Google

אלה אלחזוב - דוכוביץ גנאדי ,הפניקס חברה לביטוח בע"מ ,אבנר איגוד לביטוח נפגעי רכב בע"מ

פסקי דין על אלה אלחזוב | פסקי דין על דוכוביץ גנאדי | פסקי דין על הפניקס חברה לביטוח | פסקי דין על אבנר איגוד לביטוח נפגעי רכב |

501/04 ברע     24/02/2004




ברע 501/04 אלה אלחזוב נ' דוכוביץ גנאדי ,הפניקס חברה לביטוח בע"מ ,אבנר איגוד לביטוח נפגעי רכב בע"מ




1
בתי המשפט

ברע000501/04
בית משפט מחוזי באר שבע
24/02/2004
תאריך:
כבוד השופט ניל הנדל

בפני
:
אלה אלחזוב

המבקשת:

ג. פנר

ע"י ב"כ עוה"ד
נ ג ד
1. דוכוביץ גנאדי

2. הפניקס חברה לביטוח בע"מ

3. אבנר איגוד לביטוח נפגעי רכב בע"מ

המשיב:

א. גדות

ע"י ב"כ עוה"ד
בקשת רשות ערעור על החלטת בית משפט השלום בבאר שבע
בת.א 4394/96 בבש"א 4759/03
שניתנה ע"י כב' השופט א. יעקב

החלטה

1. בין הצדדים מתנהלת תובענה בבית משפט השלום לפי חוק הפלת"ד. מונה מומחה רפואי בתחום הפסיכיאטריה. בא כוח המבקשת הגיש בקשה לבית משפט השלום לפיה מן הדין להורות על ביטול מינוי המומחה מהטעם שבינו לבין בא כוח המשיבים קיימת הכרות רבת שנים וידידות אישית. בית משפט קמא דחה את הבקשה. מכאן עתירת המבקשת להרשות לה לערער.

2. יש ואופיה של החלטה נשואת בקשה למתן רשות ערעור מייתרת את הצורך בדיון בבקשה. בית משפט קמא קבע, בין היתר "יש צורך בביסוס עובדתי שיכול להלמד משאלות ההבהרה מהחקירה הנגדית ומחוות הדעת עצמה המומחה טרם נתן חוות דעת סופית אכן בקשה זו מוקדמת מדי וככזו הבקשה נדחית".

אכן המבקשת לא הגישה תצהיר לתמוך בבקשתה לביטול המינוי. טוען בא כוחה, במידה מסוימת של היגיון, שהואיל ומוסכם על ידי המשיבים שקיימת הכרות קודמת בין המומחה ובין בא כוחם, אין צורך בהגשת תצהיר לביסוס הטענה העובדתית. ונניח שכן, כי אז ניתן להבין גישת בית משפט קמא שטרם יחליט בנדון מוטב שהתשתית העובדתית תתבהר. מהחומר שהוגש לא ברור טיב הקשר בין השניים. ודאי שאף בא כוח המבקשת אינו טוען שקשר כלשהוא בעבר די בו כדי להביא לביטול מינוי המומחה. אגיד זאת בצורה אחרת, אינני מוצא סיבה להתערב בהחלטת בית משפט קמא כאשר עמדתו הינה שלאחר קבלת החומר יהא נכון לשקול את העניין, על היבטיו. גישה זו, בנסיבות המקרה תגרום לכך שההחלטה תהיה עניינית ולא רק כללית, פרטנית ולא רק מופשטת.

3. הבקשה נדחית.

לאור נימוקי אין צו להוצאות.

ניתנה היום ב' באדר, תשס"ד (24 בפברואר 2004) בהעדר הצדדים.
ניל הנדל
- שופט








ברע בית משפט מחוזי 501/04 אלה אלחזוב נ' דוכוביץ גנאדי ,הפניקס חברה לביטוח בע"מ ,אבנר איגוד לביטוח נפגעי רכב בע"מ (פורסם ב-ֽ 24/02/2004)














מידע

© 2024 Informer.co.il    אינפורמר       צור קשר       תקנון       חיפוש אנשים