו המשיב 2, ראש המועצה. אין כל מניעה כי המבקש יעשה שימוש בתצהיר בחתימת המשיב 2 בהליך האחר בעת חקירתו הנגדית בדיון הקבוע ליום 3.6.10. כל הטעון ליבון על סמך התצהירים בהליך האחר, חזקה כי יעלה וילובן במסגרת החקירות הנגדיות, שאינן קצרות, הצפויות להתקיים בדיון הקרוב.

בנסיבות אלה אינני רואה מקום לאפשר סטייה מן ההסכמה הדיונית אשר הושגה, באשר תועלתה מפוקפקת בלשון המעטה ומאידך נזקה סמוך ונראה.

הבקשה נדחית איפה.

יש לשלוח ההחלטה לצדדים.

ניתנה היום,
י"ח סיון תש"ע, 31 מאי 2010, בהעדר הצדדים.














א בית משפט שלום 17881-12/08 דוד פינצי נ' מועצה אזורית מטה אשר, יהודה שביט, נילי אלון (פורסם ב-ֽ 31/05/2010)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים