Google

רומנטקס בע"מ, רומן משה ברג, מוני משה בלך - דני דלל, שמיכות מורן מ.ד. בע"מ

פסקי דין על רומנטקס | פסקי דין על רומן משה ברג | פסקי דין על מוני משה בלך | פסקי דין על דני דלל | פסקי דין על שמיכות מורן מ.ד. |

290-06/09 א     25/07/2010




א 290-06/09 רומנטקס בע"מ, רומן משה ברג, מוני משה בלך נ' דני דלל, שמיכות מורן מ.ד. בע"מ








בית המשפט המחוזי מרכז



ת"א 290-06-09 רומנטקס בע"מ
ואח' נ' מורן ואח'






בפני

כב' השופט
בנימין ארנון

תובעים
1
.
רומנטקס בע"מ

2
.
רומן משה ברג

3
.
מוני משה בלך

באמצעות ב"כ עו"ד יעקב קלדרון
; עו"ד חנה קלדרון
; עו"ד אסף שיר


נגד

הנתבעים
1.דני דלל
2.שמיכות מורן מ.ד. בע"מ

באמצעות ב"כ עו"ד גיא קונפורטי



פסק-דין משלים

בדיון שהתקיים לפני ביום 8.7.10 ניתן על ידי

פסק דין
חלקי שנתן תוקף של

פסק דין
להסכמת הצדדים לפיה, מבלי שהתובעים יודו באיזו טענה מטענות התובעים, יאסר על הנתבעים או על מי מטעמם, בין במישרין ובין בעקיפין, לעשות שימוש בעיצוב הרקע של תווית האריזה של סט מצעים מסאטן נשוא כתב התביעה, וכן יאסר על הנתבעים לעשות שימוש בפס האורכי השמאלי של התווית הכולל שילוב של עיצוב הרקע הנ"ל יחד עם מי מהצבעים: קרם, זהוב, חום ובורדו.

באשר לשיעור הפיצויים הנתבעים על ידי התובעים, הוסמך בית משפט זה על-ידי כל הצדדים לפסוק על דרך הפשרה, בלא צורך לנמק פסיקתו, לפי סעיף 79 א' לחוק בתי המשפט [נוסח משולב] התשמ"ד-1984. הצדדים הסכימו כי בית המשפט יפסוק בגבולות הסכום הנתבע בתובענה, דהיינו בין הסך של 205,000 (מאתיים וחמישה אלף) ₪, לבין הסך של 0 (אפס) ₪ כטענת הנתבעים, הסבורים שלתובעים לא מגיע פיצוי כלשהו.

לאחר שעיינתי בכתבי הטענות על כל נספחיהם, בתצהירי העדויות הראשיות על כל נספחיהם, הפרוטוקולים, המוצגים וכל יתר המסמכים המצויים בתיק בית המשפט, וקראתי בעיון את כתב הסיכומים וההודעה שהוגשו לי מטעם התובעים ומטעם הנתבעים לצורך מתן

פסק דין
משלים זה,
הגעתי למסקנה כי בנסיבות העניין זכאים התובעים לקבל פיצוי מהנתבעים בגין הנזקים הנתבעים בתובענה, ולפיכך הנני פוסק כדלקמן:

א. הנתבעים ישלמו לתובעים פיצוי סופי ומוחלט בסכום של 90,000 (תשעים אלף) ₪ בתוספת מע"מ בשיעור החל על פי הדין (להלן: "סכום הפיצוי"), לשם סילוק כל תביעותיהם של התובעים כלפי הנתבעים על פי הנטען בתובענה.
ב. הנתבעים ישלמו לתובעים את מלוא סכום הפיצוי בשלושה תשלומים חודשיים עוקבים ורצופים אשר סכומו של כל אחד מביניהם יסתכם בסך של 30,000 (שלושים אלף שקלים) ₪ בתוספת מע"מ בשיעור החל על פי הדין. מועדי פירעונם של שלושת התשלומים האלה יהיו בתאריכים 10.9.10, 10.10.10 ו- 10.11.10.
ג. מובהר בזאת כי מלוא סכום הפיצוי ישולם על ידי הנתבעים לידי התובעים, בחלקים שווים בין שלושת יחידי התובעים.
ד. במידה ותשלום כלשהו מבין שלושת התשלומים הנ"ל לא יפרע במלואו במועד הקבוע לפירעונו
עפ"י המפורט לעיל, אזי מלוא יתרת סכום הפיצוי אשר טרם נפרעה באותו המועד תעמוד לפירעון מיידי, והנתבעים לא יהיו זכאים יותר לפרוש את סכום הפיצוי לתשלומים כלשהם.
ה. לכל תשלום אשר לא יפרע במועד הקבוע לפירעונו על פי המפורט בסעיף (ב) דלעיל, וכן למלוא יתרת סכום הפיצוי אשר תעמוד לפירעון מיידי בהתאם למפורט בסעיף (ד) דלעיל – יתווספו הפרשי הצמדה למדד המחירים לצרכן וריבית כדין בהתאם לחוק פסיקת ריבית והצמדה תשכ"א-1961, מהמועד שנקבע לפירעון של אותו תשלום רלוונטי ועד למועד פרעונו במלואו ובפועל לידי התובעים.
ו.
לשם ביצועו של

פסק דין
זה יפקידו הנתבעים, באמצעות בא כוחם, בידיו הנאמנות של בא כוח התובעים תשעה שיקים בחתימת מי מהם. תשעת השיקים האלה יערכו על שמות התובעים כמתחייב מהאמור בסעיף (ג) דלעיל. כל אחד ואחד מבין השיקים האלה יערך על סך של 10,000 ₪ בתוספת מע"מ בשיעור החל על פי הדין. מועדי פירעונם של כל תשעת השיקים האלה יהיו בהתאם למפורט בסעיף (ב) דלעיל. הפקדת השיקים האלה אצל בא כוח התובעים תעשה עד ליום 1.9.10 כנגד קבלת חשבוניות מס ערוכות כדין מאת התובעים. רק פירעונם במלואם ובפועל של כל תשעת השיקים
האלה במועדים הקבועים לפירעונם על פי האמור לעיל יחשב כפירעון של מלוא "סכום הפיצוי" לידי התובעים.
ז. בהתאם להסכמת הצדדים כפי שפורטה בדיון שהתקיים בבית משפט זה ביום 8.7.10 – כל צד ישא בתשלום הוצאותיו, ובתשלום שכר טרחת פרקליטו.
ח. הנני מורה בזאת על השבת המוצגים שנמסרו לעיוני על ידי באי כוח הצדדים. המוצגים יועמדו למסירה לבאי כוח הצדדים החל מהיום 25.7.2010.

ניתן היום,
יד' אב תש"ע, 25 יולי 2010, בהעדר הצדדים.












א בית משפט מחוזי 290-06/09 רומנטקס בע"מ, רומן משה ברג, מוני משה בלך נ' דני דלל, שמיכות מורן מ.ד. בע"מ (פורסם ב-ֽ 25/07/2010)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים