Google

יעקב אברזיל, אפרת אברזיל, רעות אברזיל - חברת פלאפון תקשורת בע"מ

פסקי דין על יעקב אברזיל | פסקי דין על אפרת אברזיל | פסקי דין על רעות אברזיל | פסקי דין על חברת פלאפון תקשורת בע"מ

15902-03/10 תק     01/07/2010




תק 15902-03/10 יעקב אברזיל, אפרת אברזיל, רעות אברזיל נ' חברת פלאפון תקשורת בע"מ








בית משפט לתביעות קטנות בירושלים



ת"ק 15902-03-10 אברזיל ואח' נ' תקשורת בע"מ






בפני

כב' השופט
עבאס עאסי


תובעים

1
.
יעקב אברזיל

2
.
אפרת אברזיל

3
.
רעות אברזיל


נגד


נתבעים

חברת פלאפון תקשורת בע"מ




פסק דין


תביעה כספית של התובעים לחיוב הנתבעת בסך של 10,000 ₪.


1.
לטענת התובעים, ביום 30.6.09 ניגש אליהם הביתה סוכן הנתבעת והציע להם להצטרף למסלול שיחות סלולארי אצל הנתבעת, שלפיו יינתנו להם חמישה מכשירים סלולאריים ללא תמורה.


לטענת התובעים, הם הופתעו לגלות מאוחר יותר כי הם חויבו על ידי הנתבעת בסך 225 ₪ לחודש בגין מחיר המכשירים וזאת בניגוד למוסכם.


לטענת התובעים מדובר במעשה זיוף; לטענתם מתברר שבדיעבד הנתבעת הוסיפה את מחירי המכשירים לטפסים שעליהם החתימה אותם, ובהתאם לכך היא חייבה אותם במחיר המכשירים בניגוד למוסכם.


התובעים מבקשים לבטל את כל החיובים בגין מחיר המכשירים ולחייב את הנתבעת להשיב להם את החיובים שנגבו על ידה בגין כך.

2.
מנגד טוענת הנתבעת, כי ההתקשרות עם התובעים נעשתה על ידי חב' טופ תקשורת בע"מ. לטענתה, התובעים התקשרו עמה בהסכם במנגנון "חיוב – זיכוי", קרי, חיוב עבור מחירי המכשירים ומנגד זיכוי בחשבונות השוטפים כנגד שיחות וזמן אוויר. לטענתה, בהתאם לתנאי חבילת ההתקשרות, התובעים נהנים מזיכויים בסכומים העולים על סכומי החיוב בגין המכשירים.

3.
במהלך הדיון עלה כי התובעים התקשרו עם הנתבעת בהסכם שכולל חבילה שלפיה הם משלמים עבור מכסת שיחות חודשית סך של כ- 107 ₪, סך של 25 ₪ בגין גלישה באינטרנט וסך של 10 ₪ לחודש בגין מכסת שיחות בתוך המשפחה, סה"כ כ-151 ₪.


התובעים אומנם מחויבים בגין עלות המכשירים בתשלומים חודשיים שנעים בין 30 ש"ח עד 55 ₪, אולם לצד חיוב זה, הם נהנים מזיכוי בגין עלות המכשירים שנע בין 30 ₪ עד 55 ₪, וכן זיכוי נוסף בגין מעבר מרשת אחרת בסך 30 ₪. ראו פרו' הדיון עמ' 6 שורות 1 עד 8, וכן עמ' 4 בפרו' שורות 15-23.

4.
במהלך הדיון הנתבעת הייתה מוכנה להציע לתובעים מסלולים אחרים שלפיהם הם לא יחויבו בחיוב בגין המכשירים, אולם גם לא ייהנו מזיכוי בגין כך בחבילת השיחות, אולם התובעים לא הסכימו לכך, וביקשו לשמור על התנאים שקיבלו במסגרת החבילה המקורית.

5.
בנסיבות העניין, דין התביעה להידחות. ממכלול המסמכים שהוגשו על ידי הנתבעת והדברים שנמסרו במהלך הדיון עלה כי התובעים התקשרו בחבילה מסוימת עם הנתבעת; התובעים מעוניינים לשמור על התנאים שניתנו במסגרת החבילה בכל הקשור לעלות השיחות והתנאים האחרים, אולם הם אינם מוכנים לקבל חלק מהתנאים בנוגע להתניית החיוב – זיכוי, בגין המכשירים.

כאמור הוצעו לתובעים מסלולים חילופים שבהם הם יחויבו עבור שיחות בתעריף אחר ולא יחויבו בגין המכשירים, אולם הם סרבו לכך.

התובעים לא הציגו כל מסמך או ראיה אחרת המעידה על כך שהנתבעת גובה מהם סכומים מעבר למוסכם לפי תנאי החבילה שהם רכשו מהנתבעת, כמתואר לעיל.

6.
בנסיבות העניין, ונוכח ההתרשמות שהתובעים לא זכו להסבר מקיף ומספק מהנתבעת אודות תנאי החבילה וההתקשרות בכלל, אינני נותן צו להוצאות.


בקשה לרשות ערעור על

פסק דין
זה ניתן להגיש בבית המשפט המחוזי בירושלים תוך 15 יום.









ניתן היום,
י"ט תמוז תש"ע, 01 יולי 2010, בהעדר הצדדים.














תק בית משפט לתביעות קטנות 15902-03/10 יעקב אברזיל, אפרת אברזיל, רעות אברזיל נ' חברת פלאפון תקשורת בע"מ (פורסם ב-ֽ 01/07/2010)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים